הטריאתלט שחר שגיב סיים במקום גבוה בתחרות סבב אליפות העולם בסרדיניה

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב סיים היום במקום ה-12 מבין 65 טריאתלטים, הבכירים בעולם, בתחרות סבב אליפות העולם באיטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
התחרות בסרדיניה מעניקה ניקוד מקסימלי בדרך למשחקים האולימפיים. שחר שגיב | צילום: אלבום פרטי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב סיים היום במקום ה-12 מבין 65 טריאתלטים, הבכירים בעולם, בתחרות סבב אליפות העולם בסרדיניה, איטליה. זוהי תחרות חשובה מאד המעניקה את הניקוד המקסימלי בדרך למשחקים האולימפיים, פריז 2024. ערב התחרות דורג שחר שגיב במקום ה-85 בדירוג העולמי ובמקום ה-45 בדירוג האולימפי. היום הוא השיג 424 נקודות ובמהלך השבוע הקרוב יתעדכן הדירוג.

שחר שגיב החל את התחרות בידיעה שאחרי השחייה (1,500 מ') הוא יאלץ להמתין בשטח ההחלפה לאופניים 15 שניות, בגלל איחור של דקה וחצי באיסוף ערכת המשתתף. מאמנו ליאור כהן והפסיכולוג שלו דניאל קסל קיימו אתו שיחה וביקשו ממנו להפוך את החיסרון להזדמנות כדי להוכיח שהיותו מדורג כרוכב המהיר ביותר בסופרליג אינו דבר מקרי, מה שגרם לו לייצר רכיבה אגרסיבית והוא סיים את מקצה הרכיבה של 40 ק"מ במקום השלישי.

בהמשך, יצא שגיב לריצה, בה גילה יכולת מצוינות והוא עבר את המרחק של ה-10 ק"מ בזמן של 29.58 דק', הזמן המהיר ביותר שלו בקריירה בריצה. היתה זו הפעם הראשונה ששגיב ירד מ-30 דק'. את שחר שגיב ליווה בתחרות המאמן אור ברגר מצוות האימון שלו.

"אני מאד מרוצה מהיכולת שלי. חשוב היה לי להשיג נקודות רבות ככל האפשר בדירוג האולימפי ומה שהשגתי בהחלט משמעותי. אני מרוצה במיוחד מהריצה שהיתה המהירה ביותר בקריירה שלי", סיכם שגיב את התחרות.

את התחרות ניצחו שני בריטים, אלכס איי, מדליסט הכסף, טוקיו 2020 וג'ונתן בראונלי, מדליסט זהב בשליחים טוקיו 2020.

שגיב יחזור לארץ בעוד יומיים ובסוף החודש יתחרה בערב הסעודית בתחרות האחרונה במסגרת ליגת הסופרליג.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג