כל מה שרציתם לדעת על מסלול "מרוץ שליחים מי-ם לים" – חלק שלישי

באפריל יערך לראשונה "מרוץ מי-ם לים", מרוץ שליחים מירושלים לתל אביב. כאן תמצאו פירוט של חלקו השלישי של המסלול (מתוך ארבעה), ממודיעין ועד אלעד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באפריל יערך לראשונה "מרוץ מי-ם לים", מרוץ שליחים מירושלים לתל אביב. כאן תמצאו פירוט של חלקו השלישי של המסלול (מתוך ארבעה), ממודיעין ועד אלעד

מאת:קרן גולדבלט


קטע 8 – מישפרו סנטר למצפה מודיעים
קטע זה יוביל אותנו דרך יער בן שמן. על הרצים לעקוב אחרי השילוט של "ים לים" ולהתעלם מכל סימון אחר (שביל ישראל, שביל האופניים ענבה וכו'). המסלול כולו הוא על שבילים לבנים, ולמרות שנחלוף על פני כמה סינגלים מדהימים, נתעלם מהם ונישאר על השבילים הרחבים של "מי-ם לים". 



יש לעקוב אחרי השילוט של "ים לים" ולהתעלם מהסימון של שביל ענבה


יתכן
שבאחת מריצות ההכנה נרוץ לכיוון אחד בשבילים הרחבים ובחזרה בסינגלים.
הרצים יגיעו לאיזור זה באור יום, כך שכדאי לקחת את הזמן ולהביט סביב. 


המסלול
ייקח אתכם מתחת למחלף ענבה ולרכבת למודיעין, ואז עובר על גבעה יפהפיה
ומקיף את השדות של גימזו ואז יורד לנחל גימזו ועולה למצפה מודיעים.

סיכום:
אורך הקטע: 11.8 ק”מ
צבירת גובה: 263 מטר
איבוד גובה: 269 מטר
דרגת קושי: בינונית עד קלה
סוג השבילים: שבילים לבנים רחבים



קטע 9 – ממצפה מודיעים לאיזור התעשיה שוהם
ממצפה מודיעין נעבור מתחת לכביש 443 לכיוון תל חדיד ולמטה לנחל נטוף. אם יהיה יום שקט יהיה אפשר לשמוע את הכלבים של מתקן אדם. עולים ויורדים גבעות נמוכות, ואז עוברים מתחת לכביש 6 לתוך השדות והגבעות שליד שוהם. זהו עוד חלק יפהפה של המסלול, שבו נעלה ונגיע ל-rolling hills  שמעל שוהם, בין כביש 6 וכביש 444. 


החניון באיזור התעשייה של שוהם

התחנה ממוקמת באיזור התעשיה של שוהם על הכביש שבין מפעל "טבע" הגדול ומפעל נסטלה. הרכבים יחנו במגרש החניה הציבורי הגדול שמול התחנה. רכבים לא יורשו לחנות בצד הכביש.



סיכום:
אורך הקטע: 8.5 ק”מ
צבירת גובה: 144 מטר
איבוד גובה: 214 מטר
דרגת קושי: בינונית עד קלה

קטע 10 – מאיזור התעשיה שוהם לאלעד
המסלול ייקח אותנו צפונה, דרך מרכז איזור התעשיה של שוהם עד שבכיכר האחרונה נפנה מזרחה ואז צפונה אל שביל קק"ל מי-ם לים ושביל ישראל. השביל הוא סינגל העובר בין הבניין החדש באיזור התעשיה וכביש 6. השביל מוביל לתעלה צרה ונמוכה מתחת לכביש 6.


התעלה שמתחת לכביש 6

לאחר שנצא מהתעלה ניקח את הפנייה החדה שמאלה (צפונה) ונעקוב אחרי השביל הרחב המקביל לכביש 6. נחצה את כביש 465 והשביל יוביל אותנו מהכביש ולמעלה לכיוון אנדרטת אלכסנדרוני  וקולה, לפני שהוא יפנה מערבה מתחת לאלעד וחזרה לכיוון כביש 6. התחנה קרובה לכביש 6 על השביל הרחב דרומית לכניסה לאלעד. מכוניות יגיעו לתחנה על שביל לבן יעברו את התחנה ויחנו בצורה מסודרת בהמשך השביל, כשחברי הקבוצות יוכלו לחזור מעט לאחור כדי לפגוש את חבריהם הרצים.



סיכום:
אורך הקטע: 7.5 ק”מ
צבירת גובה: 147 מטר
איבוד גובה: 177 מטר
דרגת קושי: קל

30.12.2012


קרן גולדבלט – מנהלת PRO SPORT, אם לארבעה. גילתה את עולם הריצה בגיל 40 ובמהלך השניםהאחרונות התחרתה במספר מרתונים, תחרויות ריצה, טריאתלונים ומרוצי אופניים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג