ישראמן נגב 2014: האלתרמנים באים

בפוסט שפרסמו בפייסבוק ובאתר האישי הודיעו התאומים דן ורן אלתרמן כי יתייצבו על קו הזינוק של חצי ישראמן נגב 2014
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בפוסט שפרסמו בפייסבוק ובאתר האישי הודיעו התאומים דן ורן אלתרמן כי יתייצבו על קו הזינוק של חצי ישראמן נגב 2014

מאת:יאיר בן עמי

עמוד ישראמן נגב 2014 בשוונג
אתר ישראמן נגב 2014 כאן


התאומים דן ורן אלתרמן, ששלטו באליפויות ישראל בטריאתלון במשך למעלה מעשור והיו הנציגים הבכירים בהיסטוריה של הטריאתלון הישראלי בסבבים העולמיים, הודיעו כי יזנקו לישראמן נגב 2014 במטרה לנצח.

על פי הודעות שכתבו בעמוד הפייסבוק שלהם ובאתר המועדון שלהם (אלתרמנ'ס), הרעיון התבשל אצל כל אחד מהם בנפרד במשך תקופה ארוכה, אך רק לאחרונה הבשיל והועלה הלכה למעשה להתמודדות על התואר בחצי המרחק.

"אנחנו באים לנצח, אבל לא מגיעים מהאולימפיאדה" אמר דן לאלתרמן בהתכוונו לכושר הנוכחי וגם להכנה. למרות הדברים לא מכחיש דן אלתרמן כי הם יתייצבו למקצה החצי איש ברזל בישראמן נגב 2014 במטרה לנצח. כשנשאל אם זו תחילתו של רומן עם המרחקים הארוכים אמר דן אלתרמן כי לא נראה לו: "אם פעם האימונים היו במקום השני הכי חשוב, אחרי המשפחה, אז היום זה במקום רביעי או חמישי".

דן אלתרמן אמר עוד כי "אתה יכול להוציא אותי מהספורט אבל לא את הספורט ממני" כשהסביר על מכלול עיסוקיו ובמקביל על הרצון להמשיך להתחרות.

עבור רן אלתרמן תהיה זו התנסות ראשונה במרחק חצי איש הברזל, אך זו לא הפעם הראשונה בה דן אלתרמן ישתתף בטריאתלון במרחק חצי איש הברזל. בשנת 2004 הוא ניצח בחצי איש הברזל במסגרת טריאתלון הכנרת, לאחר שהוביל מהיציאה מהמים ועד לקו הסיום אותו חצה לאחר 4:26:14 שעות. באותה התחרות הוא הקדים ביותר מרבע שעה את סגנו, יוחאי הס ויותר מעשרים דקות את השלישי, גולן אוליאל.

על בחירתם בישראמן נגב 2014 אמר דן אלתרמן: "חשוב לנו לכבד את ההפקה ואירוע וחשוב לנו לקחת חלק בזה ולתמוך בעושים במלאכה".

כשנשאל ליאור זך מאור, על ההתייצבות של האלתרמנים לישראמן הוא אמר כי טרם החליט אם יתייצב לישראמן נגב 2014: "רוב הסיכויים שבסופו של דבר אזנק לחצי המרחק, אבל הם (התאומים אלתרמן, י.ב.ע) לא צריכים לקחת בחשבון חובבן בן 40" הוא אמר על הסיכוי שלו להתמודד מולם.

מקצה חצי איש הברזל בישראמן נגב 2014 מסתמן כתחרות מרתקת. לצד התאומים אלתרמן יזנק גם ארז אייזנברג (אלוף ישראל בטריאתלון לנוער ולקבוצות גיל בעברו) שיגיע שבוע אחרי השתתפות במרתון ווינר טבריה ואמר בתגובה: "אני בא להתנסות ובתקווה שזו תהיה הכנה להשתתפות במרחק המלא בישראמן של 2015". עוד הוסיף אייזנברג: "כשהייתי בטריאתלון האחרון באילת, במסגרת העבודה שלי כמאמן בטימשגב, נדלקתי שוב על התחרויות באילת וזה היה טבעי לבחור בישראמן".

מתחרה נוסף מעניין בחצי המרחק הוא אבישי רביב שניצח לפני שנתיים בחצי איש הברזל של הישראמן ותמיד מגיע כתעלומה.

לאחר שמקצי השליחים במסגרת הישראמן נגב 2014 התבררו כמבטיחים להיות מרתקים, עכשיו מתברר כי גם מקצה חצי איש הברזל של ישראמן נגב 2014 יהיה מרתק ונראה כי גם המרחק המלא יספק עניין ודרמות לרוב – עוד פרטים בקרוב.

22.12.2013

יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך לשעבר של אתר שוונג
בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג