"הסלפי האחרון בפאריס" של ענת הראל וחבורת roco runs

ענת הראל וחברותיה התאמנו בחודשים האחרונים למרתון פאריס ועל הדרך גם צילמו את אימוני ההכנות. בלי שהתכוונו לכך, הפך הפרויקט המצולם לסצנת אינסטגרם גועשת ורועשת ברשת שאתם חייבים לראות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ענת הראל וחברותיה התאמנו בחודשים האחרונים למרתון פאריס ועל הדרך גם צילמו את אימוני ההכנות. בלי שהתכוונו לכך, הפך הפרויקט המצולם לסצנת אינסטגרם גועשת ורועשת ברשת שאתם חייבים לראות

מאת:אביטל הירש

ביום ראשון הקרוב יעמדו על קו הזינוק של מרתון פאריס מאות ישראלים, ביניהם יהיו גם ארבע חברות שהנציחו את דרכן למרתון בסדרה מרהיבה של צילומים. כולנו רגילים לתמונות שמעלים חברינו שמתאמנים לתחרויות שונות, תמונות הזריחה, השקיעה, הריצות בעיר ובשטח. אבל חשבון האינסטגרם roco_runs הוא הכל חוץ מבנאלי. מדובר בסדרה מרהיבה של צילומים, שמצד אחד נראים כמו פרסומת של אקטיב לייף-סטייל, ומצד שני משקפים את הדרך שעברו הארבע מתחילת האימונים ועד רגע לפני המרתון. 

הצילום הראשון שעלה בפרופיל. Running with my girls
מעניין לראות את האבולוציה שעבר הפרופיל – התמונה הראשונה שהועלתה בו קיבלה 67 לייקים ו-6 תגובות, ואילו התמונות האחרונות, שהועלו בימים האחרונים, כבר זכו ל-800-900 לייקים ולעשרות תגובות, רבות מהן מגיעות מגולשים מחו"ל.

צלם, עושים פה חיים!
הארבע הן רונית כהן – צלמת, האחראית לרוב המכריע של הצילומים בפרופיל, אפרת כהן – מאמנת בנייקי (שהיא גם אחותה של רונית), רעות ראובני, מנהלת היח"צ של נייקי וענת הראל, מנחת טלוויזיה וגורו של כושר, שסיפרה לי .

פוזות מול המצלמה
בראיון שקיימנו עם ענת הראל, היא מספרת איך הפך מה שהתחיל כפוזות משעשעות למצלמה לחשבון אינסטגרם שעוקבים אחריו כמעט 8,400 איש. "אנחנו ארבע חברות שמתאמנות יחד למרתון פאריס", מספרת הראל, "התחברנו דרך הריצה, שהיא אהבה משותפת של ארבעתנו, והפכנו לחברות טובות.

roco_runs  בעצם התחיל במקרה – אחת הריצות שלנו בכל שבוע היא ריצה פחות מאומצת, ובזמן הריצות האלה, פעם בשבוע, היינו מצטלמות ומשתעשעות לנו בפוזות מול המצלמה של רונית, ועם הזמן זה הפך לפרופיל שמתעד את המסע שלנו למרתון". לשתיים מהחבורה – רונית כהן ורעות ראובני, מרתון פאריס יהיה המרתון הראשון, לענת הראל זהו המרתון השני לאחר שעשתה את מרתון ברצלונה בתוצאה של 3:56 שעות ולאפרת כהן זהו המרתון השלישי.


חבורת roco_runsכהן, כהן, ראובני והראל (מימין לשמאל). "באנו ליהנות"
"חלק מההצלחה של הפרופיל הוא שהוא מעביר את הכיף של הריצה. מבחינתנו – באנו ליהנות, ובאווירה הזאת נכנסנו לאימונים למרתון פאריס. זה בעצם קונספט חדש של ריצה – באנו ליהנות". הראל מדגישה כי הכיף לא בא על חשבון הרצינות. "אנחנו מתאמנות לפי תכנית אימונים, אבל במקביל מקפידות שיהיה הרבה פאן ומעט לחץ. אנחנו עושות שטויות מול המצלמה והקטע של 'ליהנות מהדרך' הפך למוטו שלנו".

הכיף לא בא על חשבון הרצינות
אגב, אם תהיתם מאיפה הגיע השם roco_runs התשובה היא שהוא נגזר משמה של רונית כהן, שהתחילה בפרויקט תיעוד הריצות. אם תשימו לב, כהן עצמה אכן מופיעה בפחות תמונות מאשר חברותיה, לדברי הראל היא מעדיפה להיות מאחורי המצלמה ולא לפניה. "לפעמים אנחנו מכריחות עוברי אורח לצלם אותנו, ואז גם רונית מופיעה בצילום, ולפעמים אורי טאוב, צלם מוכשר שעושה פרויקטים של צילום איתה מתלווה אלינו, ואז הוא מצלם אותנו".

"אני יכולה להגיד שהמהות של ה-roco היא חלק ממה שהפך את המסע למרתון הרבה יותר מיוחד ומדליק ממה שאני עברתי בעבר וגם ממה שאנשים אחרים מספרים" מסכמת הראל. "זה פשוט הפך לקונספט של האימונים".

אז אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי הפרופיל, כדאי שתצטרפו עכשיו. הראל מבטיחה תיעוד שוטף גם במהלך המרתון עצמו, ביום ראשון.
"זה פשוט הפך לקונספט של האימונים".

נהנות מהדרך
הריצה היא אהבה משותפת

מראה מעל הגשר
בסמטאות יפו
אימון עמודים בסגנון קרטה קיד
הרבה פאן ומעט לחץ
ריצה מדברית
"המהות של ה-roco היא חלק ממה שהפך את המסע למרתון הרבה יותר מיוחד ומדליק"
3.4.2014

אביטל הירש

שוחה לאט, רצה בעצלתיים ורוכבת להנאתה
עורכת משנה ב-Shvoong



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג