כאלף משתתפים,שיא מסלול ושיא גינס ב"כלל בריאות עזריאלי"

דן אלתרמן ואילן גולדמן חתומים על השיאים אבל מאות המתחרים חתמו את המהדורה הגדולה והחגיגית ביותר במרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי. בשנה הבאה מהדורת העשור ויהיה עוד יותר גדול
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

דן אלתרמן ואילן גולדמן חתומים על השיאים אבל מאות המתחרים חתמו את המהדורה הגדולה והחגיגית ביותר במרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי. בשנה הבאה מהדורת העשור ויהיה עוד יותר גדול

מאת:יאיר בן עמי


האווירה החגיגית הורגשה כבר בשעות טרם הזינוק. מאוד משתתפי מרות המדרגות של כלל בריאות עזריאלי צבאו על נקודות הרישום ולבשו את החולצות האדומות של המהדורה התשיעית. תלמידי תיכון המתכוננים לשירות הצבאי לצד ילדי בית הספר "ביאליק – רוגוזין" בהדרכתו של גלעד רותם ומנכ"לים של חברות מובילות במשק הישראלי. החגיגיות הורגשה עוד לפני הכניסה לעזריאלי: "מה קרה פה?" שאלה אותי נהגת המונית שהביאה אותי למגדלים. כשהסברתי לה על המרוץ היא שאלה בפליאה: "אתה רציני, הם מטפסים את כל הקומות, עד למעלה?". לאחר שהיא השתכנעה, שאיני עובד עליה, היא לא הצליחה לגבש דעה חד משמעית ובשלב ספירת העודף ומסירתו לי הצלחתי לדוג את המילים "משוגעים, גיבורים וגם חיות רעות" בין שלל המלמולים הלא ברורים של הנהגת ההמומה.


דן אלתרמן עם שיא מסלול על קו הסיום


לא רק כמות הרצים עלתה בצורה משמעותית השנה אלא גם מקצה העילית התהדר השנה בעומק איכותי שלא נראה במרוץ בשלוש השנים האחרונות ובזכות עובדה זו ראינו שוב ארבעה רצים נכנסים לקו הסיום בתוך גבול 8 הדקות. המנצח.


יאאי וגולדמן במאבק על המקום השלישי


דן אלתרמן השלים עוד ניצחון על המגדל ופתח דיון על התוצאה, 6:52 דקות, אותה קבע. במהדורה הראשונה של המרוץ קבע דן אלתרמן זמן של 6:51 דקות וגם רן אלתרמן חצה את קו הסיום באותה השניה. יוסף גיזאצו היה אז שלישי עם זמן של 6:52 דקות אך העובדה החשובה היא כי אז המסלול היה קצר יותר משום שהפתיחה לא כללה את כל סיבוב החניון אותו מבצעים מאז המהדורה השנייה.


אסף כהן – ספורטאי השבוע, של שוונג, לפני שבוע בלבד הרשים עם מקום רביעי


התוצאה של דן אלתרמן, 6:52 דקות, נרשם כשיא המסלול החדש. סיסאי יאאי ואילן גולדמן (כתב ועורך המשנה של אתר שוונג) נאבקו מהזינוק ולגובהן של 49 הקומות בטרם הצליח האורח מאתיופיה לפתוח פער של שלוש שניות על גולדמן שלא עצר על הגג אלא מיד ירד כדי להמשיך את תוכניתו המקורית לטפס 7 פעמים לגובהו של המגדל ולהירשם כשיאן גינס.


קאמאל אגלנאש ראשונה


גם במקצה הנשים היה מאבק צמוד בסופו חצתה קאמאל אלגנאש ראשונה את קו הסיום והקדימה אל ראשל גואטה בחמש שניות בלבד. האחרונה השלימה דאבל, עבור קבוצת אלתרמנ'ס, על דוכן המנצחים. במקום השלישי סיימה חנה בן עמי.


ראשל גואטה במקום השני


מקצה המנהלים, אשר פתח את התחרות, לא נפל ממקצי העילית וגם שם נצפה מאבק צמוד על המקום הראשון ועד לקו הסיום. דניאל קרן היה ראשון על ראש עזריאלי עם זמן של 9:41 דקות וחמש שניות לפני מנכ"ל בית השקעות טנדם קפיטל, ארז ברית. גם על המקום השלישי היה מאבק מרשים ובסופו תפס אלי מאור, מ-ממילא, את המקום האחרון על דוכן המנצחים ולא לפני שזכה לקרב הגון מצידו של ברק פלצ'י, מנכ"ל סמסונג, נותנת החזות הראשית של ישראמן סמסונג 2012.


חנה בן עמי סיימה שלישית במקצה הנשים עילית


אפי קלמר מנצרת, זינק במקצה של קבוצת הגילאים וניצח בו עם זמן מרשים של 8:25 דקות אשר היה מעניק לו את המקום ה- 5 לו היה מזנק במקצה העילית.


מנצח מקצה המנהלים- דניאל קרן


הקבוצות הגדולות של "אחרי" (הכנה לצה"ל) ובית הספר ביאליק רוגוזין היו מרשימות. בראש קבוצת ביאליק רוגוזין היה אלוף הברזל גלעד רותם המרכז בהתנדבות פעילות ספורטיבית על ילדי עובדים מכל העולם.

נוכחות מרשימה הציגה "מכינת ערבה" שהרכיבה מספר קבוצות. יניב לב רן מ"מכינה ערבה" תפס את המקום הראשון והוביל 4 מחמש המקומות הראשונים ו- 18 מתוך 27 המקומות הראשונים במקצה החברות.


גלעד רותם (חולצה לבנה במרכז) עם ילדי בית ספר ביאליק רוגוזין


לקראת השנה הבאה כבר קיימת התארגנות ובכוונה להעניק את מלוא הכבוד למהדורת העשור החגיגית של מרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי.

אפילו שער שננעל באמצע המבצע לא עצר אץ אילן גולדמן והוא טיפס לגג עזריאלי בפעם ה- 8. עכשיו ימתין לאישור רשמי כשיא גינס

אילן גולדמן שובר שיא גינס* במרוץ המדרגות של עזריאלי


* השיא טרם אושר באופן רשמי


כל התוצאות – כאן

תמונות:

התכנסות

לפני הזינוק

זינוקים

מדרגות

קו סיום

טקס סיום

דוכני מנצחים



יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת

קישורים: ריצה, אלתרמן, אילן גולדמן , אלתרמנ'ס, דניאל קרן , ישראמן סמסונג 2012, גלעד רותם, ביאליק רוגוזין, ישראמן סמסונג 2012.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג