מדהים: השלים 365 מרתונים ב-365 ימים

גארי מקי בן ה-53 השלים את שנת 2022 עם מרתון אחד בכל יום. הוא עשה זאת לטובת גיוס כספים לשתי עמותות למאבק בסרטן, והצליח לגייס מיליון ליש"ט למטרה החשובה. בסיום אמר: "תודה לכל מי שתמך, הסרטן משפיע על כולנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: Shutterstock

גארי מקי בן ה-53 סיים את השנה האזרחית עם הישג בלתי רגיל, ועבור מטרה חשובה במיוחד. מקי החליט שאת שנת 2022 יקדיש במלואה עבור משימה אחת – השלמת מרתון אחד בכל יום, 365 ימים ברציפות, בלי יום אחד הפוגה. כל זאת למען גיוס כספים לשתי עמותות למאבק בסרטן.

בשבת האחרונה, המשימה שלו הושלמה בהצלחה, כשרץ את המרתון ה-365 שלו השנה ביומה האחרון. מלווה בקהל רב שהריע לו וליווה אותו, חצה את קו הסיום וגם עמד ביעד הגיוס שהציב, כשגייס מיליון ליש"ט, סכום שרק גדל מאז בעקבות הבאזז התקשורתי. לאחר שסיים את הריצה האחרונה מקי הודה לקהל ולמי שהגיע לתמוך בו והוסיף: "שורות של אנשים הציפו את הרחובות. היה גשם, אבל כולם עמדו, מחאו כפיים וצעקו. זה היה מדהים לראות שם את כולם, זה משהו שלעולם לא אשכח. הסרטן משפיע על כולנו ואני מודה לאנשים שתרמו".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gary McKee (@marathonmangary)

מקי השלים בסך הכל 15,400 ק"מ בשנה, בגשם, בשלג ובשמש. הוא שעשה זאת במקביל לעבודתו כראש צוות באתר גרעיני, כשלרוב הוא משלים את הריצות בבוקר, לפני תחילת המשמרת שלו. מקי הוא אדם שאתגרים מיוחדים בתחום הסיבולת אינם זרים לו. מטיפוס הר הקילימנג'רו, טרק חוצה ניו זילנד, השלמת Three Peaks Challenge ב-24 שעות ועד ריצת 100 מרתונים ב-100 ימים.

את גיוס הכספים למאבק במלחמה בסרטן החל כבר לפני שני עשורים, לאחר שאביו חלה בסרטן ב-1997 והחלים ממנו. אביו הלך לעולמו ב-2005 ללא קשר למחלה, אולם הדרך של בנו נמשכה ואף התעצמה. העמותות אליהן גייס את הכספים הן Macmillan Cancer Support והוספיס מקומי לחולי סרטן במערב קומבריה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג