חולדאי במסיבת עיתונאים לקראת המרתון: "המרתון הוא חגיגה גדולה, לא רק לספורטאים"

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום להשקת האירוע, הצהיר ראש העירייה רון חולדאי כי, "המרתון הוא חגיגה גדולה לכל תושבי העיר ולמבקריה" וטען כי אין הוא רואה סיבה לשנות את תאריך המרתון בשל הסמיכות לשני המרתונים האחרים המתקיימים בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום להשקת האירוע, הצהיר ראש העירייה רון חולדאי כי, "המרתון הוא חגיגה גדולה לכל תושבי העיר ולמבקריה" וטען כי אין הוא רואה סיבה לשנות את תאריך המרתון בשל הסמיכות לשני המרתונים האחרים המתקיימים בישראל

מאת:ארן הרשלג


מסיבת העיתונאים להשקת מרתון סמסונג תל אביב נערכה היום (שני) בהשתתפות ראש עיריית ת"א רון חולדאי שאמר כי, "30 אלף רצים נרשמו עד כה למרתון ואנו מעריכים כי עד תום ההרשמה יהיו כ-40  אלף", עוד הוא ציין כי, "כ-2,400 מהנרשמים, ירוצו את מקצה המרתון המלא וביניהם חברת מועצת העיר קרנית גולדווסר".

חולדאי. לא רואה סיבה להעביר את המרתון לנובמבר

לשאלתנו, האם בעירייה חושבים על האפשרות שהמרתון יועבר בשנה הבאה לחודש נובמבר, בשל הצפיפות שנוצרה בין מרתון טבריה שמתקיים בינואר ומרתון ירושלים שמתקיים במארס, על מנת שמי שרוצה להשתתף בשתי התחרויות יתאפשר לו זמן התאוששות סביר, ענה חולדאי בקצרה וללא התעמקות בנושא כי, "אנחנו לא מעבירים לנובמבר אני לא רואה סיבה לכך".

עוד הוסיף ראש העירייה כי "מרתון תל אביב הוא אחד המרוצים המרהיבים בארץ והוא עומד בשורה אחת עם המרתונים הגדולים בעולם. המרתון הוא חגיגה גדולה, לא רק לספורטאים, אלא לכל תושבי העיר ולמבקריה והשנה אנחנו שמחים לחגוג עם מספר שיא של משתתפים".

"המרתון מתחיל הרבה לפני", אמר יו"ר ועדת הספורט העירונית אלון סולר, "וכולל את כל
האנשים שמתאמנים או רואים את המרתון ומחליטים להתחיל לרוץ בגללו.
מדובר בטרנד של גילאי ה-30 פלוס ובהחלט ניתן לראות שזה זולג בגיל למעלה וגם למטה". חידוש ערכי-חברתי שהתווסף השנה הוא הזמנת הרצים לתרום בגדים חמים שאותם ילבשו וייתרמו לעמותות של נזקקים. מרתון סמסונג ת"א מזמין את הרצים להגיע עם בגדים ארוכים אותם הם מעוניינים למסור לתרומה ובתחילת הריצה, לפני הזינוק, למסור אותם לדיילי סמסונג שיעמדו בצידי קו הזינוק. סמסונג מצידה מתחייבת לכבס את כל הבגדים החמים שיימסרו ולהעבירם נקיים וריחניים לעמותות האוספות ביגוד לנזקקים. 


אלון סולר (מימין), רון חולדאי ומוטי אמברם. "המרתון הוא חגיגה גדולה, לא רק לספורטאים"


כפי שצוין כבר, נקודת הזינוק תמוקם השנה לראשונה, בשדרות רוקח (מול גני התערוכה) משם ימשיכו מקצי המרתון למסלולי ריצה ברחובותיה ואתריה המרכזיים של העיר בהם:  שדרות רוטשילד, נמל ת"א וחופי הים, מרכז עזריאלי ומתחם שרונה, טיילת רידינג ופארק הירקון, יפו העתיקה ונמל יפו, אבן גבירול, כיכר רבין ודיזינגוף.


3.2.2014





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג