כולם מרוצים: אביב של מרוצים בסוף השבוע

למעלה מ-15 אלף רצים ורצות נרשמו בשוונג למרוצי סוף השבוע הקרוב וסביר להניח שגם אתם תהיו באחד מהם - הנה הסקירה המלאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

איך יודעים שהאביב כבר כאן? סוף השבוע הקרוב יהיה עמוס מרוצים וזה המדד הכי מובהק לכך שעונת המרוצים כבר כאן. אז מה יהיה לנו שישי-שבת ולאיזה מרוץ כדאי לכם (אם כבר לא עשיתם את זה) להספיק להרשם? הנה הרשימה המלאה של המרוצים שאליהם נרשמו למעלה מ-15 אלף רצים ורצות בשוונג.

מרוץ כפר סבא

מתי הוא מתקיים? יום שבת הקרוב ה-12.3.22
איזה מקצים יהיו? עממי: מקצה תחרותי: 10 ק"מ; הליכה עממית של 7.5 ק"מ; 2.5 ק"מ; מרוץ אופני יד למרחק 10 ק"מ
כמות משתתפים? מעל 1,000 רצות ורצים ישתתפו במקצה התחרותי

מרוץ כפר סבא קרוי על שמו של זיו בלאלי ז"ל, בנם של עליזה ואלי ואחיה של מיכל ז"ל. גדל, התחנך ולמד בכפר סבא בבית ספר יסודי יצחק שדה, חטיבת ביניים שז”ר ותיכון הרצוג, וסיים לימודי מזרח תיכון באוניברסיטת ת"א. זיו עבד בשירות הביטחון הכללי ועמד בפני גיוס למשטרת ישראל. זיו נפל מירי קטיושות בכפר גלעדי, במלחמת לבנון השנייה בשנת 2006 בעת תכנון יציאה לקרב.

הרשמה למרוץ כפר סבא

מרוץ עמק המעיינות

מתי הוא מתקיים? ביום שישי הקרוב ה- 11.3.22
איזה מקצים יהיו? 21.1 ק"מ, 10 ק"מ ו-21.1 ק"מ אופני יד
התכנסות: גן השלושה (הסחנה)

זוהי המהדורה ה-43 של מרוץ עמק המעיינות שהפך לאורך השנים לשם דבר בקרב קהל הרצים בשל המסלול המהיר שלו, הנופים וגם משום שהוא מוגדר כאליפות ישראל בחצי מרתון. הוותיקים זוכרים כי המרוץ אשר התקיים מדי שנה בתחילת חודש דצמבר, עבר בשל מגפת הקורונה לחודשי האביב כשהפריחה בעיצומה, המעיינות מרהיבים בזרימתם, האוויר צלול והשדות ירוקים. מעבר למזג האוויר האביבי המרוץ זכה גם לתווי מסלול מתחדש ומישורי אשר מתחיל ומסתיים בגן הלאומי גן השלושה. בהחלט מדובר באחד המרוצים הוותיקים בישראל, שבו רצים קהלים מגוונים מכל קצוות הקשת באים ולוקחים בו חלק לצד ספורטאים פראלימפיים באופניים שיזנקו למקצה של חצי מרתון אופני יד.

הרשמה למרוץ עמק המעיינות

מרוץ רעננה

מתי הוא מתקיים? ביום שישי הקרוב ה- 11.3.22
איזה מקצים יהיו? 3 ק"מ עממי ו-10 ק"מ תחרותי
כמו כן, יתקיים מרוץ אופני יד למרחק של 10 ק"מ

המרוץ נקרא על שמו של סגן ניר נהרי ז"ל שנולד וגדל ברעננה. ניר למד בבית ספר היסודי "ברטוב", בחטיבת הביניים "אלון" ובתיכון "אוסטורבסקי". הוא אהב ספורט ושיחק כדורסל במכבי רעננה וגם התחרה באתלטיקה קלה ובעיקר במרוצי שדה. ניר התגייס ב-1986 לחטיבת גולני ונהרג בתאונת דרכים ב-1989. במרוץ השנה צפויים לקחת חלק במרוץ גם חיילים, נכי צה"ל, אנשים עם צרכים מיוחדים, תלמידים וכמובן ספורטאים חובבנים ומקצועיים.

הרשמה למרוץ רעננה

מרוץ רמלה

מתי הוא מתקיים? ביום שישי הקרוב ה- 11.3.22
איזה מקצים יהיו? 10 ק"מ תחרותי; 5 ק"מ; 2 ק"מ עממי; 1 עממי; מקצה 300 מ' אפרוחים

מרוץ רמלה השלישי במספר יתקיים ביום שישי הקרוב תחת הסיסמה "רמלה עיר של ספורט" ובהחלט העיר נתנה זינוק בשנים האחרונות בהתייחסות שלה לספורט המקומי ובמרוץ יתחרו מלבד רצים חובבים למרחקים ארוכים, גם אלפי ילדים ובני נוער מבתי הספר בעיר.

הרשמה למרוץ רמלה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג