לארה הגדולה

"לארה מלרדת בגדול" זה היום השם המלא של לארה מלר ובצדק! היא ירדה ובגדול! ב- 10.10.2010 עלתה לאויר העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "לרדת בגדול - זוגות" ובאופן אירוני באותו יום התקיים גם מירוץ הלילה של נייקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"לארה מלרדת בגדול" זה היום השם המלא של לארה מלר ובצדק! היא ירדה ובגדול! ב- 10.10.2010 עלתה לאויר העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "לרדת בגדול – זוגות" ובאופן אירוני באותו יום התקיים גם מירוץ הלילה של נייקי

מאת:נעמה זיו-אב


באותו זמן "לארה מלרדת בגדול" לא תיארה לעצמה שתוכל לקחת חלק באירועים מהסוג הזה. לארה מלר הגיעה עם חברתה מיה חפץ לעונת הזוגות עם טראומה שדחפה אותה לשינוי בחייה.

אביה נפטר מדום לב לפני 4 שנים במהלך נהיגה,
אירוע שהביא אותה להחלטה לבצע שינוי. גם הרצון למצוא זוגיות היה חלק מההחלטה וביחד עם חברתה מיה חפץ ששכנעה אותה לבוא הן הגיעו לאודישנים והתקבלו לנבחרת.

לארה הגיעה לגמר התוכנית ואיתה גם קרן גלסנר (הזוכה) ואפרת גבאי. היום לארה, בחורה עם ביטחון ("היום אני יודעת מה אני שווה") רצה כל כל יום 10 – 15 ק"מ ועוזרת לאנשים אחרים לרזות.

היא מתחילה ללמוד קואוצ'ינג ותזונה ב- NCF, מתכננת להקים קבוצת ריצה וגם תוכנית רדיו משלה עומדת על הפרק. אם מישהו רוצה לראות את לארה החדשה סביר שימצא אותה על ה"דק" בנמל, רצה כמובן!

באילו אירועי ספורט השתתפת לאחרונה?
לארה מלר:
"השתתפתי בת"א במקצה ה"חצי מרתון" וסיימתי אותו בזמן של 2:10 שעות. השתתפתי גם במרוץ "עין גדי", עומדת להשתתף ב"אקשן סיטי" ויש גם חלום שאני מתכוונת להגשים והוא להשתתף במרתון אמסטרדם המלא. לאירוע ה"אקשן סיטי" אגיע עם חבר מאוד טוב שלי, ליאור. הוא "חבר ליעדים ספורטיביים" שמלווה אותי בכל מיני אירועים. בין השאר עשינו יחד את מקצה ה- 10 ק"מ במרתון ירושלים. אני יודעת שהולכות להיות משימות אתגריות כמו קיר טיפוס אומגה וסנפלינג והאירוע מבוסס על משימות וזמן – אני אדם תחרותי ומשימות אתגריות זה אני"!

אני חייבת לומר לך שהייתי במרתון ירושלים וראיתי אותך שם איך היה?
ל.מ. : "היה מקסים! עשיתי את מקצה ה- 10 ק"מ. נהניתי מאוד והגעתי לתוצאה מעולה. אני כרגע בתקופה בה אני כל הזמן מציבה לעצמי עוד יעדים ספורטיביים על מנת לשמר את הירידה".


לאר מלר אחרי מרוץ עין גדי



אני מניחה שלהגיע לתוכנית ריאליטי זה מלחיץ, חושפני ולהגיע עם חברה זה סוג של עוגן. איך היה להישאר לבד אחרי שמיה הודחה?

ל.מ. : "יש לי המון הערכה למיה ואני חייבת לה המון תודה! מצד אחד ההיעדרות שלה הייתה לדעתי החמצה אבל חשוב לי לומר שהיא ירדה לבד 30 קילו! היא ראויה להערצה ומגיע לה כל הכבוד. מיה היא בחורה עם הרבה מאוד כוח רצון וכריזמה ובזכותה הגעתי לתוכנית ואין מחיר למה שהיא עשתה. מצד שני ההיעדרות שלה מהתוכנית נתנה לי זינוק ועזרה לי להבין שאני בזכות עצמי והיום אני חיה מתוך יעדים. אנשים מצליחים צריכים יעדים ותוכנית פעולה".
 
כיום יש מסר סמוי או אפילו כבר לא כ"כ סמוי, בעיקר כלפי בנות, של צורך ברזון והורדה במשקל – גם כלפי מי שלא צריכה להוריד. מה היית רוצה לומר לבנות האלו?

ל.מ. : "היום יש תפיסה שכל קילו הוא כמו 20. יש סטנדרטים של "פלקט" והמון פוקוס על משקל. כל מי שחווה ירידה משמעותית מתעסק בזה כל הזמן וזה לא בריא. זו תדמית משעבדת. צריך למצוא את האמצע ולא להיות קיצוני. בן אדם לא צריך להתאים את עצמו לסטנדרטים שמצפים ממנו. הגוף צריך להיות במצב טבעי ולא במצב הרעבה. כל ניסיונות התקשורת שבנות יהיו דקיקות קשורים למשהו לא ריאלי. זה בסדר קצת להעלות במשקל ואפשר עדיין להישאר יפה. הכי חשוב לא לחיות בהלקאה עצמית ואני נלחמת בזה עם הכלים שקיבלתי. אומרים "מרזה בגדול ומעלה בקטן" – צריך לדעת להתנהל ב"נורמה" ולא ממקום קיצוני של הרעבה ופחד. זו עבודה פנימית עמוקה ללא קשר למה אחרים חושבים. המסר שהייתי רוצה להעביר הוא שקל לפתח הפרעות אכילה ויחסים בעייתיים עם אוכל וצריך ללמוד לזהות את ההבדל בין רעב פיזי לרעב רגשי. צריך להצליח לפצות על הרעב הרגשי בדרכים אחרות".

איך את שומרת על שגרת אימונים?
ל.מ. : "ספורט מתוכנן אצלי 5-6 פעמים בשבוע. כשהייתי קטנה הייתי בחוגים כמו בלט, ציור ופסנתר והיום זה ספורט. אני רצה כל יום 10-15 ק"מ בנמל ת"א ולוקחת בחשבון שהכל זה מאזן בין מה שמכניסים לבין מה שמוציאים. ביום ללא ספורט אני לא חייה. אני מאוד אוהבת להתאמן ובקרוב מתחילה קורס מדריכות אירובי. אני שומרת על שגרה גם בימים ש"קשה" ו"לא בא" כי אני מאמינה שספורט מאוד משפיע על הנפש".


"אני מאמינה שספורט מאוד משפיע על הנפש"


קשה כל הזמן להיות עם "יד על הדופק". מה את עושה כשבא לך "להוריד את שעון הדופק מהיד"?
ל.מ. : "יש לי בבית תמונה גדולה שלי לפני המהפך. אני מסתכלת על איך שנראיתי ולאן אני ממש לא רוצה לחזור. מעבר לזה אני חייה ספורט ואין הרבה רגעים שהייתי מוותרת עליו, זה כבר חלק ממני".

איפה את מתאמנת?

ל.מ. : "בדרך כלל אפשר לראות אותי בבוקר בין 7-9 או בערב בשקיעה רצה על ה"דק" בנמל ת"א – מקום מהמם שכיף לי להתאמן בו. אני מאוד אוהבת "קרוספיט" – שיטה ספורטיבית של תנועות פונקציונאליות בעצימות משתנה, עם עומרי פלד שמשמר אותי ועזר לי גם בגמר של לרדת בגדול".

את מתאמנת לבד?
ל.מ. : "יש לי המון חברות שעושות איתי הליכות אבל לרוב אני מתאמנת לבד עם מוסיקה".

מה את אוהבת לשמוע? מה סוד הקסם?

ל.מ. : "שירים שנותנים לי כוח – אני אוהבת לשמוע את שלמה ארצי, עברי לידר, רמי קליינשטיין, מאיה בוסקילה, שי גבסו, מארינה מקסמיליאן בלומין וריקי גל. נחשפתי גם למוזיקה המזרחית , דרך הבית, והוספתי לרפרטואר השירים שלי גם את אייל גולן ועוד כל מיני זמרים".

יש רגעי משבר?

ל.מ. : "קורה שיש עלייה קטנה במשקל אבל אני מקבלת את זה ו"שורפת" את המיותר באימון הבא. הרעיון הוא לא לפחד ממשברים כי הם קיימים, אנחנו לא חיים במעבדה, זה דיאלוג שלך מול האוכל כל יום. בחיים צריך למצוא את האיזון וליצור לבד את המסגרת. היום החיים הם הרבה יותר אנרגטיים ודינאמיים. אני מרגישה לפעמים רגעי משבר וקושי במפגשים עם חברים אבל אני משתדלת שהמפגשים יהיו אצלי כדי שיהיה אוכל בריא שאני מבשלת. כאשר בכל זאת יוצאים למסעדות אבחר את האופציה הכי מתאימה מהתפריט".


"היום החיים הם הרבה יותר אנרגטיים ודינאמיים"



איך נראה התפריט שלך?
"התפריט שלי מורכב בעיקר מחלבונים ופחמימות. בגוף יש מנגנון פיצוי שדורש את שלו – אני אוכלת כל שעה וחצי ולא מגיעה לרעב".

ומה בשביל הנפש? ידוע שבכל דיאטה צריך גם לחרוג מדי פעם כדי שיהיה קל יותר להמשיך.
ל.מ. : "פעם בשבוע אני אוכלת מה שאני מכנה "ארוחת חטאים" שמרגיעה את התשוקה. בד"כ אני אוכלת אותה ביום שבת – היא מתוכננת מראש אבל הכי חשוב אם קורה משהו לא מתוכנן זה לדעת לא להיכנע ולקום מהמשברים. לא לחיות ב"אין מחר", צריך לדעת שיש מחר – אכלת יותר? מחר תשרוף! לא סיימת מהצלחת? גם מחר תוכל לאכול".

את עדיין מקבלת תגובות ברחוב?

ל.מ. : "המון אנשים ניגשים אלי ברחוב, נותנים פידבקים ומבקשים טיפים ועזרה. זה מאוד כיף ומחמיא לדעת שאני נותנת השראה ואני עדיין מנסה לעבד את החוויה שעברתי בתוכנית כי זה מרגיש כמו חלום".

יש חבר?
ל.מ. : "עדיין רווקה ומחכה לאביר על הסוס הלבן. אשמח מאוד אם ה"אביר" יהיה גבר חכם, מצחיק, קרייריסט ושנון אבל ההבדל הוא שאם פעם הייתי מתאמצת להקסים היום אני יודעת לבקש בחזרה. היום יש לי דרישות ואני יודעת שמי שיהיה איתי יהיה בר מזל. אני יודעת מה אני שווה"

נעמה זיו -אב
בין ריצה לריצה סטודנטית לתקשורת, מדריכת חדר כושר, מאמנת אישית, מדריכת קיקבוקס וספינינג. בעבר מדריכת כושר קרבי בצה"ל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג