החגיגה בתל אביב נגמרה, הגיע הזמן לחגוג בכפר סבא

מרוץ כפר סבא שיתקיים ב-12 במארס הוא אחד מאירועי הריצה הגדולים בארץ גם בזכות מסלול אטרקטיבי ל-10 קילומטרים ובעיקר בזכות המסלול העממי שסוחף אליו מדי שנה אלפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ כפר סבא 2015

מרוץ כפר סבא שיתקיים בשבת ה-12 במארס הוא ללא ספק אחד ממרוצי הכביש הגדולים והמיוחדים ביותר בארץ. מדובר במרוץ שמבחינת האווירה הוא נחשב לאחד האיכותיים בישראל עם ארגון נפלא והרבה רצים מעידים שזו חווית ריצה שלא מוותרים עליה. זו בהחלט זירה שהרבה מאוד רצים השתמשו בה כדי לרוץ 10 ק"מ בפעם הראשונה, וכל התפאורה מסביב שהופכת את מרכז כפר סבא לאזור חגיגי במיוחד. סך הכל מדובר באירוע מושלם לא רק עבור הרצים אלא גם עבור המשפחות והילדים, שחוץ מלהשתתף יכולים ליהנות ממתחם מרשים שימלא את כל הרחבה של קניון ערים.

להרשמה ישירה למרוץ כפר סבא – היכנסו

מרוץ כפר סבא 2015

אחד המרוצים הגדולים בארץ. מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

בעיריית כפר סבא מצפים לראות השנה כ-9,000 אנשים שישתתפו במרוץ כפר סבא על שם זיו בלאלי ז"ל, תושב העיר שנהרג במלחמת לבנון השנייה. רובם ישתתפו במקצה העממי ל-2.5 קילומטרים, כאשר המרוץ המרכזי יהיה ל-10 קילומטרים והמסלול הזה מביא אליו מדי שנה כמה מבכירי הרצים בארץ למרחקים האלה. המסלול ל-10 קילומטרים בכפר סבא מתאפיין בעליות וירידות, אבל הוא עדיין נחשב למהיר יחסית, במיוחד עבור מי שמכיר את הרחובות וייצמן ובן יהודה. הרצים המהירים בארץ נהנים בו מהאפשרות לזכות בפרסים כספיים, לכן הרמה במרוץ כפר סבא היא בדרך כלל גבוהה מאוד.

באנר מרוץ כפסר סבא

להרשמה למרוץ כפר סבא – ליחצו על הבאנר

המקצה העממי ל-2.5 קילומטרים, אליו יהיה ניתן להירשם גם ביום המרוץ, צפוי לסחוף אליו יותר מ-8,000 משתתפים, מה שהופך אותו לאחד המרוצים העממיים הגדולים בארץ אם לא הגדול מכולם. מקצה ההליכה ל-7.5 קילומטרים יעבור בתוך הפארק העירוני והוא מיועד לכל המעוניינים בהליכה ספורטיבית מהירה במסלול מסומן ומאובטח, ובחוויה ספורטיבית. במקצה זה תשתתף גם השנה קבוצה של ספורטאים לקויי ראיה.

DSC_0267

זירה שהרבה מאוד רצים השתמשו בה כדי לרוץ 10 ק"מ בפעם הראשונה | צילום: דני אוטנהיימר

המקצה התחרותי ל-10 קילומטרים ייצא לדרך ביום שבת ה-12 במרץ בשעה 7:30 בבוקר, בפינת הרחובות וייצמן-ירושלים בסמוך לקניון ערים. עבור רצים שרוצים לשפר את השיאים האישיים שלהם ימתינו על המסלול פייסרים לזמנים של 40 עד 50 דקות. 10 דקות לאחר מכן ייצא לדרך מקצה ההליכה, כאשר המקצה העממי ל-2.5 קילומטרים יוזנק בשעה 9:30.

תיאור המסלול ל-10 קילומטרים

חשוב שרצי ה-10 קילומטרים בכפר סבא יזכרו שאחרי מגמת העלייה מיד אחרי שער הזינוק יש אמנם ירידה מפנקת ואחריה ריצה במישור ברחוב טשרניחובסקי. הנטייה של רוב האנשים היא להגביר מהירות היכן שנוח, אבל צריך לדעת שאחריה הפניה ימינה לרחוב בן יהודה יש עלייה לא קצרה, וכדאי להגיע אליה עם כוחות.

מרוץ כפר סבא 2015

כמה מהרצים המהירים בארץ לא מוותרים על זה. מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

בסופה של אותה עליה יש גם ירידה, ואחרי שחולפים על פני פארק כפר סבא מצד ימין ממשיכים ישר על הכביש לכיוון שכונות מזרח כפר סבא. מקיפים אותן על הכביש הראשי וחוזרים לכיוון רחוב וייצמן ממפעל טבע. הכניסה לרחוב וייצמן תהיה במישור, אבל במאות המטרים האחרונים תמתין לרצים עלייה לא פשוטה בכלל עד לשער הסיום בקניון ערים. בשורה התחתונה, המסלול הזה יכול להיות מהיר אבל הוא מאתגר, ותמיד מומלץ לקיים עליו ריצת הכנה. הארוע מופק ומנוהל על ידי רשות הספורט העירונית של כפר סבא.

להרשמה ישירה למרוץ כפר סבא – היכנסו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג