הקפת התבור – הילד בן 60

ב-1952 הוא נערך לראשונה. ב-2012 המסורת עדיין ממשיכה והפעם בפסטיבל ענק. קבלו את מרוץ הקפת התבור ה-60
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ב-1952 הוא נערך לראשונה. ב-2012 המסורת עדיין ממשיכה והפעם בפסטיבל ענק. קבלו את מרוץ הקפת התבור ה-60

מאת:מערכת שוונג

60 שנה חלפו מאז שישראל אסולין, אתלט כישרוני מהפועל עפולה, ניצח את הקפת התבור הראשונה. כשאסולין חצה את אותו קו סיום ישראל הייתה מדינה צעירה שזה רק קמה, תקופת צנע חנקה מסביב, ומלבד דוד בן גוריון, ספורים היו האנשים שבאמת האמינו בסיכויים של המדינה החדשה לשרוד את האיומים. הייתם מאמינים שגם אז, בדיוק כמוכם, היו אנשים שעסקו בריצה, ובדיוק כמוכם, גם בשבילם זו הייתה דרך חיים?

כשתעמדו למרגלות ההר ביום שישי, תחשבו לרגע על כל השנים שחלפו, על פיסת הארץ שהפכה למדינה, ועל מסורת של מרוץ שהוליד את הסיסמה "ספורט לאלפים ולא לאלופים". לרגל ההקפה ה-60, המועצה האזורית גליל תחתון החליטה לציין את האירוע בפסטיבל של 5 ימים, שבשיאו יכלול הופעה של אהוד בנאי בערב המרוץ. 


מקיפים אותו כבר 60 שנה (צילום:  אלמוג at he.wikipedia)

כמו בכל שנה בשנים האחרונות, גם הפעם, מקצה הדגל יהיה למרחק של 11 ק"מ ויקיף את ההר במסלול מאתגר. ואם אתם חושבים ש-11 ק"מ גדולים עליכם, אל דאגה: יש גם מקצה תחרותי ל-2 ק"מ ו-5.5 ק"מ. הכינוס ביום התחרות יחל בשעה 5:30 בבוקר והזינוקים הראשונים ייצאו לדרך בשעה 6:40 בבוקר. המקצה הראשי ל-11 ק"מ יוזנק ב-7:30 בבוקר. 

הצלמים של שוונג יהיו פזורים לאורך המסלול וינציחו את הרגעים השווים. התמונות שלכם מהתחרות יחכו לכם, וכל שתצטרכו לעשות הוא להקיש את הקוד SHVB ואחריו את מספר החזה שלכם – כדי שהתמונות יעלו ישר אל דף הפייסבוק שלכם.  

להרשמה לחץ כאן


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג