מארגני מרתון ירושלים לא שמעו איום בהסרת חסות

מרתון ירושלים עתיד להערך במרץ 2011 לראשונה. לפני כמה ימים החלו להתפרסם ידיעות על בעיות בין נותן החסות, חברת אדידס, לבין מארגני המרוץ. עד כמה נכונות השמועות?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מרתון ירושלים עתיד להערך במרץ 2011 לראשונה. לפני כמה ימים החלו להתפרסם ידיעות על בעיות בין נותן החסות, חברת אדידס, לבין מארגני המרוץ. עד כמה נכונות השמועות?

מאת:מערכת שוונג


מזה כשבוע שהתקשורת מספרת על אזהרות או איומים שהעבירה כביכול חברת אדידס למארגני מרתון ירושלים כי תסיר את חסותה מהמרוץ. הסיבה, לפי הפרסומים, היא מסלול המרתון העתיד לעבור בשכונות מזרחיות של העיר עליהן יש חילוקי דעות פוליטיות. על פי חלק מהידיעות לחברת אדידס הגיעו איומי חרם במידה ולא תסיר את חסותה מהמרתון. פרסומים בתקשורת סיפרו כי, בעקבות אותם איומים מארגני המרתון קיבלו הודעה על דבר הסרת חסות מצד חברת אדידס במידה והמסלול לא ישונה. בפרסומים אחרים נטען כי מארגני מרתון ירושלים התבקשו לשנות את המסלול המתוכנן לעבור בשכונות מזרחיות של העיר.
בשיחה שקיים אתר שוונג עם אורי מנחם, מנהל אגף הספורט של עיריית ירושלים, התברר כי לפחות באגף הספורט של עיריית ירושלים לא שמעו על איום או משהו דומה לו.
מנחם אמר כי לא הגיע איום מסוג זה והוסיף: "זו אמירה מנותקת מההוויה הירושלמית הספורט צריך לאחד, לירושלים יש עירייה אחת ואנחנו מזמינים את כל הרצים לבוא ולחזק את מרתון ירושלים כעיסוק בספורט ולא בפוליטיקה"

כדי להדגיש את נושא האיחוד אמר מנחם: "נרשמו למרתון מעל 200 רצים מחו"ל אנחנו מעריכים  כי יש בניהם נוצרים ומוסלמים וזה מחזק את נושא האיחוד"
אנשים נוספים הקשורים במרתון ירושלים ובחברת אדידס בישראל  גם הם לא שמעו איום, מצד חברת אדידס, להסיר את החסות מהמרתון אך עד לרגע כתיבת שורות אלו לא התקבלה תגובה רשמית מנציגי החברה בארץ.
מרתון ירושלים עתיד להתקיים בתאריך 25 במרץ 2011.תהיה זו הפעם הראשונה בה יתקיים מרתון מלא בעיר הבירה של ישראל לאחר שראש העיר, ניר ברקת, הוביל את היוזמה לקיימו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג