"חיוביות חוצה את כל מחסומי השפה": על ה"אתגר התנ"כי" בישראמן 2023

ישראמן גם בעולם: מגזין הטריאתלון הנחשב Triathlon220 יפרסם כתבה של שישה עמודים במהדורת אפריל מאת שון מקפרליין על התחרות הישראלית באילת, לאחר שסיים בעצמו את חצי איש הברזל בתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ישראמן במגזין Triathlon220

ישראמן 2023 זכה לסיקור תקשורתי נרחב בכל העולם, בעיקר סביב סיפור הקאמבק המדהים של דייגו ואן לואי, אשר הייתה זו התחרות הראשונה שלו מאז התאונה הקשה שעבר וכמעט שמה קץ לחייו. מי שעוד בחר לשים דגש מיוחד על הישראמן היה מגזין הטריאתלון הנחשב Triathlon220.

מהדורת אפריל של המגזין תכלול כתבה של שישה עמודים על התחרות הישראלית, מאת שון מקפרליין. הכתב לא הגיע לישראל רק לסקר, אלא עשה זאת דרך הרגליים ממש והשלים בעצמו את מרחק חצי איש הברזל בישראמן. הכותרת שניתנה לכתבה הייתה "אתגר תנ"כי" והיא הוגדרה על ידי המגזין כ"יומן מסע מרתק ומרגש".

קבלו הצצה לפתיחת הכתבה שכתב מקפרליין: "זה היה הרגע הכה חשוב הזה בטריאתלון כאשר אני עוזב את T2. נראה שהגוף עדיין די עובד, וכשאני רץ החוצה על השטיח הוורוד הבוהק, אני מקבל שלל קריאות עידוד רמות. הן כולן בעברית, אבל חיוביות חוצה את כל מחסומי השפה, ואני אסיר תודה על החיזוק הקולקטיבי".

עוד הוסיף: "השחייה שלי בים האדום המרהיב כבר רחוק מאחורי, גם במונחים של זיכרון וגם במיקום, אבל מסלול האופניים עדיין איתי וברגליי. יותר משעה של עלייה מתמשכת, שאחריה קרב עם רוחות צד, שכדי לעשות עימי "טובה" אף שינו כיוון אל פניי ב-30 הק"מ האחרונים, בהחלט גבו מחיר".

לרכישת המגזין Triarthlon220

להצטרפות למאות הטריאתלטים שכבר רשומים לישראמן 2024



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג