טור דה פראנס 2012, קטע 20: על שתי קבוצות מנצחות כתופעות המדהימות

קבוצת סקאי הוקמה לפני 3 שנים וכבר ייצרה מנצח טור וסגנו. רוכבי קבוצת רדיושאק-ניסן-טרק מתמודדים עם מכה אחרי מכה ובלי עבודה קבוצתית, כמעט כלל, ניצחו בתואר הקבוצתי של השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קבוצת סקאי הוקמה לפני 3 שנים וכבר ייצרה מנצח טור וסגנו. רוכבי קבוצת רדיושאק-ניסן-טרק מתמודדים עם מכה אחרי מכה ובלי עבודה קבוצתית, כמעט כלל, ניצחו בתואר הקבוצתי של השנה

מאת:יאיר בן עמי ועמנואל בלחסן


כל כתבות הטור דה פראנס – כאן
מסלול המרוץ- כאן
רשימת משתתפים – כאן
אתר הטור דה פראנס של שוונג –
כאן
השידור הישיר של שוונג- קטע 20- כאן


קטע 20 : יום ראשון,
יולי 22

שלב הסיום: מרחק 120 ק"מ
תוואי:
מישור
זינוק: Rambouillet (רומבוייה).
סיום: Paris Champs-Élysées (פרי שאנז-אליזה).

חגיגות הניצחון והמאוץ היוקרתי ביותר בענף האופניים


מארק קאוונדיש ייצר עוד מאוץ על אנושי וניצח בקטע האחרון של הטור דה פראנס בפעם הרביעית ברציפות. הניצחון שלו נרשם בדפי ההיסטוריה כחסר תקדים בדיוק כמו החולצה הצהובה הראשונה שהולכת לממלכה ודוכן מנצחים ראשון של רוכב, ואלו שניים, בריטי בטור. קבוצת סקאי השלימה טור דה פראנס מדהים בו קבעה שלושה הישגים היסטוריים חסרי תקדים. חמשה רוכבים בריטים זינקו לטור דה פראנס, שלושה בקבוצת סקאי, דויד מילר בקבוצת גארמין, וסטיב קמינג בקבוצת ביאמסי. חמשה מהם ניצחו בשבעה קטעי טור גם נתון זה נרשם בהיסטוריה. כל זה כששה ימים אחרי סיום הטור תיפתח האולימפיאדה בלונדון.

הדבוקה בשדרות הניצחון בפריז (צילום: יוחנן בנבנישתי)

על תופעות של קבוצות
שתי הקבוצות שונות לחלוטין. קבוצת סקאי הוקמה עם הצהרה- תוך חמש שנים רוכב הקבוצה מנצח בטור דה פראנס. מספר המאמרים של פרשנים שהסבירו למה זה לא יכול לקרות היה עצום. אבל הקבוצה, שהוקמה כקבוצת כוכבים בריטית., העמידה ביום ראשון, 22 ביולי 2012 ורק שנתיים וחצי לאחר שהחלה להתחרות,השיגה כל כך הרבה הישגים היסטוריים חסרי תקדים.

קבוצת סקאי מובילה את הדבוקה בשדרות הניצחון בפריז(צילום: יוחנן בנבנישתי)

סקאי נראית כקבוצה שיש לה הווה מזהיר ועתיד מבטיח. כריס פרום נראה כרוכב שיוכל להתמודד מול הטובים ביותר, במהדורות הבאות של הטור דה פראנס. הוא שני רק לוויגנס כשען ומטפס שנדע את קצה גבול יכולותיו רק כשהוא יתמודד מול הטובים ביותר ואלו לא היו השנה בטור דה פראנס במילא היה פרום מחויב לקבוצה.

רדיושאק-ניסן-טרק- לאופרד

קבוצה שעתידה לוט בערפל היא מנצחת הקטגוריה הקבוצתית של הטור דה פראנס 2012. שמה המלא הוא ראדיושאק-ניסן-טרק והיא קבוצה שכוללת בתוכה את רוכב רוכבי רדיושאק של 2011 ורוב הרוכבים של קבוצת לאופרד-טרק 2011. הקבוצות פשוט אוחדו, אך כדי להבין על האיחוד צריך להבין על הקמתה, של לאופרד-טרק שהייתה קיימת רק עונה אחת.

פלאביו בקה הוא החברה שנקראת לאופרד. הוא איש עסקים מלוקסמבורג, אשר הקשר שלו לאופניים לא הוברר מעולם. באחד הראיונות הבודדים שאפשר למצוא איתו הוא סיפר לעיתון האיטלקי "גזטה דלו ספורט" על החברות שלו עם משפחת שלק, על אהבתם המשותפת לצייד וגם כי הוא היה (כצופה) באליפות העולם באופניים בשנת 1978 ופרץ בבכי כשהרוכב הנערץ עליו, פרנססקו מוסר האיטלקי, הפסיד את הניצחון באינצ'ים לחטמן ההולנדי. עוד פרט ידוע עליו היה כי הוא מעורב, כנותן חסות, בספורט מוטורי.

הוקמה בקול גדול (צילום:Ludovic Péron)

קבוצת לאופרד-טרק הוקמה על ידי מנהלים ורוכבים שעזבו את קבוצת סאקסו בנק של ביארן ריס. האחים שלק, פביאן קאנצ'לארה, יאנס וויוט ואפילו הכוכב העולה, יעקב פולגסן, עזבו את ריס לטובת הפרויקט הלוקסמבורגי. יותר מכך, המנהלים שהובאו היו אלו שעבדו הכי קרוב לביארן ריס בסאקסו בנק. קים אנדרסן הפך ממנהל ספורטיבי בסאקסו בנק למנהל של קבוצת לאופרד וטורסטן שמידט הובא כמנהל ספורטיבי כפי שהיה בסאקסו בנק. אמרו כי לא מעט מהאנשים שעבדו כמכונאים ומעסים עברו עימם לפרויקט שהיה נראה מושקע וחסר תקדים.

הצגת קבוצת לאופרד – טרק

בשנה הראשונה של הקבוצה היא רשמה 25 ניצחונות אבל בקה שידר אי סיפוק לאחר שבמרוצים הגדולים הקבוצה לא ניצחה. קמפיין האביב של הקבוצה החל עם המקום השני של קאנצ'לארה במילאנו- סן רמו. דניאל בנאטי היה שני בגנט – וולגם. באפריל היה קאנצ'לארה שני בפריז- רובא לאחר מופע אדיר של סולו שלא צלח לניצחון, ועל פי אנשים בקבוצה נבע מעודף ביטחון משום שכושרו היה טוב מהכושר עימו ניצח במרוץ שנה קודם. בליאז'-בסטון-ליאז היה פרנק (מקום שני) ואנדי (מקום שליש) שלק על דוכן המנצחים. בטור דה פראנס שוב סיימו האחים במקומות 2-3.

אנדי שלק בחולצה הצהובה של הטור דה פראנס 2011, בסוף הוא קיבל את הצהובה של 2010
(צילום: Petit Brun)

כל מי שמעולם עקב אחרי קבוצות חדשות יודע כי יש תקופת בנייה בה ההישגים נדירים. זו הסיבה שהניצחון של וויגנס בטור מתקבל בהערכה עצומה בקרב אנשי מקצוע ובהתפעלות קיצונית משום שגם פרום סגנו. קבוצה כאוריקאה גרינאדג' הישגה ניצחון אדיר (מטאו גוס) במילאנו –סן רמו השנה, שנתה הראשונה בדבוקה הבכירה, אך מעבר לזה עוד 19 ניצחונות בדרג הבכיר, למרות סוללת הכוכבים בקבוצה, והופעה נטולת הישג בטור דה פראנס הראשון שלה.

קבוצת לאופרד –טרק הציגה בסוף מאי 2011, מעט לפני שהשמועות על האיחוד נפוצו, הישגים אדירים (ביחס לקבוצה חדשה) אבל גם התמודדה עם טרגדיה נוראה. מותו של רוכב הקבוצה, ווטר וולנדט בקטע השלישי של הג'ירו ד'איטליה.

קטע 4 בג'ירו ד'איטליה 2011- הרכיבה לזכר וולנדט

למרות המוות הטרגי הצליחה הקבוצה להגיע לטור השוויצרי ולנצח קטעים בו וחלק מרוכבי הקבוצה ניצחו באליפויות הלאומיות הנערכות בסוף יוני. הקבוצה נתנה הופעה מעולה בטור וכמובן עם שני האחים שלק על דוכן המנצחים.

הניצחון הגדול של אנדי שלק על פסגת הגליבייה בקטע 18 של הטור דה פראנס 2011


למרות ההישגים והעובדות החליט בקה כי הקבוצה לא עמדה בציפיות והאיחוד עם רדיושאק התפרסם כשלקבוצת לאופרד עוד לא מלאה חצי שנה. כבר בטור השוויצרי (יוני 2011) נפוצו שמועות על האיחוד.

מי שעוקב אחרי האחים שלק ויוהאן ברונייל (מנהל קבוצת ראדיושאק) יודע שהם, לפחות כלפי חוץ, משדרים אופי מאוד לא מתאים לאיחוד כוחות. מעבר לכך גם היה מאוד לא ברור מה יהיה מעמדו של כל כוכב, הן מלאופרד כמו מרדיושאק, באיחוד כזה.

כבר בג'ירו דה איטליה, מאי 2012, החל העסק לשדר משהו לא נקי. יעקב פולגסן לא יכול היה לזנק, בגלל פציעה, כמוביל הקבוצה ופרנק שלק הוזנק במקומו. שלק לא הסתיר כמעט כלל את אי הנוחות מההקפצה ושינוי התוכנית העונתית שכוונה כולה לטור דה פראנס ביולי. הוא נראה רע מאוד לכל אורך הקטעים עד שפרש מהמרוץ.

בדופינה ליברה נראה אנדי שלק למשהו מאוד לא דומה לאותו רוכב שסיים כסגן בטור במשך שלוש שנים ברציפות ולאחר שנפל מאופניו הוא הצליח לסחוב עוד יום וחצי ופרש. בהמשך החודש התפרסם כי הפציעה של אנדי שלק קשה עד כדי שהוא לא יזנק לטור וגם כי יעקב פולגסן לא קיבל מקום בהרכב הקבוצה לטור. על כל אלו הוסיפו את התביעה שהגיש פולגסן על אי קבלת משכורות והשמועות על עוד רוכבים שלא קיבלו משכורות.

הטור דה פראנס החל נפלא עבור קבוצת ראדיושאק. קאנצ'לארה שוב ניצח פרולוג ובמשך ששה ימים הקבוצה הצליחה לשמור על החולצה הצהובה.  אך משם הדברים החלו להיות פחות נפלאים. פרנק שלק הציג יכולות מזעזעות בהרים לאחר שהפסיד זמן רב בתאונות. קאנצ'לארה פרש כשהסיבה הרשמית היא רצונו לתמוך באשתו בימי ההיריון האחרונים.

המכה נפלה על הקבוצה ביום המנוחה השני של הטור כשנודע כי פרנק שלק נמצא חיובי בבדיקה לגילוי חומרים אסורים. הוא מיד נשלח הביתה על ידי הקבוצה. ברקע כל אלו החלה להתגלגל פרשת ארמסטרונג מספר…כבר הפסקנו לספור. מאותו הרגע הקבוצה לא נראתה כקבוצה אלא כרוכבים יחידים במדים זהים.

המקרה הצורם ביותר היה כשאנדריאס קלודן והימאר זובלדיה התעכבו בגלל תקרים. זולבדיה היה באותו שלב מדורג חמישי, הטוב ביותר של הקבוצה, בדירוג החולצה הצהובה. קולדן עלה על אופניים, אחרי החלפת גלגל, ופשוט טס כשהוא מותיר את זובלדיה לבדו. אין לי אפשרות קלושה אפילו להבין מדוע לא העדיף קלודן את האופציה הנכונה של עבודה משותפת עם זובלדיה כדי לסגור את הפער מהראשוני הרוכבים.

כשלוקחים את מכלול הדברים שהוזכרו והעובדה כי לא הייתה קיימת עבודה, קבוצתית נראית לעין, מדהים עוד יותר כי הקבוצה ניצח בדירוג הקבוצתי. זהו דירוג הנקבע לפי זמנם של שלושת הרוכבים הראשונים מכל קבוצה על קו סיום של כל קטע. הקבוצה צברה בשיטה זו את הזמן המהיר ביותר כשהיא מקדימה ב- 5:45 דקות את הבאה אחריה, קבוצת סקאי, עם מנצח הטור וסגנו שהיו גם המנצח וסגנו בשני המרוצים נגד השעון ועל פסגה אחת סיומו כמנצח ומקום שלישי ובפסגה אחרת סיימו במקומות 2-3. בדיוק המקומות בהם נוצרים הפערים.

רדיושאק-ניסן וסקאי הן שתי קבוצות בעלות תוכן התנהלות שונה באופן קיצוני. הראשונה היא אוסף של רוכבים ברמה העולמית הגבוהה ביותר והשנייה היא קבוצה המתנהלת בצורה הקבוצתית ביותר על כל פרט מגדול לקטן. העובדה שהאחת הגיעה עמוסת בעיות לטור וניצחה בדירוג הקבוצתי והשנייה הציבה על שני המקומות הראשונים רוכבים שלה כבר בשנתה השלישית מדהימות כל אחת בנפרד ושתיהן יחד באותו המרוץ.


"לא הבריטי הראשון שניצח, אני שניצחתי…"
עמנואל בלחסן

שמש פריזאית חזקה מכה על השאנז-אליזה, פתאומית כדרכה בקודש, צובעת באור בוהק את שיער הבלונד-אפרפר של ליונל שמולו, מנחה תכנית הספורט הגדולה של יום ראשון ה"סטאד 2" באולפן הארעי שהוקם לכבוד הטור. תומא ווקלר לבוש בלבן מנוקד ובנו בידיו לבוש כמותו, יוצא בחיוך ענק לאחר שסיים את מנת ראיונותיו היומית. כוכב ענק, ה"שושו" האהוב של צרפת, נתן את השואו המרהיב של גם בטור הנוכחי ועשה אותו עבורנו הצופים, שמח יותר.

בראדלי וויגינס צופה בגרג למונד של החצי השני בשנות ה-80 על המסך, מנצח את הטור בשיניים. תמונות שהיטיב לספר וויגינס שצפה בהן בתור ילד, סצנות אלה הן שהציתו בו את הרצון לנצח טור דה פראנס יום אחד.

ליונל שמולו:"להיות הבריטי הראשון שמנצח את הטור, זה היסטורי"
וויגינס: "יותר מאשר להיות הבריטי הראשון שמנצח, שזה אני שניצחתי. המוטיבציה הגדולה שלי הייתה לנצח את הטור בעצמי, אני בראדלי ולא כבריטי הראשון שינצח אותו".
שמולו: "הנצחון מוקדש לאביך?"
וויגינס משיב במהירות: "הנצחון לא מוקדש לאבי, לא לא. הוא היה אבי וזהו נכון, אבל כאן נגמרו יחסינו".
טיירי אדם מצטרף לראיון:"בראדלי, כאחד שניצח מרוצים גדולים בוולודרום עם שפע תארים, מה יותר נחשב עבורך?"
וויגינס: "בוודאי שהטור דה פראנס, אין מה להשוות. הבוקר הבטתי ברשימת המנצחים והינה אני מצטרף אליהם בגיל 32".

תוך כדי ראיון, פריצת שידור קטנה של הטלוויזיה הצרפתית, שם מספר הכתב השוהה בלונדון לקראת המשחקים האולימפיים, על שבירת שיאי צפייה בטור דה פראנס באנגליה. יותר מכפול מהשנה שעברה, כל זאת למרות ועל-עף אין ספור אירועי ספורט גדולים שהתרחשו ברקע.

טיריי אדם, על רקע התמונות של לונדון: "האם תרצה להיות אלוף אולימפי ברכיבה נגד השעון"?
בראדלי וויגינס: "בוודאי בוודאי, כפי שהיטבת לראות אתמול זוהי המומחיות שלי, הספציאליטה שלי. אני אכן רוצה מאוד לנצח באולימפיאדה אצלי בבית באנגליה". וויגינס מוחה זיעתו ומציין את החום הרב שנחת על פריז, וממשיך " מחר כבר על האופניים, יש לנו אולימפיאדה בשבת הקרובה עבור קאוונדיש, ומאוחר יותר יהיה כמובן את המרוץ נגד השעון עבורי".

טיירי אדם: "לגבי הטור בשנה הבאה, המסלול צפוי להיות שונה מאוד מזה השנה, אתה מתכנן את הטור הבא ב 2013"?
וויגינס: "עד רגע היינו מרוכזים בלסיים את הטור וכל מה שכרוך בכך, עכשיו נתרכז באולימפיאדה ולקראת החורף נבדוק את המסלול, נראה היכן אנו עומדים ונחליט על המשך צעדינו".

על אף המילים הדיפלומטיות, סבור אני שוויגינס כבר נכון לזנק לטור 2013 בכדי להגן על תוארו.

בראדלי וויגנס בקטע 9 של טור 2012
(צילום: Ludovic Péron)


בשער אתר האינטרנט של המגזין ל'אקיפ, וויגינס בצהוב מניף ידיו אל על, ומעליו  מופיעה הכותרת הבאה: God save the king !





עשירייה ראשונה בקטע 20


1. מארק קאוונדיש, בריטניה, סקאי, 3:08:07 שעות
2. פטר סגאן, סלובקיה, ליקוויגז-קנונדייל, זמן זהה
3. מתיאו גוס, אוסטרליה, אוריקה-גינאייג', זמן זהה
4. חואן חוזה האדו, ארגנטינה, סקסו-בנק טינקוף, זמן זהה
5. כריס בוקמאנס, בלגיה, ווקאנס-סוליי, זמן זהה
6. גרגורי הנדרסון, ניו-זילנד, לוטו, זמן זהה
7. בורוט בוזיק, סלובניה, אסטנה, זמן זהה
8. אנדרי גרייפל, גרמניה, לוטו, זמן זהה
9. אדוולד בואסן האגן, נורווגיה, סקאי, זמן זהה
10. ג'ימי אנגולוואן, צרפת, סור-סוז'הסון, זמן זהה

העשירייה ראשונה בטור דה פראנס 2012
1. בראדלי וויגינס, בריטניה, סקאי, 87:34:47 שעות
2. כריסטופר פרום, בריטניה, סקאי + 3:21 דקות
3. וינצ'נזו ניבאלי, איטליה, ליקוויגז-קנונדייל + 6:19 דקות
4. יורגן ואן דן ברוק, בלגיה, לוטו + 10:15 דקות
5. טי ג'יי ואן גארדרן, ארה"ב, בי אמ סי, + 11:04 דקות
6. היימר זובלדיה, ספרד, רדיושאק-ניסן, + 15:43 דקות
7. קאדל אוונס, אוסטרליה, בי אמ סי,  + 15:51 דקות
8. פייר רולאן, צרפת, יורופקאר, + 16:31 דקות
9. יאנס ברייקוביץ' , סלובניה, אסטנה, + 16:38 דקות
10. תיבו פינו, צרפת, אף דה ז'י –ביג מאט + 17:17 דקות

דוכן המנצחים- נקודות טור דה פראנס 2012
חולצה ירוקה

1. פטר סגאן, סלובניה, ליקוויגז-קנונדייל 421 נקודות
2. אנדריי גריפל, גרמניה, לוטו-בליסול, 280 נקודות
3. מטאו גוס, אוסטרליה, אוריקא גרינאדג', 268 נקודות

דוכן המנצחים- הרים טור דה פראנס 2012
החולצה המנוקדת

1. תומא ווקלר, צרפת, יורופקאר, 135 נקודות
2. פרדריק קסייאקוף, שבדיה, אסטנה 123 נקודות
3. כריס אנקר סורנסן, דנמרק, סקסו-בנק-טינקוף, 77 נקודות

דוכן המנצחים- הרוכב הצעיר טור דה פראנס 2012
חולצה לבנה

1. טי ג'יי ואן גארדרן, ארה"ב, בי אמ סי, 87:45:46 שעות
2. תיבו פינו, צרפת, אף דה ז'י –ביג מאט, + 6:13 דקות
3. סטיבן קרוייזויק, הולנד, רבובנק, + 1:05:48 שעות

דירוג קבוצתי לאחר קטע 20
1.  רדיושאק-ניסן, 263:12:01 שעות
2.סקאיי + 5:54 דקות
3. בי אמ סי + 36:36 דקות



מה נותר לסיום הטור
עמנואל בלחסן




קטע 20 : יום ראשון,
יולי 22

שלב הסיום: מרחק 120 ק"מ
תוואי:
מישור
זינוק: Rambouillet (רומבוייה).
סיום: Paris Champs-Élysées (פרי שאנז-אליזה).

חגיגות הניצחון והמאוץ היוקרתי ביותר בענף האופניים

כוסות השמפניה הארוכות, תינשאנה בידיים
השמחות אך התשושות של רוכבי הטור דה פראנס ביציאה המחויכת והאיטית
מרומבוייה. בשנת 1966, לאחר מאבק ארוך בטור בין ז'אק אנקטיל לפולידור, פרש
אנקטיל שחש ברע ובן קבוצתו לוסיין איימר שאחז בחולצה הצהובה, היה חפשי
להלחם עליה עד היום האחרון. הקטע האחרון, שיצא מרומבוייה, היה  שלב נגד
השעון, בו הצליח לוסיין איימר לשרוד את השלב ולנצח את הטור בפער של 1:07
דקה מהמקום השני בו החזיק יאן האנסן ההולנדי, כשאת המקום השלישי מאייש
פולידור. הסיום בפריז שאנז-אליזה (שדרות הניצחון בפריז) הוא חג עצום! מאות
אלפים של צופים, תיירים מכל העולם, ממלאים עד אפס מקום כל מילימטר בשדרות
הניצחון. תהלוכת ענק מוסיקלית ורועשת של משאיות, מכוניות ואופנועים של כל
הנוטלים חלק בארגון הטור, כל נותני החסות, כוחות המשמר והתקשורת. בהגיע
הדבוקה להקפות האחרונות, או אז ניתן האות והקרב האחרון של המאיצים יוצא
במלוא עצמתו לקול השדרנים במגפונים ולשאון תקתוק המצלמות.

צילום שער: Sapin88

21.7.2012


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת


עמנואל בלחסן –
ספורטאי עילית וותיק, מנצח מרוץ המדרגות (עזריאלי 2008 ומנצח אליפות ישראל
2004 במרוץ כביש בקטגוריית מסטרס ), חוטא בריצה ועוסק בכתיבה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
07:41
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
58:48
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
01:37
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
03:02
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter&#039s mind: Brett Hawke in our Podcast
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter's mind: Brett Hawke in our Podcast
52:12
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024
52:22
צ&#039אלנג&#039 ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
צ'אלנג' ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
09:35
כוכב נולד בצ&#039אלנג&#039 ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
54:28
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ'אלנג' ישראמן 2024
02:07
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
33
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 - הסרט!
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ'אלנג' ישראמן 2024 - הסרט!
02:36
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ'אלנג' ישראמן 2024
48:02