טל סלע מסיים 1 את האולטרה של סובב עמק

ביום שישי האחרון התקיים בקיבוץ הזורע מרוץ "סובב עמק הראשון", שהתקיים באזור הרי מנשה, מרוץ זה הינו המרוץ הראשון מסוגו בישראל, המשלב ריצה ורכיבה על אופניים יחד. האולטרה מרתוניסט, טל סלע סיים ראשון את המקצה ל- 62 הקילומטרים 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שישי האחרון התקיים בקיבוץ הזורע מרוץ "סובב עמק הראשון", שהתקיים באזור הרי מנשה, מרוץ זה הינו המרוץ הראשון מסוגו בישראל, המשלב ריצה ורכיבה על אופניים יחד. האולטרה מרתוניסט, טל סלע סיים ראשון את המקצה ל- 62 הקילומטרים 

מאת:מערכת שוונג


למרוץ הגיעו כמה מבכירי רצי האולטרה מרתון כמו: טל סלע אשר לקח מקום ראשון בזמן מצוין של 5:19:30 ש', במקום השני הגיע גלעד קראוז בזמן של 5:20:06 ש', במקום השלישי הגיע ירון מור אשר גמע את המרחק בזמן של 6:01:19 ש'. במקצה 62 ק"מ ריצה היתה בחורה אחת טטיאנה סור'זסקי אשר גמעה את המרחק בזמן של 6:40:48 ש'. במקצי הרכיבה הגיעו למרוץ כמה מאלופי הארץ כמו: שלומי חיימי אשר הגיע ראשון במקצה 62 ק"מ רכיבה אשר גמע את המרחק בזמן של 2:39:52 ש', במקום השני הגיע עודד דנון בזמן של 2:40:04 ש' ובמקום השלישי במקצה זה הגיע אמוץ נהוראי בזמן של 2:55:17 ש'.


פרופ' שאול לדני גמע בהליכה מהירה את מרחק ה – 32 ק"מ ע"פ חוות הדעת של האתלטיים השונים בתום המרוץ, נמסר שהמרוץ היה המרוץ הכי מאורגן, מתוקתק וברמת גימור גבוהה ביותר כפי שהרבה מאוד שנים לא היה בישראל. מהאתלטיים השונים נמסר שלאור ההצלחה הכבירה של המרוץ השנה, שבשנה הבאה הם יגיעו גם למרוץ ויסחפו אחריהם את חבריהם האתלטיים.

"אין לי מילים לתאר בפניך את החוויה שעברתי אתמול אך בכל זאת היה מדהים! זה היה המירוץ שאורגן בצורה הטובה ביותר מאלו בהם השתתפתי עד היום (זה רק שנתיים וחצי) לא רק מבחינת הארגון הכללי של המירוץ אלא גם מבחינת היחס החם של כל המתנדבים שעזרו במהלך המירוץ,"
סיפר אחד המשתתפים.


המסלול סומן באופן יוצא דופן ומקצועי ביותר ולא היה שום סיכוי להתברבר. במתחם הסיום היה מזון וכיבוד אשר לא היה מבייש שום קייטרינג, היו סנדביצים במבחר טעמים וללא כל הגבלה, מיץ פרימור, מי עדן, יוגורט עזים טבעי, פירות, משקה איזוטוני, חטיפי ניצ'ר וואלי ועוד ועוד. כמו כן, היתה רשת הצללה גדולה עם שטיחים, מזרונים וכריות אשר שימשו את האתלטיים למנוחה לאחר הריצה/רכיבה ובקיצור ממש פינוק אמיתי.

בסיום חולקו פרסים בשווי כולל של כ – 40,000 ₪ ממיטב היבואנים והספקים בארץ לתחום הריצה והרכיבה. הפרסים היו בחסות: חברת מיזונו, רודי פרוג'קט, סיגמה אופניים, איזו פרו, סונטו, נייצ'ר וואלי, טרק  ישראל, פרסקינדול מי עדן פרימור, ספיד אופן, פנו ספורט, רן-ווי.

אתלטיים תתחילו להתכונן למירוץ "סובב עמק 2011" – הודעה על המועד המדויק תתפרסם בהמשך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג