טדסה גטהון והדר אופיר פורר אלופי ישראל בריצת 10,000 מטר

גטהון ניצח עם 28:10.47 דקות בתום קרב צמוד במקצה הגברים והוכתר כאלוף ישראל בפעם השנייה בקריירה, אצל הנשים פורר זכתה לראשונה עם שיא אישי של יותר מ-30 שניות ותוצאה של 35:29.63 דקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טדסה גטהון. ישבור את השיא הישראלי? | צילום: Maxim Dupliy

אליפות ישראל בריצת 10,000 מטר התקיימה הערב (חמישי) באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, כאשר מי שהוכתרו כאלופים החדשים הם טדסה גטהון והדר אופיר פורר.

גטהון חצה את קו הסיום לאחר 28:10.47 דקות והקדים בתשע עשיריות השנייה בלבד את דרג'ה צ'קולה. במקום השלישי סיים אלוף השנה שעברה ושיאן ישראל הקודם בוקאיו מלדה עם 28:13.00 דקות. זו פעם שנייה שגטהון בן ה-26 מוכתר לאלוף ישראל ב-10,000 מטר.

"הרגשה מדהימה. אני מאוד שמח על הזכייה", אמר גטהון לאחר הריצה. "המטרה שלי היא לקבוע קריטריון לאליפות העולם בקיץ ולמשחקים האולימפיים. הרגשתי טוב בסיום הריצה וידעתי שזה שלי בהקפה האחרונה. יש לי מטרה קרובה יותר והיא לנסות לשבור את שיא ישראל, אבל זה לא יהיה קל. אני מאוד שמח להיות אלוף ישראל בפעם השנייה. תודה לכולם על התמיכה ולמאמן שלי יוסף גזאצ'ו".

הדר אופיר פורר | צילום: Maxim Dupliy

אצל הנשים, הדר אופיר פורר ניצלה את היעדרותן של לונה צ'מטאי סלפטר וסלמאוויט באיולין טפריו וחצתה את קו הסיום אחרי 35:29.63 דקות. היא שיפרה את שיאה האישי ביותר מ-30 שניות והקדימה את סופיה קורזונינה שקבעה 36:04.39 דקות ואת אירנה קונובלוב עם 36:18.34 דקות. ביטי דויטש סיימה במקום הרביעי עם 36:35.48 דקות.

"לא ציפיתי לתסריט הזה" הודתה פורר בסיום הריצה. "הרגשתי ממש טוב במהלך הריצה ונהניתי בטירוף. האמת שהתחלתי די רגוע כדי להרגיש את הגוף ולאט לאט הגברתי קצב. אני שמחה ומאושרת והאמת שעדיין לא מעכלת את זה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג