חצי מרתון פארק הירקון 2011

כולם באו לחלוק לו כבוד כולם התייצבו שם בשעת בוקר מוקדמת לבושים מצוחצחים ורעננים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כולם באו לחלוק לו כבוד כולם התייצבו שם בשעת בוקר מוקדמת לבושים מצוחצחים ורעננים

מאת:ניצה חדד,צילומים עופר ביידה


כל התמונות של חצי מרתון פארק הירקון 2011 בשוונג


חצי מרתון פארק הירקון. חום אוגוסט של תל אביב, לא הפריע להם. כשבעה מאות רצים הגיעו מוקדם, בבוקר יום שישי האחרון 26.8.11, לחלוק כבוד למקום שחובק את הרצים שלנו כל יום, בימים חמים, בימים קרים, בריצות שקשה ובריצות שזה מרגיש הכי טבעי. הפארק הוא מנת חלקו של כמעט כל רץ גם אם הוא מתאמן למרתון וגם אם הוא סתם יוצא לרוץ – המקום הזה מרגיש הכי בבית הכי טבעי הכי קל להתחרות בו.

ואכן כך היה. כל הפרצופים המוכרים מהריצות של שבת בבוקר ומהעיקופים הבלתי פוסקים באצטדיון הראו געגועים … זה הרגיש שהתגעגענו לתחושות של לפני הזינוק של לתלות את המספר להפעיל את השעון ולהתחיל להתחרות עם הזמן.

חצי מרתון פארק הריקון בארגונו של המאמן משה פרץ מתקיים כבר זו השנה החמישית . משה החליט שלהתחרות, דווקא באמצע אוגוסט, זה לא כזה נורא. שאולי זו הזדמנות מצוינת לבחון את התוצאות שלנו לקראת המרתונים של הסתיו .

הגענו לנצל את ההזדמנות ולהחזיר את התחושות של רגעי הזינוק אל המסלול אבל מה שהיה יפה זה ההרגשה כמו הארוכה של שבת ולא כתחרות ושכל המשפחה והחברה הגיעו לרוץ אתנו. כנראה שכשנותנים לנו הזדמנות לרוץ, במקום שבו כל פינה מוכרת לנו וכל סיבוב הוא זיכרון חרוט מהריצה האחרונה, אז אנחנו לא מפספסים את הרגע ונותנים לפארק הירקון את הכבוד הראוי לו – להתחרות בו .

היה כיף ואין ספק שזה החזיר את הגעגועים לתחרויות של הסתיו אז תכינו את סיכות הביטחון למספרי החזה, רחצו את נעלי הספורט ואתחלו את שעוני הדופק כי זו הייתה רק ירית הפתיחה של כל הרצים הנחושים לחזור לקראת תחרויות הריצה של שנת 2012 ויש לי תחושה שלא אמרו את המילה האחרונה.
נתראה בשנה הבאה.

שלגיה


ניצה חדד – עובדת בתחום הנדל"ן ומשתתפת בתחרויות ריצה ובוגרת מרתון ברלין 2010.

קישורים: ריצה, דייט על מסלול הריצה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג