השם שלך זה ירושלמי? קוראים לך כותל?

עיריית ירושלים מזמינה את מי שקרוי ירושלים או קרוי על אחד מאתריה החשובים להשתתף במרתון ירושלים הבינלאומי שיתקיים בפעם הראשונה ב- 25 במרץ 2011
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


עיריית ירושלים מזמינה את מי שקרוי ירושלים או קרוי על אחד מאתריה החשובים להשתתף במרתון ירושלים הבינלאומי שיתקיים בפעם הראשונה ב- 25 במרץ 2011

מאת:מרתון ירושלים


בעיריית ירושלים החליטו לצ'פר את מי שנושא את שם ירושלים בגאון כל חייו, ומחפשים לקראת המרתון הבינלאומי הראשון בעיר את אותם אנשים ששמם קשור לעיר ולמורשת הייחודית שלה. מדובר בשמות פרטיים כמו ירושלים, ירושלמי, הירושלמי, כותל, גבעת התחמושת, הר הזיתים,  וכו'.
כל מי ששמו קשור לירושלים ומעוניין להשתתף במרתון, מוזמן לפנות לכתובת הדואר האלקטרונית שנפתחה במיוחד למטרה זו: [email protected]l ולהסביר מדוע הוחלט לקרוא להם על שם העיר ואתריה.  לאחר קבלת הפנייה, תבחר העירייה את השמות המיוחדים ותכבד אותם בהזמנה רשמית.

ראש  העיר ירושלים ניר ברקת: "הייחודיות של מרתון ירושלים הבינלאומי נובעת מהשילוב בין נוף עוצר נשימה בשילוב האתרים ההיסטוריים והייחודיים של העיר. אין עוד מקום בעולם כמו ירושלים, לכן החלטנו להזמין את האנשים שכל חייהם נושאים בגאווה את שמה של עירנו לכבד אותנו בהשתתפותם ולקחת חלק באירוע ההיסטורי והמרגש הזה".

מסלול המרתון הוא ייחודי ביופיו ומאתגר. לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

בשל מיקומו הייחודי, המסלול המאתגר ונופיו עוצרי הנשימה, מרתון ירושלים מושך אליו המוני רצים מרחבי העולם. עד כה כ-700 רצים מרחבי העולם הבטיחו את השתתפותם. מדובר בביקוש חסר תקדים שטרם נראה במרוץ כלשהו בישראל. גורמים בכירים בענף המרתונים בישראל מציינים כי מעולם לא הייתה היענות כה רחבה של רצים מקצועיים מהעולם לבוא ולרוץ במרתון בישראל. בעירייה ציינו כי הביקוש הבינלאומי להשתתפות במרתון מציב את מרתון ירושלים כמוביל בישראל ובעתיד בשורה אחת עם המרתונים המובילים בעולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג