ויויאן צ'ריוט ושורה טולה ניצחו במרתון פרנקפורט

האלופה האולימפית ב-5,000 ואחת מרצות המסלול הבולטות בשנים האחרונות ניצחה את המרתון השני שלה; אלוף מרתון רומא ניצח בין הגברים ושיפר משמעותית את שיאו האישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חמישה שבועות אחרי מרתון ברלין התקיים היום (ראשון) המרתון השני הכי מהיר בגרמניה שהוא מרתון פרנקפורט. בתחרות לגברים לא בלטו שמות מיוחדים מהצמרת העולמית וזה לא פשוט להביא שמות כאלה במיוחד לקראת מרתון ניו יורק שיתקיים בשבוע הבא. אצל הנשים לעומת זאת המנצחת היתה ויויאן צ'ריוט הקנייתית, אחת מרצות המסלול הטובות בעולם בשנים האחרונות, שהשתתפה במרתון השני שלה וניצחה בפעם הראשונה. אחרי טבילת האש שלה במרתון לונדון המהיר של 2017, בו סיימה במקום הרביעי, צ'ריוט התחרתה בפעם השנייה בקריירה במרתון והפעם היא כבר לא רדפה אחרי אף אחת בדרך לניצחון בזמן של 2:23:35 שעות שזה גם שיפור של 15 שניות לשיאה האישי. צ'ריוט הקדימה את יברגוול אראגה האתיופית שסיימה כמעט דקה אחריה (2:24:30 שע').

ויויאן צ'ריוט אתלטית קנייתית

מרתון שני, ניצחון ראשון ושיא אישי. ויויאן צ'ריוט | צילום: Agência Brasil

אצל הגברים יתכן והתגלה כוכב חדש שיצטרף בקרוב לצמרת המרתוניסטים בעולם. שורה (קיטטה) טולה האתיופי כבר ניצח השנה במרתון רומא שלא נחשב למהיר, אבל שם הוא קבע את שיאו האישי שלא היה מהיר מ-2:07 שעות. הפעם הוא הראה מה הוא שווה במסלול מהיר וניצח בזמן של 2:05:50 שע' כשהוא מקדים ביותר מדקה את בן ארצו קלקילה וולדרגאי (2:06:56 שע').

18 ישראלים זינקו השנה למרתון פרנקפורט. המהיר מביניהם היה עמית פישר שסיים ב-2:58:31 שע'. גם איתן גפני ירד מ-3 שעות וסיים ב-2:59:23 שע'. אלן שטרסברג קבע 3:08:36 שע'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג