הישג מצוין לטריאתלט שחר שגיב בסבב אליפות העולם באבו דבי

הטריאתלט האולימפי נכנס לתחרות כשהוא מדורג במקום ה-32 וככל הנראה בעקבות התחרות של היום הדירוג שלו ישתפר באופן משמעותי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מימין: ליאור כהן, שחר שגיב, דוד רזניק פיזיותראפיסט ומאמן השחייה אור ברגר | צילום: פרטי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב, 28, הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל, סיים היום במקום ה-12 בתחרות האחרונה בסבב אליפות העולם שהתקיימה היום (שבת) באבו דאבי. מדובר בתחרות החשובה ביותר בסבב,  בה השתתפו 66 הטריאתלטים הטובים בעולם ותנאי מזג האוויר בה היו לא קלים כאשר הטמפרטורה הגיע ל-29 מעלות.

התחרות באבו דאבי מעניקה את הניקוד הגבוה ביותר בניקוד האולימפי ושגיב הוסיף היום למאזנו 509 נקודות – מספר הנקודות הגבוה ביותר אי פעם שהשיג בתחרות, כאשר נקודות אלה מצטרפות לדירוג האולימפי שלו. הוא נכנס לתחרות כשהוא מדורג במקום ה-32 וככל הנראה הדירוג שלו ישתפר באופן משמעותי.

מהלך התחרות

שגיב יצא מהמים כשהוא מדורג במקום ה-33. בתחרות הרכיבה הוא היה דומיננטי ויחד עם הרוכבים הנורבגים הם לקחו על עצמם לצמצם את הפער עם הדבוקה המובילה וסיימו את הרכיבה 40 שניות אחרי הדבוקה הראשונה. בתחרות הריצה למרחק 10 ק"מ, הוכיח שגיב יכולת טובה וסיים אותה בזמן של 30:30 דק' וסיים כאמור בסופו של דבר את התחרות במקום ה-12. בתום התחרות נלקח שגיב לבדיקת סמים וזו הייתה הבדיקה השנייה שלו בתוך 48 שעות.

שחר שגיב עם מאמנו ליאור כהן | צילום: פרטי

"אני מרוצה מאד מההופעה שלי היום כאן באבו דאבי, סיפר שחר שגיב, "זהו הדירוג הגבוה ביותר שלי אי פעם בקריירה בגרנד פינאלה בסבב אליפות העולם. ההישג הטוב ביותר הקודם שלי היה מקום 15, באוסטרליה ב-2018. אני יוצא לפגרה בהרגשה נפלאה. העבודה הקשה הוכיחה את עצמה. בחודש מארס 2023 כבר אפתח את העונה הבאה, בדרך למשחקים האולימפיים של פריז 2024 ואני בטוח שאמשיך להתקדם".

מאמנו ליאור כהן הוסיף: "זו היתה אחת התחרויות האיכותיות ביותר שאני כמאמן חוויתי. אני מרוצה מאד מההופעה של שחר שגיב שיכול לצאת לפגרה אחרי עונה קשה ומאומצת ולנוח לקראת הבאות. זו היתה תחרות שיא מבחינתו ולהערכתי הוא יקפוץ באופן משמעותי בדירוג האולימפי".

את שגיב ליוו הפעם גם הוריו, שמי שגיב, רץ מרתון אולימפי (לוס אנג'לס 1984)  שהיה בצוות האימון שלו בהכנה לטוקיו 2020 ואמו רחלה.

שחר שגיב עם הוריו שמי ורחלה שגיב | צילום: פרטי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג