טבילת אש בבוגרות: מקום 9 לטריאתלטית אביב לוי בגביע אוקיאניה

אלופת ישראל בת ה-19 וחצי התחרתה לראשונה בתחרות בינלאומית בבוגרות ועל אף פתיחה פושרת בשחייה, התעשתה וסיימה בחלק העליון מתוך 26 משתתפות עלית. בסיום אמרה: "הייתה תחרות קשה מאוד, הצלחתי להתעלות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי עם המנצחת ניקול ואן דר קיי | צילום: פרטי

הטריאתלטית הצעירה אביב לוי (19 וחצי), אלופת ישראל לבוגרות בעלית, פתחה הבוקר (שישי) את עונת התחרויות הבינלאומית שלה, כשסיימה במקום התשיעי בתחרות מסבב גביע אוקיאניה בניו זילנד. בתחרות, שנערכה במזג אוויר נוח, השתתפו 26 טריאתלטיות עלית.

לוי, חניכתו של שוקי סרויה, הייתה צעירת המשתתפות בתחרות. היא פתחה פחות טוב את השחייה ולא מצאה את עצמה בשלישייה המובילה כפי שתוכנן, מה שגרם לה לצאת מהמים בדבוקה השנייה. ברכיבה שמרה על מקומה ולא הצליחה להיכנס לדבוקה הראשונה. בריצה גילתה יכולת טובה וסיימה כאמור את התחרות המקום ה-9. המנצחת בתחרות הייתה הניו זילנדית ניקול ואן דר קיי, שסיימה במקום ה-29 במשחקים האולימפיים בטוקיו.

לאחר סיום התחרות אמרה אביב לוי: "הייתה תחרות קשה מאד. הרגשתי את הלחץ הגדול המונח על כתפי בגלל שזו תחרות בינלאומית ראשונה שלי בבוגרות. היו לי מספר נקודות שבירה במהלך התחרות בהן הגעתי לדופק 200, אבל לא נשברתי. סימנתי לעצמי מטרות קטנות ובכך הצלחתי להתעלות ולהיות חזקה עד הסיום". בשבת הבאה תשתתף לוי בתחרות נוספת בסבב גביע אוקיאניה שתהיה בעיר טאופו בניו זילנד.

אביב לוי | צילום: פרטי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג