לקראת מרתון סמסונג תל אביב 2014 | קבוצות הכנה מאורגנות

פרויקט הכנה יתקיים זו השנה השלישית ברציפות, ויפעיל קבוצות הכנה לרצים למקצים של 5 ו-10 ק"מ ללא עלות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פרויקט הכנה יתקיים זו השנה השלישית ברציפות, ויפעיל קבוצות הכנה לרצים למקצים של 5 ו-10 ק"מ ללא עלות


מאת:ידיעת דוברות


לקראת מרתון סמסונג תל אביב אשר יתקיים השנה ב-28 בפברואר 2014 וצפויים להשתתף בו כ-35,000 איש, מתכוונת חברת אדידס להפעיל שתי קבוצות ריצה בתל אביב תחת השם Boost your run. פרויקט ההכנה לריצה יתקיים זו השנה השלישית ברציפות, ויפעיל קבוצות שתי הכנה לרצים למקצים של 5 ו-10 ק"מ.

שתי קבוצות הריצה תפעלנה פעמיים בשבוע, תודרכנה על ידי מדריכי ריצה מוסמכים מקבוצת אנדיור, ותפתחנה להרשמה ללא עלות לתושבי תל אביב והסביבה. קבוצה אחת באצטדיון הדר יוסף (בכניסה לאצטדיון), והשניה בנמל תל אביב בהאנגר 9 (מול חנות אדידס). הקבוצות תפעלנה בחסות חברת אדידס ובשיתוף חברת אנדיור בניהולו והדרכתו של רן שילון, איש ברזל ורץ אולטרה.

תוכנית האימונים
לא משנה אם אתה מתכנן לרוץ בפעם הראשונה (5 ק"מ) או לרוץ את המרתון כולו (42 ק"מ), הקושי הגדול אינו בתחרות עצמה, אלא באימונים הרבים לקראתה. ולכן, תוכנית האימונים של קבוצות ההכנה לריצה של אדידס, לקראת מרתון תל אביב תתמקד בעיקר בהכנת הגוף ובהקניית כלי אימון ביניהם, שילוב האימונים בחיים היומיומיים, הרצאה על תזונה, בחירת ציוד ריצה ובעיקר קשר הדוק עם המאמנים, בזמן האימון ומחוצה לו.

מה אפשר ללמוד בתקופת ההכנה?
בתקופה זו ניתן להגיע לשיפורים גדולים ביכולות על ידי השתתפות מלאה באימוני הקבוצה פעמיים בשבוע בתוספת 2- 3 אימונים קצרים נוספים לפי הנחייה ותוכנית אימונים למשתתפי הקבוצות.
בשילוב שכזה ניתן בתקופה קצרה זו:
• אם אתם נעדרי בסיס וכלל לא מבצעים פעילות גופנית – ניתן להגיע לריצה של 5 ק"מ.
• אם אתם בעלי בסיס כלשהו ושגרת ריצה כלשהיא – ניתן  להגיע לריצה של 10 ק"מ.

למאחרים להירשם, ועל בסיס מקום פנוי בקבוצות, ניתן יהיה להצטרף עד 6 שבועות לפני המרתון עצמו, או אחריו (התכנית ממשיכה שנה שלמה), אז נחזור לאימוני בסיס, חיזוקים והקניית יסודות ריצה נכונים.

בנוסף, לצד פעילות הריצה ילווה את הרצים פרויקט Boost your run Van, רכב ממותג אשר ימוקם במוקדי המפגש של קבוצות הריצה ויציע לרצים התאמה אישית של נעליי ריצה ואבחון פרטני, ואפשרות להתנסות ללא תשלום במספר דגמי נעלי ריצה של אדידס. כל רץ יוזמן להפקיד את נעלי הריצה שלו (ותעודה מזהה) ולהשאיל לריצה חד פעמית זוג נעלי אדידס חדשות ללא עלות. לאחר ההחזרה יונפק שובר הזמנה לרכישת נעלי הריצה המתאימות לו, המעניק בנוסף מתנה בעת הרכישה במספר חנויות נבחרות ברשת אדידס.

ימים ושעות: קבוצות הריצה Boost your run יוצאות מדי שבוע, החל 22 בדצמבר ועד ה-27 בפרואר, יום לפני המרתון, פעמיים בשבוע מ-2 נקודות מפגש: נמל תל אביב, האנגר 9 מול חנות אדידס – ימים א', ד' ב-19:30 ואצטדיון הדר יוסף (בכניסה לאיצטדיון) – ימים ב', ה' ב-19.30.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג