מדליית זהב למירון חרותי בשוודיה

במוקד הפעם היה חרותי עם ניצחון בגמר ה-50 חופשי לאחר שקבע את זמנו המהיר ביותר העונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מירון חרותי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה סיימה הערב (שלישי) את השתתפותה באליפות שטוקהולם הפתוחה עם שתי מדליות נוספות, כאשר מירון חרותי זכה במדליית הזהב ב-50 מטר חופשי ואנסטסיה גורבנקו הוסיפה ארד במשחה ל-100 מטר חזה. בסך הכל מסיימת הנבחרת את התחרות עם 19 גמרים ותשע מדליות כחול-לבן.

במוקד הפעם היה כאמור חרותי, שקבע 22.24 שניות בגמר ה-50 חופשי וזכה במדליה ראשונה מאז המשחקים האולימפיים טוקיו, וכן קבע את זמנו המהיר ביותר העונה. גורבנקו נעלה תחרות מצוינת מבחינתה עם 1:07.73 דקות ב-100 חזה, מעט אחרי סופי הנסון המקומית והאלופה האולימפית מלונדון רותה מיילוטיטה הליטאית. הפיינליסטית האולימפית הישראלית אף זכתה במקום השלישי בדירוג השחייניות המצטיינות של התחרות, אחרי שרה שוטסרום ולואיס הנסון.

עוד הערב, כריס פיצ'וגין סיים במקום השישי בגמר 50 מטר חזה בזמן של 28.12 שניות. יעקב טומרקין קבע את הזמן השישי בטיבו בגמר 200 מעורב אישי (ניצח את גמר ב') עם 2:03.82 דקות, איתן בן שטרית בן ה-18 סיים שמיני בגמר א' באותו משחה עם 2:04.71 דקות.

המאמן אהוד סגל סיכם: "זו הייתה תחרות הכנה חשובה שלנו לקראת גביע האיגוד בו השחייניות והשחיינים צריכים לקבוע את הקריטריונים הבינלאומיים, וכמובן לקראת אליפות העולם ואליפות אירופה בקיץ. אני מרוצה מהביצועים של השחיינים בשלב הזה של העונה ושמח שהכיוון חיובי לקראת תחרויות המטרה של העונה. אני רוצה לציין לטובה גם את נבחרות הנוער והקדטים שלנו, שעשו תחרויות בינלאומיות טובות מאוד בסוף השבוע, ונראה כי גם הן בכיוון הנכון לקראת המטרות בקיץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג