הוזנק מרוץ השליחים "הר לעמק"

כ-600 קבוצות ומעל ל-5,000 רצים התייצבו אחר הצהריים סמוך לישוב ארבל באזור הכנרת, להזנקת מרוץ השליחים שיסתיים מחר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כ-600 קבוצות ומעל ל-5,000 רצים התייצבו אחר הצהריים סמוך לישוב ארבל באזור הכנרת, להזנקת מרוץ השליחים הר לעמק, זו השנה האחת עשרה. המרוץ, אשר הפך למסורת עבור רבים, ידוע באופיו הייחודי הודות למרקם החברתי של משתתפיו והינו אחד מאירועי הספורט האיכותיים והייחודיים בארץ.

זינוק המרוץ | צילום: באדיבות הר לעמק

משתתפי המרוץ הוזנקו בסמוך לארבל בהדרגה החל מהשעה 17:00, והם ירוצו לאורך נופי הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה ויסיימו מחר למרגלות היישוב הקהילתי תמרת שבעמק יזרעאל, שם יתקיים טקס סיום למחרת בבוקר.

מרוץ הר לעמק מתקיים במתכונת מרוץ שליחים, בו קבוצות בנות 6,4 או 8 רצים (גברים, נשים, ומעורבות). המרוץ מתחלק ל-16 מקטעים של כ-5-14 ק"מ, המשלבים ריצה בשטחים פתוחים לאורך כ-140 ק"מ. לאורך המסלול יעברו הרצים בנופים מרהיבים, במהלך היום והלילה, מאזור הכנרת ועד עמק יזרעאל.

600 קבוצות משתתפות | צילום: ניר עמוס

לפני כיומיים הודיעה הנהלת המרוץ כי לאור התחזית הצפויה יעבור המרוץ שינויים וזאת בשל עומס החום הצפוי. חברי העמותה של המרוץ קיבלו החלטה לאחר שהתייעצו עם גורמי רפואה ומשטרה כי המרוץ יקוצר. בעקבות הקיצור נדחו שעות הזינוק ועל מנת לבצע התאמות בשטח הועבר גם מיקום הזינוק לאזור זינוק חדש מול הכניסה למושב ארבל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג