חצי מרתון מירוץ היקבים ה-4 – תוצאות מנצחים/ות ותמונות נבחרות

בזמן שבכל הארץ ירדו גשמים, זכו 600 משתתפי חצי מרתון מירוץ היקבים ה-4 למזג אוויר מושלם לריצה. לפניכם התוצאות של המנצחים/ות הכלליים ותמונות נבחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בזמן שבכל הארץ ירדו גשמים, זכו 600 משתתפי חצי מרתון מירוץ היקבים ה-4 למזג אוויר מושלם לריצה. לפניכם התוצאות של המנצחים/ות הכלליים ותמונות נבחרות

מאת:תמר ברניס, צילום:קובוקובו


בשעה 7:00, מאות משתתפים החלו להתאסף באזור הכינוס של האירוע שהתקיים בסמוך לקיבוץ נחשון שבאזור לטרון. האוויר היה צלול וקריר עם שמיים חצי מעוננים וכמה משתתפים תהו בקול אם השנה ירד גשם במהלך הריצה.

לקראת הזינוק של חצי המרתון שתוכנן לשעה 8:00, התכנסו המשתתפים להרמת כוסית ולשמוע את ברכתם של הרצל חובב, מנהל מחלקת הספורט של המועצה המקומית מטה יהודה ושגריר ליטא בישראל, דריוס דגוטיס.

מאות משתתפים באזור הכינוס
הרצל חובב – מנהל מחלקת הספורט המועצה המקומית מטה יהודה מברך את הרצים
דריוס דגוטיס, שגריר ליטא בישראל, מברך את הרצים לפני הזינוק של חצי המרתון
הזינוק של מקצה החצי מרתון היה בדיוק בשעה 8:00

הרצים רצו במסלול מרהיב ביופיו, בין הכרמים ובין גבעות שחלקן אפילו היו כבר ירוקות. האווירה הייתה עליזה במיוחד והרבה רצים נראו כאילו רק באו לטיול יום שישי.
רצים בין הכרמים

בסיום, הרצל חובב סיפר לשוונג: "זו השנה הרביעית שאנו מקיימים את המירוץ והשנה שדרגנו אותו מ-18 ק"מ ל-21 ק"מ, כאשר השאיפה של ראש המועצה היא להפוך את המירוץ הזה למרתון הראשון בישראל לא בכביש. זהו מירוץ המתקיים בשילוב עם פסטיבל היין של המועצה המקומית וגם יש שילוב עם המורשת המקומית. השנה, מזג האוויר היה כאן מדהים ולא ירד טיפה של גשם למרות שבשאר הארץ היה גשום מאוד. כמו כן, השנה כמות המשתתפים הגיעה לשיא חדש".

דריוס דגוטיס, שגריר ליטא בישראל, אשר משתתף במירוץ הזה כל שנה, סיפר ש"המרוץ היה מושלם וכל שנה הוא משתפר. השנה היו גם כמה הפתעות כמו התוספת של 3 הקילומטר והמזג האוויר המושלם לריצה. האווירה במירוץ מצוינת ומרגישים תחושה משפחתית בין כולם, והיין מאוד עוזר לתחושה הטובה. למרות שאישתי מתלווה אלי ומשתתפת יחד איתי ברוב המרוצים, השנה היא לא הגיעה למירוץ אך אני מביא הביתה את הגביע בו זכיתי השנה ובקבוק יין טוב ונשתה יחד מהגביע". דגוטיס הוסיף: "אני מאוד שמח לקראת עונת המרוצים החדשה ואני מתכנן לרוץ בנייקי ביום ג' הקרוב וגם בטבריה. אני ואישתי אוהבים מאוד את ישראל ומאוד שמחים לראות תרבות ספורט מפותחת כאן. זה בהחלט חוויה לגור כאן ואני מאוד מעריך את העבודה שכולם עושים כאן למעט הספורט".


תוצאות ראשונים/ות מקצה חצי מרתון

גברים:
1. רן אלתרמן 1:21.45 שעה
2. שלומי לאון, 1:22.26 שעה
3. אילון בויפלד, 1:22:44 שעה

רן אלתרמן מקום ראשון כללי מקצה חצי מרתון

נשים:
1. נועה ברקמן 1:40.08 שעה
2. סו רוזנפלד, 1:43.56 שעה
3. דיליה פקלמן, 1:45.33 שעה

נועה ברקמן (מימין), ראשונה בנשים מקצה חצי מרתון


תוצאות ראשונים/ות מקצה 5 ק"מ

גברים:

1. רועי הוכלר, 19:22 דקות
2. אסף גרסון 19:25 דקות
3. דניאל מארק, 19:35

נשים:
1. מריה זוטוב, 23:51 דקות

2. קורל קרטנשטיין, 27:13 דקות
3. אחינועם רונן, 27:41 דקות

(צילום: תמר ברניס)

(צילום: תמר ברניס)
26.10.12


תמר ברניסתמר ברניס
רכזת פרוייקטים ועורכת משנה באתר שוונג.
[email protected]



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג