מהי תחזית מזג האוויר לישראמן 2022?

מה הטמפרטורות החזויות בישראמן החל משעות הבוקר של יום שישי כולל כיוון הרוח - היכנסו לראות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חשוב לקרוא ולהתכונן: כיצד תתלבשו נכון לקראת קטע הרכיבה בישראמן.

הישראמן שיתקיים ביום שישי הקרוב 28 בינואר מתאפיין בדרך כלל בטמפרטורות קרות מאוד בשעות הבוקר לפני הזינוק למים, ובהמשך בהרי אילת, שם פוגשים המתחרים גם רוחות חזקות שמלוות אותם בהמשך בקטע הריצה מדרום לצפון. אז מה צפוי הפעם?

נכון להיום (שני) מזג האוויר הצפוי ביום שישי 28 בינואר הטמפרטורה הצפויה בשעה 6:20 בבוקר, זמן הזנקת הישראמן היא 8 מעלות בקירוב.

קטע הרכיבה: יש לקחת בחשבון שבקטע הרכיבה מדובר בסיפור שונה לגמרי ויש להתייחס לטמפרטורה הנמוכה על כביש 12 ובמעלה ההר ואת רוח הפנים אשר מקשה על הרכיבה ודורשת התמודדות שונה של תזונה, שתייה וביגוד.

משטר הרוחות בנאות סמדר ביום שישי בזמן התחרות

השפעות הסופה באילת חזויות להגיע ביום רביעי ולהסתיים כבר ביום חמישי – שימו לב כי ביום שישי צפוי להיות היום הכי שקט מבחינת רוחות ויהיו 16 קמ"ש באזור נאות סמדר. טמפרטורות חזויות על ההר הן מ-7 מעלות בבוקר עד השעה 12:00-13:00 בצהריים. סך הכל מדובר בטמפרטורות מאד אופייניות לישראמן. יחד עם זאת יש צורך בביגוד חם דרוש. 180 ק"מ או 90 ק"מ בחצי ישראמן הוא מרחק מכובד מאוד, בייחוד כאשר מדובר במסלול הישראמן המאתגר עליו מבלים שעות רבות. הקפדה על כללים והכנה נכונה ימנעו הרבה מאוד בעיות – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת מבחינת הלבוש על מסלול הרכיבה בישראמן.

בשלב הריצה הטמפרטורה תתחיל לעלות ובמהלך היום הטמפרטורה הממוצעת באילת תהיה 16 מעלות.

הטמפרטורה החזויה ליום שישי באילת

כיוון הרוח באילת: צפונית 11 קמ"ש

טמפרטורה: 8 מעלות בשעה 6:00 בבוקר

"מרגיש כמו": 6 מעלות בשעה 6:00 בבוקר

עדכון מזג אוויר חדש נציג כאן בשוונג מחרתיים (רביעי) 26.1.2022.

גביע הים האדום

מזג האוויר באילת ביום שבת 29 בינואר עם הזינוק של משחה גביע הים האדום יהיה שמשי ולמעשה הוא היום הכי נוח השבוע, כך שצפוי לכל מי שישתתף במשחה תנאים טובים למדי.

התחזית ליום שבת 29.1.2022

הרשמה למשחה גביע הים האדום



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג