למרות הביטול: אלוף ה-UTMB מתכוון לרוץ את המסלול לבדו

פאו קאפל הספרדי שהתאמן כדי לשמור על התואר שלו מתכוון להגיע בכל מקרה לצרפת בסוף אוגוסט ולרוץ לבדו 171 ק"מ עם יותר מ-10,000 מטר טיפוס. חשש שרצים ילכו בעקבותיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פאו קאפל מנצח במרוץ UTMB ב-2019

למרות שניסו לקיים אותו כנגד כל הסיכויים, מארגני ה-UTMB (אולטרה מרתון מון בלאן) נאלצו להודיע בתחילת החודש על ביטולו של מרוץ האולטרה מרתון הגדול שהיה אמור לצאת לדרך בשאמוני שבצרפת בסוף אוגוסט. ה-UTMB נחשב לאחד מאירועי האולטרה מרתון היוקרתיים בעולם ומושך אליו מדי שנה את השמות הגדולים ביותר בתחום.

כבר התאמנו, לא נרוץ? פאו קאפל מנצח ב-2019 | צילום: Heike Maria Seitz

עוד כתבות בנושא 
אריאל רוזנפלד מתכונן לספרטתלון שאמור להתקיים בספטמבר
כך תכננו אולטרה של 80 ק"מ ואז הגיעה הקורונה
יש תאריכים חדשים לג'ירו ד'איטליה והוואלטה

ה-UTMB מורכב משבעה מרוצים שונים ובמרכזו המרוץ ל-171 קילומטרים עם 10,000 מטרים טיפוס, שעובר בשלוש מדינות שונות (צרפת, איטליה ושוויץ) על רקע הנופים המדהימים של הרי האלפים. למרות הודעת הביטול המאכזבת, האלוף הנוכחי של UTMB, פאו קאפל הספרדי, הודיע שהוא מתכוון להגיע לשאמוני בסוף אוגוסט ולרוץ לבדו במסלול בעזרת צוות הליווי שלו.

קאפל הוציא הודעה בטוויטר ובאינסטגרם וכתב: "אני ארוץ את ה-UTMB לבד, ללא מספר חזה ועם צוות הליווי שלי". הספרדי מתכוון לצאת לדרך ב-28 באוגוסט בשעה 6:00 בבוקר, וזאת בתנאי שיצליח להתגבר על מגבלות שונות שרלוונטיות לעכשיו כמו האיסור לעבור ממדינה למדינה (בינתיים), במיוחד כשמדובר בשתי מדינות "מוכות קורונה" כמו ספרד וצרפת.

בנוסף, כוונותיו של הרץ הספרדי גורמות ללא מעט חששות כמו רצון של רצים אחרים ללכת (או לרוץ) בעקבותיו ולבצע את האתגר המטורף הזה לבד. אגב, בקיץ 2019 קאפל סיים את המסלול בזמן של 20 שעות ו-19 דקות ויהיה מעניין לראות תוך כמה זמן הוא יוכל לעשות את זה ללא אווירת התחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג