ישראמן סמסונג 2013 – כל מה שרצית לדעת ועוד

פחות מחמישה חודשים ליריית הזינוק ואפשר כבר לחוש את ההתרגשות באוויר, לפי קצב ההרשמות ומספר הפניות הרבות שאנו מקבלים. לאחרונה שידרגנו את האתר והוספנו מידע נוסף כדי להקל על היערכותכם לתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פחות מחמישה חודשים ליריית הזינוק ואפשר כבר לחוש את ההתרגשות באוויר, לפי קצב ההרשמות ומספר הפניות הרבות שאנו מקבלים. לאחרונה שידרגנו את האתר והוספנו מידע נוסף כדי להקל על היערכותכם לתחרות

מאת:מנהלת ישראמן



המידע ימשיך להתווסף ככל שמועד התחרות יתקרב. אנו ממליצים להתעדכן באתר מידי פעם ולעקוב אחרי הפרסומים שלנו בפורומים המקצועיים ובפייסבוק. בניוזלטר זה ריכזנו עבורכם את העדכונים האחרונים לנוחיותכם.

עדכונים במסלול התחרות
לקראת תחרות ישראמן סמסונג 2013 ערכנו מספר שינויים במסלול התחרות. השינוי המשמעותי הוא במסלול הרכיבה למשתתפי המרחק המלא – במקום לרכוב עד נאות סמדר יסתובבו המתחרים יחד עם מתחרי חצי המרחק בצומת בסיס סיירים, יחזרו עד T2 ואז יצאו לקטע רכיבה נוסף.

שינוי זה ואחרים נבע משיקולי בטיחות, שליטה ובקרה ומתוך ניסיון להתחשב ולהקל על המלווים והצופים. פרוט מלא של מסלול התחרות תוכלו למצוא באתר התחרות תחת לשונית המסלולים.

פרסים כספיים בישראמן סמסונג
מתוך כוונה לעודד מצוינות והישגיות החלטנו להגדיל את הפרסים הכספיים למנצחים באופן משמעותי. סך הפרסים הכספיים שיחולקו למנצחים בתחרות עומד השנה על 54 אלף ש"ח, יותר מפי 4 משנים קודמות! מידע נוסף על הפרסים הכספיים ניתן למצוא באתר בעמוד הפרטים המלאים.

שינויים בהרכב צוות הישראמן
אבינועם ברוכין, מנהל תחרות ישראמן סמסונג 2012, החליט לפרוש מתפקידו ולשוב לישראמן כמתחרה מן המניין. הנהלת ישראמן סמסונג מודה לאבינועם על תרומתו בשנתיים האחרונות להצלחת התחרות ומאחלת לו הנאה והצלחה רבה בהגשמת יעדיו בישראמן סמסונג 2013.

אל צוות ישראמן סמסונג הצטרף מייקי כץ כמנהל המקצועי. מייקי מביא איתו ניסיון מקצועי עשיר בארגון עשרות טריאתלונים ואירועי ספורט בעשור האחרון, בכללם תחרויות בינלאומיות כמו אליפות אירופה בטריאתלון. בשם הצוות והמשתתפים אנו מאחלים למייקי הצלחה בתפקידו החדש.

פרוט צוות הישראמן ניתן למצוא בעמוד הצוות באתר הישראמן.

פרסום בחו"ל
השנה מושקעים משאבים רבים בפרסום ושיווק תחרות הישראמן סמסונג בקרב טריאתלטים בחו"ל על מנת להגדיל את מספר המשתתפים הזרים.

יצאנו במסע פרסומי במגזינים בינלאומיים מובילים ובאתרי אינטרנט ייעודיים באנגלית, גרמנית וספרדית ויצרנו שיתופי פעולה עם מספר סוכני תיירות בחו"ל.

מאמצינו בשיווק התחרות בחו"ל מתחילים להניב פירות ואנו חוזים השנה בגידול בכמות ובאיכות הספורטאים הזרים הנרשמים. אנו ממשיכים במאמצינו לחשיפת התחרות בפני קהל היעד בחו"ל ונעזרים לצורך כך במספר 'שגרירים' בתפוצות. נשמח לסיוע מכל מי שמקושר עם קבוצות וגורמים רלוונטיים בחו"ל. אנא פנו לליאור [email protected].

מחנה אימונים ישראמן
כל מי שהתחרה בעבר במסלול הרכיבה של הישראמן מודע ליתרון שבהכרה המוקדמת של המסלול. כמקובל בתחרויות מובילות בעולם, נקיים השנה לראשונה מחנה אימונים רשמי על מסלול התחרות למשתתפי הישראמן. אנו בונים עבורכם מחנה מקצועי בסטנדרטים גבוהים ובחלוקה למספר רמות. המחנה מיועד למשתתפי החצי, המלא והשלשות כאחד. שריינו כבר עכשיו את התאריך: 3-5 בינואר 2013 (חמישי-שבת). פרטים נוספים בקרוב.

הזמנת לינה
בעמוד מבצעי הלינה תמצאו מחירים מיוחדים המוצעים לכם ברשת מלונות ישרוטל, נותנת החסות לישראמן.

הסיוע שאנו מקבלים מגורמי תיירות והיכולת שלנו לקבל מחירים טובים ללינה היא נגזרת ישירה של כמות החדרים שאנו מזמינים, לכן אנו קוראים לכלל המשתתפים לחזק את הישראמן ע"י ביצוע הזמנת החדרים רק דרך סוכנות אינטרנשיונל, ספק התיירות הרשמי של הישראמן. באינטרנשיונל מבטיחים לכם את המחיר הטוב ביותר לכל מלון באילת שתרצו. פרטי הקשר נמצאים בעמוד מבצעי הלינה.

אנו שבים ומזכירים לכם שבעוד כמה ימים (2 בספטמבר) מחירי החדרים עולים ב- 5%. עד ה-9 בינואר אין דמי ביטול אז לא כדאי בכלל להתלבט. שריינו את מקומכם עוד היום!

שיתוף פעולה עם איגוד הטריאתלון
בראיה משותפת לקידום תחרויות המרחקים הארוכים, הגענו להבנות עם איגוד הטריאתלון הישראלי על שיתוף פעולה. הישראמן יישאר תחרות חיצונית, מחוץ לסבב תחרויות הטריאתלון של האיגוד, אולם שופטים מוסמכים מטעם האיגוד יסייעו בידנו לשמור על כללי משחק הוגנים ועל בטיחותכם.

הישראקידס חוזר
אנו שמחים לעדכן שבמסגרת הישראמן תיערך השנה גם תחרות הישראקידס – טריאתלון לגילאי 8-13. פרטים מלאים ניתן למצוא בעמוד הישראקידס. ההרשמה לישראקידס כבר החלה.

תחרות שלשות
השנה אנו נמשיך לתת דגש ולקדם את נושא השלשות. הישראמן פתוח לכ-ו-ל-ם. גם למי שמפחד ממסלול הרכיבה הקשה, גם למי שחושש מלרוץ בירידה, גם למי שמגיע בתקופת התאוששות מתחרות אחרת – לכולם אפשר למצוא חלק שיתאים עבורם. זו ההזדמנות להביא חברים מהאימונים, מהמשרד או אפילו מהמשפחה, לא רק כמעודדים, אלא גם כלוקחים חלק באירוע ספורט ייחודי, מאתגר וממכר.

למי שמתקשה באיתור שותפים לשלשה פתחנו באתר לוח למציאת שותפים.

פאוורבר
פאוורבר ממשיכים לספק את תוספי האנרגיה לישראמן סמסונג. שיתוף הפעולה עם פאוורבר ממשיך ואף גודל – בתחנות התזונה לאורך מסלול הרכיבה והריצה תוכלו ליהנות ממבחר תוספי האנרגיה של פאוורבר. מומלץ להתחיל כבר עכשיו לצרוך את מוצרי החברה בזמן האימונים כדי להתרגל. במבצע מיוחד ובלעדי למשתתפי הישראמן ניתן לרכוש בשוונגשופ ג'לים של פאוורבר במחיר מיוחד.

שיתופי פעולה
גם השנה טובי המומחים של מדיקס יספקו את המעטפת הטיפולית לספורטאי ישראמן סמסונג. הטיפולים יינתנו במתחם האקספו בימים חמישי, שישי ושבת. בעמוד מבצע מדיקס למשתתפי הישראמן תמצאו הצעה לבדיקה ארגומטרית מוקדמת במחירים מיוחדים.

חברת האופניים ARGON 18 המיובאת לארץ ע"י מוטואופן נבחרה להיות נותנת חסות האופניים לישראמן סמסונג 2013. החברה תעמיד בישראמן מתחם טיפולים ותיקונים ע"י מכונאי החברה. היכנסו לעמוד המבצע של ARGON 18 למשתתפי הישראמן.

חברת חליפות השחייה SEPA ממשיכה להעניק חסות לישראמן סמסונג ויוצאת במבצע למשתתפי הישראמן בלבד.

הסעות לאילת
לנוחות המשתתפים ומלוויהם, בכוונתנו לארגן הסעות מאזור המרכז לאילת בחמישי בבוקר ובחזרה מאילת למרכז בשבת בצהריים. אנו בוחנים גם אפשרות להובלת אופניים למשתתפים שמעוניינים להגיע בטיסה לאילת ולא מעוניינים לפרק את האופניים ולשלם על מטען חורג. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך.

עדכונים שוטפים
לא צריך לחכות לניוזלטר חודשי כדי להתעדכן בחדשות מהישראמן. היכנסו לאתר הישראמן או עקבו אחרינו בפייסבוק.

בברכת אימונים בטוחים ופוריים,

צוות ישראמן סמסונג 2013.
שוונג אירועי ספורט בע"מ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג