הצלחה גדולה ל- ר(ו)צים שינוי

מעל לארבע מאות רצים הפגינו ברגליהם והתייצבו הערב, יום שלישי 9 אוגוסט 2011, ל- ר(ו)צים שינוי. בין הרצים היו גם מספר ידוענים ומיד לאחר הריצה החלה ההתארגנות ל- ר(ו)צים שינוי אשר ייערך בשבוע הבא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מעל לארבע מאות רצים הפגינו ברגליהם והתייצבו הערב, יום שלישי 9 אוגוסט 2011, ל- ר(ו)צים שינוי. בין הרצים היו גם מספר ידוענים ומיד לאחר הריצה החלה ההתארגנות ל- ר(ו)צים שינוי אשר ייערך בשבוע הבא

מאת:מערכת שוונג, צילומים: אסף ברנר


כל התמונות מ-ר(ו)צים שינוי כאן

התמונות בפייסבוק של שוונג


עריכת וידאו: דורון סרי


מאות הרצים הוזנקו מרחבת הבימה החדשה על ידי סתיו ספיר,
אחת ממנהיגות המחאה.  בין המתייצבים לריצה בלטו כמה ידוענים כלארה מלר  מיורדים בגדול ואסי עזר מהאח הגדול. גם מנהיגי המחאה הגיעו להשתתף במחאה.


מעט לפני הזינוק מכיכר הבימה החדשה


סתיו ספיר הזניקה את הריצה וגם חבריה להנהגת המחאה,
יגאל רמב"ם ודפני ליף נראו ליד רחבת הבימה. הרצים יצאו מרחבת הבימה לאורך שדרות רוטשילד מלאי האוהלים. המוני אנשים הריעו לרצים אשר פנו משדרות רוטשילד לנווה צדק ומשם רצו לאורך הטיילת לפני ששבו לכיכר הבימה.

 
סתיו שפיר נושאת דברים לפני הריצה

לאורך כל הריצה צעקו הרצים: "כולם רצים לצדק חברתי" כשרבים מהצופים לצידי מסלול הריצה מצטרפים אליהם. מספר ניידות משטרה, יחד עם אופנוענים של המשטרה, ליוו את הרצים וסייעו להם לחצות את הצמתים. הנהגים, אשר נעצרו לאורך מסלול הריצה, פרגנו לרצים ועודדו אותם בצפירות קצביות.


יגאל רמב"ם מימין, עדי שולמן מ- Run4love נושאת דברים לפני הריצה וליאור כהן בגופיה הצהובה


עם סיום הריצה התארגנו הרצים לתרגילי מתיחות במהלכם עלה הרעיון לקיים ריצה נוספת בשבוע הבא. לבקשת מאות הרצים החליטו כל השותפים לארגון הריצה לקיים ריצת תמיכה במחאה גם בשבוע הבא.


לארה מלר אמרה לאחר הריצה: "הייתה ריצה, ראשונה שלי, עם אג'נדה חברתית.הייתי חדורת מוטיבציה והתחברתי למשהו פנימי ומהותי שאנחנו צריכים לרוץ קדימה למען מטרה לא רק ספורטיבית אלא גם רעיונית. אנחנו דור שרוצה לרוץ קדימה ולסמן מטרות לחיים יותר נאותים ולצמצם פערים. הריצה היא דרך מדהימה להביע מחאה, חיבור בין מימד פיזי לרוחני. מאבק עושים בדרך יצירתית ואני בהחלט אבוא גם שבוע הבא"


תודה לכל השותפים, לארגון "ר(ו)צים שינוי",
אשר הובילו את הריצה המוצלחת בהתראה כה קצרה. ליאור כהן, My way, Run4love, מרת"א ובעיקר לכל הרצים המדהימים שהגיעו לריצה.


נעמה זיו אב ולארה מלר לפני הזינוק


הרצים בכיכר אתרים



מתיחות לאחר הריצה


ממארגני ריצת המחאה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג