לרוץ עם הבוס במרוץ הלילה של נייקי

מ"טבע" , בנק הפועלים ואינטל ועד שגרירות מקסיקו בישראל, מקומות העבודה יציפו את מרוץ הלילה של נייקי בהרבה גאוות יחידה. לחלק מהרצים זאת תהיה הזדמנות ראשונה לקחת חלק במרוץ של 10 ק"מ,  הזדמנות שהוגשה להם ישר מהבוס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מ"טבע" , בנק הפועלים ואינטל ועד שגרירות מקסיקו בישראל, מקומות העבודה יציפו את מרוץ הלילה של נייקי בהרבה גאוות יחידה. לחלק מהרצים זאת תהיה הזדמנות ראשונה לקחת חלק במרוץ של 10 ק"מ,  הזדמנות שהוגשה להם ישר מהבוס

מאת:דנה פלג

רבים מתוך 23,000  הנרשמים למרוץ הלילה של נייקי בתל אביב (ביום שלישי 30 בחודש אוקטובר 2012) יגיעו יחד עם חבריהם לעבודה לרוץ ברחובות תל אביב. הם יגיעו מכל רחבי הארץ, מהצפון והדרום, ויכבשו את רחובות תל אביב בהמון אנרגיה ואווירה מחשמלת.

מקומות עבודה רבים ראו במרוץ הזדמנות נפלאה להכניס את העובדים לכושר. 

הצלחה מסחררת
בבנק הפועלים, שהצליח לגייס 155 רצים, מספרים על הצלחה מסחררת תוך יומיים. "מהרגע שפתחתי את ההרשמה", מספרת אתי עמר, מנהלת הכנסים והארועים בחטיבה העיסקית של בנק הפועלים, "עברו רק יומיים עד שהצלחתי להעמיד נבחרת ריצה לתפארת".

בבנק הפועלים התקשו לעמוד מול הדרישה של העובדים, הלקוחות והמנהלים, רבים מהם אנשים שעוסקים בריצה, שחייה ורכיבת אופניים. "כולם שאלו אותי מתי אני מארגנת השתתפות בתחרות" , מספרת אתי. "כשראיתי את ההרשמה לנייקי קפצתי על ההזדמנות, זאת פשוט הזדמנות לחגיגה משותפת, לגאוות יחידה. ברגע שהמנהלים התגייסו למען זה, הבנק כולו עמד מאחורי הרצים".

איך מאמנים 155 רצים? בבנק נתנו להם לבחור. "יש אנשים שהתארגנו ומתאמנים יחד, יש אחרים שמתאמנים עם מאמן ריצה ויש כאלה שעובדים לבד. כל אחד כפי יכולתו", אומרת אתי.

אבל הקבוצה של בנק הפועלים היא רק אחת מיני רבות. 

קבוצת הרצים הגדולה ביותר תהיה מ"טבע", כ 200 רצים. מרוץ הלילה הוא הזדמנות נפלאה בשבילם להשיק תוכנית ספורט חדשה. "מרוץ הלילה נבחר על ידי אילנה פחימא, מנהלת משאבי אנוש ישראל של חב' טבע להיות אירוע השקה של תכנית הספורט החדשה בקרב כלל עובדי החברה בישראל:- et in ShapeG”, מספר ליאור כהן, מנהל הפרויקטים בטבע וספורטאי פעיל בעצמו. "ההצלחה הייתה מהירה ועלתה על הציפיות”, הוא מוסיף. "במהלך ימים בודדים נרשמו כ-200 מעובדי החברה למרוץ ורבים נוספים ניסו את מזלם  אולם ההרשמה הסתיימה. אין לי ספק כי בשנה הבאה יהיה מספר המשתתפים מטבע גבוה הרבה יותר".

ב"טבע" מתאמנים ומתרגשים לקראת יום שלישי. "מרוץ הלילה הפך לשיחת מסדרון הנפוצה ביותר בימים אלה בקרב עובדי החברה”, אומר כהן. “לרבים מהעובדים יהיה זה המרוץ הראשון ולכן ישנה התרגשות רבה".

חברות הייטק מול ותיקי חסמבה
עובדים רבים קיבלו הודעה במייל האישי שלהם שקורא להם להצטרף למרוץ הלילה במסגרת מקום העבודה, ובחלק ממקומות העבודה גם מימנו את ההרשמה. כשם שמשקיעים בערבי חברה, החליטו מנהלים רבים לתת לעובדים שלהם את האפשרות להיכנס לכושר ולקחת חלק בחוויה שעשויה לשנות להם את החיים, וגם אם לא – הם לפחות יצרו אירוע חברה מקורי.

כך ישתתפו במרוץ קבוצות מגוגל ישראל, כ-70 רצים יגיעו מאינטל, מהמפעלים השונים ברחבי הארץ, מסמסונג, מטרימקס שבצפון הארץ, כ-25 רצים מגילת רשתות לווין, רצים של בטר פלייס, כ 35 רצים ממוטורולה מוביליטי ורצים של מניטרו וזאת רק חלק מהרשימה של ההייטקיסטים.

לצד חברות ההייטק תהיה נציגות מכובדת גם לבורסת היהלומים ברמת גן, שתשלח קבוצת של יותר מ-150 רצים. כ-100 רצים יגיעו מעמותת אתגרים, את התאחדות הכדורגל בישראל ייצגו 10 רצים, את בזק בינלאומי 23 רצים. כמו כן, מועדוני ריצה וטריאתלון מכל רחבי הארץ ישתתפו: מהוד השרון, מודיעין, להבים, גדרות, משגב, אלפי מנשה, צהלה, אורנית, איילות, עפולה ועמק יזראל, רצי צה"ל ואלה רק חלק מהשמות.

גם משרדי עורכי הדין בישראל ישלחו נצגים רצים, שגרירויות מקסיקו והשגרירות הדנית ירוצו לצד רצי משרד הבטחון, משרד החוץ ו-31 רצים של משטרת ישראל. 

ישנן גם קבוצות אחרות, בדרך כלל של חברים או של קבוצות אנשים המבקשות להתאחד ולהתאסף סביב אדם, אירוע או זכרון.

כזאת היא קבוצת הרצים תחת השם " החברים של שניאור חשין" שלוקחים חלק בארועי ספורט מגוונים כקבוצה.

גם קבוצת "מלכות המדבר" מבקשות להתאחד סביב הארוע ששינה את חייהן וכך גם "ותיקי חסמבה" שמזכירים חבורה מיוחדת בהחלט.

אין עיר בארץ, אין כמעט כפר או מושב ממנו לא יצאו ביום שלישי רצים לכיוון תל אביב, כולם ילבשו את חולצות הריצה של נייקי, יענדו או יחבשו סמל מאחד ומזהה כזה או אחר, יפגשו עם חבריהם שאותם רק לפני זמן קצר עזבו במקום העבודה וייצאו לרוץ, יחד.


25.10.2012


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג