המאמן הראשי של נבחרת ישראל בשחייה יסיים את תפקידו בסוף השנה

אהוד סגל, שמאמן במסגרת האיגוד מאז שנת 2018 ומשמש מאז המשחקים האולימפיים בטוקיו כמאמן הראשי, ביקש לעזוב בשל סיבות אישיות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יסיים את תפקידו בסוף השנה. אהוד סגל | צילום: באדיבות איגוד השחייה

מאמן נבחרת ישראל בשחייה ומרכז המצוינות בווינגייט אהוד סגל יסיים את תפקידו באיגוד השחייה בסוף דצמבר 2022. סגל, שמאמן במסגרת האיגוד מאז שנת 2018 ומשמש מאז המשחקים האולימפיים בטוקיו כמאמן הראשי, ביקש לעזוב בשל סיבות אישיות, ויו"ר איגוד השחייה נענה לבקשתו. בין השניים סוכם כי המאמן ימשיך בתפקיד עד סוף השנה על מנת להיות חלק מבחירת המאמן הבא ולסייע בתקופת החפיפה.

"אני רוצה להודות לאיגוד השחייה, הן על שנים ארוכות של עבודה משותפת ופורייה, והן על ההבנה שעליי לעזוב מוקדם מהמתוכנן", ציין אהוד סגל, "אני גאה להגיד שיחד עם כל צוות מרכז המצוינות ועם דייב הנחנו יסודות מוצקים אשר יאפשרו לשחייה הישראלית להמשיך לצמוח בדרך ליעדים הבאים. תודה גדולה גם לכל השחייניות והשחיינים איתם עבדתי בשנים האחרונות על שנתנו בי את האמון, ולמשפחה שלי, שעמדה לצדי על אף העומס הרב שבא עם התפקיד".

"בשם איגוד השחייה ומשפחת השחייה הישראלית כולה, אני רוצה להודות לאהוד על תקופה משותפת נהדרת", יו"ר איגוד השחייה מיקי חליקה, "יחד איתו, הגענו להישגים חסרי תקדים בשחייה הישראלית ובכוונתנו להמשיך באותה הדרך. אני מאחל לאהוד בהצלחה בהמשך ואין לי ספק שהוא יצליח בכל מקום בו יבחר. כעת, נחל באופן מסודר בהליך הבחירה של מאמן מרכז המצוינות ומאמן הנבחרת בצוותא עם יועץ העל דיויד מארש, כדי להמשיך במסלול המתוכנן לפריז 2024".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג