לקראת יום המודעות העולמי לאוטיזם: מרוץ "איתן RUN" ייערך בת"א

עמותת "איתן - כל אחד יכול", הפועלת לשילוב והעצמת אנשים עם צרכים מיוחדים באמצעות אימוני כושר, תקיים את מרוץ "איתן RUN" בפארק הירקון בתל אביב ב-31 במרץ, עם מקצים ל-8 ק"מ, 5 ק"מ ו-3 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ "איתן RUN" | צילום: דניאל נוביקוב

יום המודעות העולמי לאוטיזם חל בכל שנה ב-2 באפריל. יומיים לפניו, ביום שישי, 31 במרץ 2023, ייערך מרוץ "איתן RUN", מרוץ מיוחד המציין את יום זה ומשלב רצות ורצים עם צרכים מיוחדים. את האירוע עורכת עמותת "איתן – כל אחד יכול!", הפועלת להעצמה ושילוב אנשים עם צרכים מיוחדים באמצעות אימוני כושר.

המרוץ ייערך בפארק הירקון בתל אביב, בשיתוף עיריית תל אביב יפו ובחסות מור בית השקעות ויכלול ארבעה מקצים: 8 ק"מ, 5 ק"מ, 3 ק"מ ומקצה נוסף של 3 ק"מ הליכה ומיועד לכל המשפחה. במהלך המרוץ מתאמני העמותה ירוצו עם בני משפחותיהם ויחד עם עוד מאות אנשים נוספים. בין היתר, קבוצות ריצה מכל רחבי הארץ, שנרשמו למען המטרה – העלאת המודעות לאנשים עם יכולות מיוחדות.

באזור ההזנקה, בסמוך לוולודרום ברחוב שטרית בתל אביב, יתקיים גם הפנינג שיכלול דוכנים, מוזיקה ופעילויות והוא יהיה פתוח לפני ואחרי המרוץ. משתתפי המרוץ יקבלו ערכת ריצה הכוללת חולצת מרוץ ומדליה.

מרוץ "איתן RUN" | צילום: אביב כהן

עמותת איתן הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את השילוב בין אנשים בעלי מוגבלות לבין אימוני ספורט. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל, חברי ילדות וכיום מנכ"לים משותפים ומייסדים ששירתו ביחידות מובחרות בצה"ל. מטרת איתן היא להיעזר בספורט כאמצעי להעצמה ולפיתוח יכולות תקשורתיות, התנהגותיות, כישורי חיים, עצמאות, הגשמה אישית ומקסום הפוטנציאל האישי. לעמותה כ-450 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ, אשר משתתפים בשיעורי ספורט שונים, החל מריצה, קרב מגע ועוד.

מייסדי איתן, יניב בניאן והודאל יחזקאל: "הערך המוסף שיש לרעיון שעומד מאחורי הארגון שלנו הוא שהאימונים שקורים בחוץ לעיני כל הם ההוכחה לנו כחברה שאם האנשים האלופים האלה חיים עם אתגרים לא פשוטים אבל מתמודדים ועושים ופועלים – אז כולנו יכולים. אנו גאים בכל המתאמנות והמתאמנים שלנו שכל יום שוברים את תקרת הזכוכית של עצמם, יחד עם צוות מנצח אנחנו כובשים את הפסגה. בוא לרוץ איתנו, בואו נרוץ יחד כי כל אחד יכול".

עיריית תל אביב-יפו, באמצעות רשות הספורט העירונית, מאמצת את העמותה ומזמינה את חבריה להשתתף באירועי הספורט השונים בעיר, כפי שהיה לדוגמה ממש לאחרונה במרתון תל אביב. ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "עיריית תל אביב-יפו גאה ומתרגשת לקחת חלק במרוץ איתן RUN. העיר תל אביב-יפו משקיעה מאמצים ומשאבים רבים למען שוויון לאנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה. אנו נמשיך לפעול למען טיפוח וקידום זכויותיהם ולהעלאת המודעות ליצירת סביבת חיים נגישה, שתאפשר לכל אדם את הזכות לחיות בכבוד".

להרשמה למרוץ איתן RUN



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג