חידושים והפתעות במרוץ כפר-סבא ה-22

8,000 אנשים ביניהם ביניהם טובי הרצים בישראל, כבר הבטיחו את השתתפותם במרוץ שיכלול גם הפנינג מרהיב לכל המשפחה בו יוכלו להנות בין היתר מקרקס רוסי ומופע קבארט. מרוץ כפר סבא ייחודי באופיו היות ומהווה מעבר לפן הספורטיבי הישגי גם בילוי משפחתי מהנה של שבת בבוקר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

8,000 אנשים ביניהם ביניהם טובי הרצים בישראל, כבר הבטיחו את השתתפותם במרוץ שיכלול גם הפנינג מרהיב לכל המשפחה בו יוכלו להנות בין היתר מקרקס רוסי ומופע קבארט. מרוץ כפר סבא ייחודי באופיו היות ומהווה מעבר לפן הספורטיבי הישגי גם בילוי משפחתי מהנה של שבת בבוקר

מאת:מערכת שוונג


זה מתקרב: ביום שבת, ה-3.3.2012, בשעה 08:30, ייצא לדרך מרוץ כפר-סבא ה-22, על שם רס"ל זיו בללי, שנהרג במלחמת לבנון השנייה.


בנוסף לרצים להנאתם, הרצים לפרנסתם, הרצים התחרותיים והרבה ילדים, השנה תשתתף לראשונה במרוץ קבוצת רצים מעיריית כפר-סבא, שביוזמת מנכ"ל העירייה מתייצבים כבר מספר חודשים לאימוני הכנה ב-06:00 בבוקר באצטדיון האתלטיקה בעיר. את הקבוצה מאמנים שני בכירים בתחום, רוני פילבסקי ונעמי ויינשטוק, שעמלו קשות להכניס את פקידי העירייה לכושר.

במרוץ יהיו פייסרים: הם ירוצו עם בלוני הליום גדולים, כל בלון בצבע שונה, שיציינו את הזמן. הזמנים של הפייסרים הינם: 40, 45 , 50 דקות.

במסגרת מרוץ כפר סבא תתקיים תחרות התחפושות של שוונג – כל הפרטים כאן

במרוץ צפויים להשתתף 8,000 רצים והולכים במקצים השונים. 2 ק"מ ריצה עממי, 6 ק"מ הליכה עממית והמרוץ המרכזי, ל-10 ק"מ, יהיה למעשה מרוץ עוקף כפר-סבא: הוא יוזנק במרכז העיר, יעבור דרך רחוב טשרניחובסקי, משם יעלו הרצים לרחוב בן יהודה ויעקפו את כל אזור התעשייה של כפר-סבא בדרך חזרה לרחוב ויצמן.


טובי הרצים בישראל כבר הבטיחו את השתתפותם במרוץ ל-10 ק"מ, ביניהם היילה סטאין, אסף בימרו, יערה זנגי וג'ירמה אמרה. גם המרתוניסטית אורנה בלאו ואשת הברזל נעמי ויינשטוק, שתיהן תושבות העיר, ישתתפו במרוץ.

ותיק הרצים במרוץ יהיה משה גור, בן 87. עד לפני שנתיים ותיק הרצים במרוץ כפר-סבא היה ברונו פיש, ניצול שואה שהעיד כי הספורט הציל את חייו. פיש נפטר לפני שנה בגיל 93, והשנה גביע "ותיק הרצים" המסורתי יוענק למשה גור על ידי נכדיו של פיש ז"ל.

עוד בתכנית: הליכה למרחק 6 ק"מ.  בנוסף לרצים הבודדים, ישתתפו גם השנה קבוצות רבות מכל רחבי הארץ כמו רצי איילות, רצי רמת השרון, בנק לאומי, משטרת ישראל, קאנטרי כפר-סבא, מועדון גרייט שייפ וחברות הייטק שונות.

לצד המרוץ יתקיימו אירועים ססגוניים לכל המשפחה, כולל הופעות של להקות מחול מבתי הסטודיו האיכותיים ביותר בכפר-סבא, ליצנים, מופעי ראווה, הגרלות ועוד הפתעות. ממחלקת הספורט של עיריית כפר-סבא נמסר כי המרוץ יתקיים בכל מזג אוויר, להוציא סערה. במקרה של ספק כדאי להתקשר למוקד 106 של העירייה.

כל הפרטים ולהרשמה – כאן


מועד סגירת ההרשמה, מחר – 01/03/2012 בשעה 12:00 בבוקר. להרשמה הכנס לכאן

אתר המרוץ

את המרוץ מארגנת מחלקת הספורט של עיריית כפר-סבא, בניהולו של שאול מיטלברג, סגניתו שירה רובין ומנהלת האירועים ריקי בידר. פרטים נוספים ניתן למצוא ב- אתר העירייה וב- פייסבוק.

  •  מפת מסלול
  • לקבלת הוראות הגעה יש ללחוץ על האייקון במפה


  • אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

    קראתם? השאירו תגובה...

    כתבות אחרונות באתר

    פודקאסטים מומלצים

    אירועים קרובים

    טורים

    ציטוט השבוע

    "לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


    מזג אוויר ותחזית ים

    ערוץ הוידאו של שוונג