הצלחה גדולה ל- GO ירקון, הקיאקתלון הראשון בישראל

למעלה מ- 700 מתחרים, בשלושה מקצים, הגיעו למרכז דניאל לחתירה והפכו את הקאיקתלון הראשון של ישראל להצלחה גדולה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למעלה מ- 700 מתחרים, בשלושה מקצים, הגיעו למרכז דניאל לחתירה והפכו את הקאיקתלון הראשון של ישראל להצלחה גדולה

מאת:יאיר בן עמי


כל התמונות והתוצאות של GO ירקון- כאן
אתר GO ירקון – כאן

בשעה 06:00 בבוקר כבר המה מרכז דניאל לחתירה במאות משתתפי המרוץ הייחודי שאורגן לראשונה בישראל על ידי חברת שוונג ובחסות חברת "פעילים – ניהול תיקי השקעות". הביקוש לאתגרים ייחודים בענפי הספורט האקטיבי הביא רצי מרחקים ארוכים, מתחרי טריאתלון והפעם הצטרפו אליהם חותרי הקיאקים שהוכיחו עד כמה הם ספורטאים ברמות הגבוהות.


זינוק קיאקתלון וריצת 4 ק"מ

למעלה מ- 700 משתתפים ב- GO ירקון 2012, הקיאקתלון הראשון בישראל


ראשון יצא לדרך מקצה הריצה למרחק 4 ק"מ, יחד עם שלב הריצה הראשון של הקיאקתלון, שסבב את שתי גדות הירקון במסלול סיבובי. ראשון על קו הסיום היה שי קופר מרצי רמת השרון שהיה על קו הסיום לאחר 14:26 דקות. בנשים הייתה זו ג'סיקה ספקטור מאיילות, עם 17:42 דקות שהביאו אותה לקו הסיום במקום השביעי הכללי.


מנצח 4 ק"מ ריצה: שי קופר, רצי רמת השרון, 14:26 דקות



מנצחת מקצה 4 ק"מ ריצה: ג'סיקה ספקטור, איילות, 17:42 דקות



משתתפי הקיאקתלון יצאו לשלב החתירה בירקון, בעת שרצי ה- 4 ק"מ חצו את קו הסיום בזה אחר זה. בדואתלון של ריצה, חתירה בקיאק ושוב ריצה היתרון הגדול יהיה של חותרים. גם רץ מהיר, עם יכולות חתירה בנוניות, לא יוכל לחותר בנוני שהוא רץ בנוני. אלכס ברגר, ספורטאי השבוע של שוונג, הוא רץ טוב וחותר קיאק ברמה גבוהה שחצה את קו הסיום לאחר שהשלים 4 ק"מ ריצה, 4 ק"מ חתירה ועוד 4 ק"מ ריצה לאחר 54:19 דקות.


אלכס ברגר מוביל את מקצה הקיאקתלון


עדי גפני היא חותרת קיאק שאך לפני כשבועיים סיימה במקום 8 בתחרות גביע העולם בצ'כיה. לא רק שהיא לא השאירה מקום לספק על זהותה כמנצחת הקיאק תלון הראשון בישראל אלא שהיא הייתה שנייה כללית על קו הסיום ופיגרה בפחות מחמש דקות אחרי המנצח.



עדי גפני בסיום החתירה

הירקון מלא בחותרי הקיאקתלון GO ירקון




מתחרי קיאקתלון מסיימים את שלב החתירה

ויוצאים לריצה

אלכס ברגר (באמצע), מנצח הקיאקתלון עם אבישי קרואני (מימין בחולצה הלבנה) סמנכ"ל "פעילים – ניהול תיקי השקעות" ועדי בינדר משמאל (בחולצה שחורה)

ברגר (מימין) וגפני (משמאל) – מנצח GO ירקון- הקיאקתלון הראשון בישראל עם הקמע של ברגר, האח של אישתו


האפשרות להתחרות בזוגות, כשאחד רץ והאחר חותר, משכה לא מעט מתחרים בזוגות מגוונים של גברים ונשים, רצים וחותרים או רצות וחותרים ועוד שלל שילובים מרתקים שנתנו מושג על יכולות ספורטיביות משולבות. הזוג הראשון על קו הסיום היה של נווה כהן, טריאתלט עילית ולימור פרדר שמאחורי הזוגיות הספורטיבית שלהם יש סיפור המתחיל במלחמת לבנון השנייה. כהן היה בין הספורטאים שהגיעו לביתה של פרדר בעת שקיבוצו, רמת יוחנן, היה תחת ההפגזות. "מאס הוא הבן המאומץ שלי" סיפרה פרדר שלמעשה הייתה זו הפעם השנייה בלבד בה היה משתתפת בתחרות קיאקים. היא אדריכלית במקצועה וחותרת להנאתה כבר שמונה שנים אך רק בחודש האחרון התייצבה לתחרויות. בקיאקתלון הראשון של ישראל היא רשמה ניצחון במקצה הזוגות המעורבים, עם שותפה נווה כהן שהיא אחראי על מקטעי הריצה. במקצי הזוגות נשים ניצח הצמד נמירובסקי- חי מזכרון יעקב עם 1:14:53 שעה.


מנצחי זוגות מעורב, לימור פרדר ונווה כהן ( 1:02:39 שעה)  בחיבוק ניצחון על קו הסיום

ריצת ה- 8 ק"מ משכה כמות מכובדת של רצים אשר הוכיחו את הביקוש לתחרויות ריצה המשולבות בתוך הפנינג גדול. שאול איזנברג היה ראשון על קו הסיום עם 27:56 דקות כשבין הנשים הייתה זו אלן וולפסון עם 32:31 דקות, שהביאו אותה שלישית (כולל גברים) לקו הסיום.


מנצח 8 ק"מ ריצה: שאול איזנברג, רצי משמר העמק, 27:56 דקות



מנצחת ריצה 8 ק"מ: הלן וולפסון, אתלטי מיזונו נתניה, 32:31 דקות



מנצח קיאקתלון, ק"מ ריצה, 4 ק"מ חתירה בקיאק, 4 ק"מ ריצה אלכס ברגר, הפועל תל אביב, 54:19 דקות


מנצחת קיאקתלון נשים, ק"מ ריצה, 4 ק"מ חתירה בקיאק, 4 ק"מ ריצה
עדי גפני, מושב כנרת, 59:11 דקות


עידו שינברגר (אחשלו) מזוג המנצחים בקטגורית זוגות גברים: ארד- שינברגר שסיימו לאחר  1:08:00 שעה

1.6.2012


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג