הם כאן: הכירו את משקפי צ'אלנג' ישראמן 2024 הרשמיים

ההזנקה של תחרות איש הברזל הישראלית באילת מתקרב, ולקראת האירוע השיקו ריינד אופטיקס את משקפי התחרות היפהפיים הרשמיים, בדגם הספורט ובדגם הלייפסטייל: "מתרגשים להיות חלק זו השנה החמישית ברציפות" (בשיתוף ריינד אופטיקס)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדר שריקי עם משקפי צ'אלנג' ישראמן | צילום: באדיבות ריינד אופטיקס

ב-1 במרץ יעמדו מאות טריאתלטים על קו הזינוק באילת ויצאו לדרך לצ'אלנג' ישראמן 2024, תחרות איש הברזל הישראלית. אחת המסורות של התחרות בשנים האחרונות הם משקפי התחרות הרשמיים, וכעת, לקראת התחרות, המשקפיים של ריינד אופטיקס, חסות האופטיקה הרשמית של התחרות זו השנה החמישית ברציפות, מושקות רשמית.

מדובר על שני זוגות משקפיים של חברת OAKLEY – דגם הספורט שמיועד לאימונים ולתחרויות עצמן ומושלם לרכיבה ולריצה, ודגם הלייפסטייל שמיועד ליומיום. על שני הדגמים חריטת לייזר ייחודית עם לוגו צ'אלנג' ישראמן, במהדורה מוגבלת לכבוד האירוע.

דגם הספורט
משקפי SUTRO SWEEP של OAKLEY – הדגם הפופולרי בעיצוב ספורטיבי פונקציונלי, עם כיסוי אופטימלי, שדה ראייה רחב, לשמירה והגנה מפני פגיעות. הבחירה המושלמת לנוחות ועמידות, עם אמירה עיצובית נועזת. מסגרת חזקה אך קלה, יציבה על הפנים ומתאימה במיוחד לספורט הטריאתלון ולאנשי הברזל של צ'אלנג' ישראמן.

המשקפיים עם עדשות PRIZM שתוכננו לשפר ולהגביר את הניגודיות וחדות הראייה בסביבת הפעילות ולאורך כל המסלול. מעניקות כיסוי אולטימטיבי לעיניים מפני הרוחות, השמש, הקרינה וכל מה שהמסלול המסורתי של הצ'אלנג' ישראמן מזמן לנו. חוויית ראייה מושלמת, שגם מסייעת בשיפור הביצועים.

סופי קורזונינה עם משקפי צ'אלנג' ישראמן | צילום: באדיבות ריינד אופטיקס

דגם הלייפסטייל
משקפי FROGSKINS LITE של OAKLEY – המשקפיים המושלמים לפני שמתחרים ואחרי שמסיימים להתחרות, ובכלל ליומיום עמוס השמש בישראל. דגם הפרוגסקינס לייט בעיצוב אייקוני המושפע מספורט ומתרבות הפופ. מאופיין במסגרת חצי שוליים קלאסית וכולל את טכנולוגיית הביצועים המובילה של אוקלי, כדי לעמוד בקצב של כל הרפתקה, גם מחוץ לעולם הספורט.

המשקפיים בעיצוב אופנתי עם עדשות PRIZM המגבירות את הניגודיות וחדות הראייה. הדגם קל משקל ומאפשר אחיזה מושלמת על הפנים, וכמובן סינון והגנת UV מעולה של 100% להגנה על העיניים שלכם גם מחוץ למסלול האימונים והתחרות.

משקפי הלייפסטיל של צ'אלנג' ישראמן | צילום: באדיבות ריינד אופטיקס

דנית ועמוס ריינד, הבעלים של ריינד אופטיקס, סיפרו: "אנחנו מתרגשים מאוד להשיק את המשקפיים המיוחדים לאירוע שכבר הפך לחלק מאיתנו. זו השנה החמישית שאנחנו חלק מהישראמן, והשנה עם ההצטרפות של צ'אלנג' ההתרגשות גדולה אפילו יותר. אנחנו מזמינים את כל המשתתפות והמשתתפים להתנסות ולהתרשם מהמשקפיים הרשמיים וכמובן שנשמח לסייע במציאת פתרונות ראייה לכל צורך שיעלה".

לפרטים נוספים ולרכישת המשקפיים לחצו כאן

 


 

בשיתוף ריינד אופטיקס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג