לוין ומגידי אלופי ישראל בריצת 3000 מכשולים

שני הרצים המובילים שהשתתפו באליפות הערב זכו, די כצפוי, בתואר האליפות אחרי הפסקה בת שנתיים של לוין ושלוש שנים של מגידי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שני הרצים המובילים שהשתתפו באליפות הערב זכו, די כצפוי, בתואר האליפות אחרי הפסקה בת שנתיים של לוין ושלוש שנים של מגידי

מאת:מערכת שוונג, צילומים: עופר ביידה


כתבה לקראת האליפות- מועמדים לתואר

הפתעות לא נרשמו הערב (חמישי) באצטדיון האתלטיקה של הדר יוסף באליפות ישראל ב-3000 מכשולים כששני המועמדים המועדפים עמדו במשימה שלהם וזכו בתואר.

עבור איתי מגידי (בתמונה משמאל) ממכבי בני הנגב ב"ש התחרות היוותה יותר אימון מאשר תחרות בה ניסה להשיג תוצאה משמעותית. במהלך הריצה מגידי ביצע שינויי קצבים, ובחלק מסוים אפילו איבד את ההובלה. אבל התברר שהכל היה בהתאם לתכנית שלו עם מאמנו בארה"ב, אלברטו סלאזאר, כאשר רמי ז'מיאן, מאמנו הישראלי משגיח שכל שלב בתכנית מתנהל כשורה. אחרי שלוש שנות הפסקה בהן לא השתתף באליפות והותיר את הבמה לנועם נאמן, מגידי זכה בתוארו השביעי במקצוע זה, אחרי שחצה את קו הגמר בתוצאה 9:08.49 דקות. ניגוסה אסמרה ממכבי ת"א סיים שני בזמן של 9:13.20 דקות, שיפור של 7.95 שניות לשיאו האישי. אגאזה גואדה מעמק חפר זכה בארד כשקבע 9:26.59 דקות.

ארבע הנשים בלבד זינקו לאליפות. דנה לוין מאתלטי אורן השרון הייתה המועמדת כמעט ודאית לניצחון וכבר מהזינוק היא פתחה פער מיתר יריבותיה.

למרות שאינה בשיאה ואחרי התאוששות מפציעה ממושכת, לוין (בתמונה משמאל) לא התקשתה לנצח, למרות האכזבה על פניה בסיום. לוין קבעה 11:32.94 דקות וסיכמה בעצב: "אחת הריצות הפחות טובות שלי במקצוע".

אלין וינוגרצקי מהפועל חולון זכתה בכסף עם 11:43.12 דקות, הישג המהווה עבורה שיא אישי עם שיפור של 21 מאיות לשיאה הקודם. דנה וייסמן מעירוני אחי נצרת סיימה שלישית בזמן של 12:24.29 דקות, לפני רותם להב מראשל"צ שחצתה את קו הגמר אחרי 12:50.49 דקות. עבור לוין זהו התואר השני במקצוע זה לבוגרות, אחרי ניצחונה בשנת 2009, כאשר בשתי העונות האחרונות היא הסתפקה בסגנות והותירה את ראש דוכן המנצחות למיגל אטיאס.

11.5.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג