כתבה בתמונות: לא רק בעזריאלי רצים במדרגות

מחר יערך בפעם העשירית מרוץ המדרגות במגדלי עזריאלי בתל אביב, אבל לא רק בישראל מתקיימים מרוצי טיפוס במעלה גורדי שחקים. הנה כמה דוגמאות נוספות מרחבי העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מחר יערך בפעם העשירית מרוץ המדרגות במגדלי עזריאלי בתל אביב, אבל לא רק בישראל מתקיימים מרוצי טיפוס במעלה גורדי שחקים. הנה כמה דוגמאות נוספות מרחבי העולם

מאת:מערכת שוונג, תמונות: אימג'בנק


מרוץ המדרגות בסידני, אוסטרליה
ה-"Sydney Tower Run-Up" מציע למשתתפיו טיפוס במעלה 1,504 מדרגות, שהן כ-70 קומות, מתחתית הבניין ועד לנקודת התצפית של "מגדל סידני". מדובר במרוץ אטרקטיבי מאוד הודות לפרס שגורף המנצח – 25,000$. המרוץ, שמתקיים לרוב מדי שנה, לא נערך בשנת 2012, אולם צפוי לחזור ביולי 2013.


צילום: Peter Harrison (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)



צילום: Brendon Thorne (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)

מרוץ "הריגוש האנכי" בלונדון, אנגליה
מרוץ ה-'Vertical Rush' בלונדון יציין השנה (ב-5.3.2013) 5 שנים להיווסדו. במסגרתו מטפסים המתמודדים במעלה 920 המדרגות של "Tower 42", אחד הבניינים הגבוהים בלונדון. המרוץ נערך למען מטרה חברתית – גיוס כספים למען מחוסרי בית.


צילום: David Bank (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)



צילום: Oli Scarff (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)

מרוץ המדרגות בשנגחאי, סין
כבר כמה שנים שמרוץ מדרגות מתקיים בשנגחאי במסגרת חגיגות השנה החדשה. המרוץ נערך ב"מגדל הפנינה האוריינטאלית" (The Oriental Pearl Tower), מגדל טלויזיה הנישא לגובה 468 מטרים ואשר היווה את המגדל הגבוה בסין בין השנים1994-2007.


צילום: Gavin Hellier (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)



(צילום: אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)

"מרוץ המדרגות באמפייר סטייט בילדינג" בניו-יורק, ארצות הברית
ה-"Empire State Building Run-Up" הוא המרוץ הותיק והמפורסם ביותר בקטגוריית מרוצי המדרגות. משתתפי המרוץ גומעים לא פחות מ-1,576 מדרגות, שהן 102 קומות, באחד מהמגדלים המפורסמים בעולם. השנה יערך המרוץ ה-36 במספר ב6.2.2013.


צילום: UniversalImagesGroup (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)



צילום: Spencer Platt (אימג'בנק, מראות אימג', Getty Images)


29.11.2012


כתבה זו נכתבה בשיתוף מחלקת התוכן של חברת אימג'בנק (מראות אימג' בע"מ), המספקת לציבור תמונות ארכיון ותמונות איכותיות בכל נושא ומכל העולם.
www.imagebank.co.il



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג