הר לעמק 2011 יוצא לדרך

עוד פחות מ- 24 שעות יוזנק מרוץ השליחים הגדול בישראל "הר לעמק" ה-3  . הוא יתחיל בקלעת נמרוד שבמורדות החרמון בצפון בישוב בתמרת שבעמק יזרעאל ביום שלאחר מכן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


עוד פחות מ- 24 שעות יוזנק מרוץ השליחים הגדול בישראל "הר לעמק" ה-3  . הוא יתחיל בקלעת נמרוד שבמורדות החרמון בצפון בישוב בתמרת שבעמק יזרעאל ביום שלאחר מכן

מאת:מערכת שוונג


המירוץ ימתח לאורך 20 שעות, ויפרש לאורך 24 תחנות אשר יהיו פזורות לאורך המסלול. הזינוקים יחלו כבר בשעה 7:00 בבוקר ויימשכו עד שעות אחר הצהריים כשכל קבוצה מזנקת בנפרד בהתאם ליכולתה המוצהרת.


בהתאם לתקנון המירוץ, הקבוצות יהיו מורכבות מ- 2, 4, ,6 או 8 רצים, כאשר ישנה גם קטגוריה מעורבת של גברים ונשים. כל אחד מהרצים ירוץ מספר מקטעים של המסלול בהתאם לגודל קבוצתו. במהלך המירוץ יטפסו הרצים לגובה מצטבר של יותר מ-3000 מטרים וכרגע ידוע על כ-1400 מזנקים.


הרצים המשתתפים יחצו בדרך את נופיו הקסומים של עמק החולה, בקעת נטופה, בואכה עמק יזרעאל, תוך שהם מסתייעים ברכבים, כדי לנייד את הרצים והציוד מתחנה לתחנה. במירוץ שליחים שכזה, אחריות ההזנה היא על המשתתפים, אשר חייבים להיערך לאתגר כאילו היה זה מבצע צבאי. מלבד המזון, על המשתתפים להצטייד גם בציוד תאורה מותאם לריצה, שיאפשר להם להמשיך לרוץ גם בשעות החשיכה.


תמיר אלון מקבוצת הפרדות שניצח ב- 2010

את המירוץ ניצחה בשנה שעברה קבוצה מהצפון– "הפרדות" כאשר היא קובעת מהירות ממוצעת של 4:07 דקות לכל ק"מ במסלול, שכמעט כולו שטח ושופע בעליות.

מירוץ "הר לעמק" מציע השנה גם שני מקצי יחידים (אולטרה), בו רץ בודד יקבל את האפשרות לרוץ מרחק "קצר" של 127 ק"מ או מרחק ארוך של 208 ק"מ. בינתיים רק קומץ קטן של משוגעים לדבר נרשם למרחקים אלו, אך נראה כי ישנה עלייה משמעותית גם במספר הנרשמים למקצי האולטרה.   


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג