כפר סבא חוגגת עם מרוץ

ביום שבת הקרובה יצא לדרך בפעם ה-23 מרוץ כפר סבא, על שמו של רס"ל זיו בלאלי ז"ל, אחד ממרוצי הכביש הטובים בארץ, בהשתתפותם של רבים מטובי האצנים בארץ. המרוץ, שיעמוד השנה בסימן חגיגות ה-110 להקמתה של העיר, יציע חגיגה גם למי שלא מתכוון לרוץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שבת הקרובה יצא לדרך בפעם ה-23 מרוץ כפר סבא, על שמו של רס"ל זיו בלאלי ז"ל, אחד ממרוצי הכביש הטובים בארץ, בהשתתפותם של רבים מטובי האצנים בארץ. המרוץ, שיעמוד השנה בסימן חגיגות ה-110 להקמתה של העיר, יציע חגיגה גם למי שלא מתכוון לרוץ

מאת:מערכת שוונג


ביום שבת הקרובה, ה-9.3.2013, כפר סבא תהיה שוקקת חיים ומהודרת מן הרגיל, כפי שקורה בכל שנה בעת שנערך המרוץ העירוני, אחד מגאוותיה של העיר. מרוץ כפר סבא, על שמו של רס"ל זיו בלאלי ז"ל, יתקיים זו הפעם ה-23 מרוץ כבר סבא ויעמוד השנה בסימן יום הולדתה ה-110 של העיר. במרוץ, שנחשב לאחד ממרוצי הכבישים המובילים בארץ, צפויים להשתתף אלפי רצים והולכים במקצים השונים, לצד תושבים רבים שיגיעו פשוט כדי לעודד וליהנות מההפנינג המתוכנן. 

המרוץ, המאורגן על ידי מחלקת הספורט בעיריית כפר סבא, כולל שלושה מקצים שונים: 10 ק"מ תחרותי, 2 ק"מ עממי ומקצה הליכה עממית של 6 ק"מ. מקצה ה-10 ק"מ – מרוץ "עוקף כפר סבא", שיוזנק ממרכז העיר, יעבור דרך רחוב טשרניחובסקי ובן יהודה, יקיף את כל אזור התעשייה של כפר סבא וישוב חזרה לרחוב ויצמן. במקצה זה ייקחו חלק כ-1000 אצנים מכל חלקי הארץ וביניהם טובי הרצים כמו גטהון ימר, בימרו אסף, זבדיה וודג' ועוד. במקצה זה ישתתפו גם אצנים מקומיים מובילים כדוגמת אורנה בלאו ונעמי ויינשטוק, תושבות העיר. במקצה זה ירוצו גם קבוצות רבות המשתתפות במרוץ באופן מסורתי, כמו קבוצת מליגת מקומות עבודה התעשייה האווירית, רשות שדות התעופה, מועדון גרייט שייפ כפ"ס, קאנטרי כפ"ס, רצי משטרת ישראל, יחידה לקראת גיוס "אחריי", קבוצת הכנה לצה"ל "המעז מנצח" מתל מונד ועוד. במרוץ תיקח חלק גם קבוצה של עובדי עירייה שמתאמנים במהלך כל השנה לקראת האירוע.

במקביל יתקיים גם מרוץ עממי למרחק 2 ק"מ, בו ישתתפו אלפי ילדים מבתי הספר בעיר, משפחות, קבוצות מקומות עבודה ומועדוני ספורט שהתארגנו לריצה משותפת. בנוסף יתקיים מקצה הליכה עממית של 6 ק"מ לנוער ולמבוגרים, שיאפשר גם למי שלא יכול או רוצה לרוץ לקחת חלק במאורע ההמוני. במקצה זה תשתתף גם השנה קבוצה של ספורטאים לקויי ראיה, על שמו של יחזקאל רול ז"ל. רול היה תושב כפר סבא ונודע כמתנדב בעמותות שונות שהקדיש עצמו לקידום אנשים בעלי מוגבלויות והוא שהקים את הקבוצה, שעוסקת בפעילות שבועית של הליכה וריצה בפארק כפר סבא. לפני כשנה נהרג רול, בגיל 66, כאשר נפגע מכלי שייט בחוף הדייגים בחדרה כאשר עסק באימון שחיה לקראת תחרות איש הברזל ומאז הקבוצה נקראת על שמו.

לקהל הרחב, שיגיע לצפות במרוץ צפוי הפנינג ספורטיבי אקטיבי ברחבת קניון ערים. הורים ילדים וטף מוזמנים לצפות ולהשתתף במרוצים ובהופעות הראווה שיערכו על בימת כיכר העיר כחלק מאירועי המרוץ, שיכללו בין היתר קרקס מונגולי, מופע תיפוף, מופע להקות מחול ממועדוני הספורט העירוניים ועוד.

צביקה צרפתי, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אמר כי "מרוץ כפר סבא הוא אירוע דגל בעירנו. זהו אירוע השם דגש על חשיבותה של הפעילות הגופנית והשמירה על אורח חיים ספורטיבי ובריא ומהווה הזדמנות נפלאה להיות חלק מתוך קבוצה גדולה של אנשים שמבינים את חשיבות הפעילות הגופנית ומיישמים זאת הלכה למעשה בחיי היומיום. זוהי גם הזדמנות להכיר את עירנו הנהדרת דרך הרגליים, חוויה שהינה מהנה ללא צל של ספק. אני מזמין את תושבי העיר ואת כל חובבי הספורט באשר הם לקחת חלק באירוע ספורטיבי וצבעוני זה ומאחל הצלחה רבה לרצים, להולכים ולכל מי שעתיד להשתתף בפעילות ספורטיבית מבורכת זו".

5.3.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג