ההרשמה למרוץ "הר לעמק" נסגרה בתוך 14 דקות

מרוץ "הר לעמק" שוב שובר שיאים: ההרשמה נסגרה בתוך 14 דקות, והותירה אלפי רצים מאוכזבים. המארגנים מוסרים כי לא הייתה תקלה במערכת הרישום וכי הם בוחנים דרכים להגדלת מספר הרצים בשנה הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ "הר לעמק" שוב שובר שיאים: ההרשמה נסגרה בתוך 14 דקות, והותירה אלפי רצים מאוכזבים. המארגנים מוסרים כי לא הייתה תקלה במערכת הרישום וכי הם בוחנים דרכים להגדלת מספר הרצים בשנה הבאה

מאת:מערכת שוונג

ההרשמה למרוץ, שמתקיימת בשיטת "כל הקודם זוכה" נפתחה ב-15.1 בשעה 20:00. הקבוצה הראשונה נרשמה לאחר 38 שניות. בשעה 20:05 היו כבר 157 קבוצות רשומות, ובתוך 14 דקות נרשמו 518 קבוצות. הצפי הוא ל-3,700 רצים. נזכיר כי בשנה שעברה ההרשמה נסגרה כעבור 24 שעות. 

במרוץ הראשון, שהתקיים לפני חמש שנים,  השתתפו 650 רצים. במרוץ 2012 השתתפו 2600 רצים.

מעמותת הר לעמק נמסר: "לאור הביקוש הרב אנו בוחנים מה יהיה בשנת 2014 על מנת להגדיל את מספר המשתתפים ובכדי לתת מענה לכל המעוניינים". עוד נמסר מעמותת הר לעמק. כי מערכת ההרשמה עבדה כל הזמן וכעובדה מספר הנרשמים בזמן כה קצר וללא תקלות. 

עידו מאורי מקיבוץ גן שמואל סיפר אתמול שהיו שלוש קבוצות מקבוצת "רצי מנשה" שרצו להירשם, שתיים הצליחו ואחת לא.

מיד כשנפתחה ההרשמה, בשעה 20:00 בערב,  התמלא הפורום באתר "הר לעמק" בהודעות של גולשים שישבו מול המחשב זמן רב קודם לכן, אך לא הצליחו להירשם. “סבלנות", ענו להם גולשים אחרים, “נסו אחר כך". אך 14 דקות מאוחר יותר ההרשמה כבר הייתה סגורה והפורום התמלא הודעות תדהמה ואכזבה. חלק מהגולשים סיפרו שכבר התחילו את תהליך ההרשמה והזינו את הפרטים, אך המערכת נתקעה ומאוחר יותר הם גילו, לאכזבתם, שההרשמה הסתיימה והם נותרו בחוץ.

מרוץ שליחים חווייתי
מרוץ הר לעמק הינו מרוץ שליחים קבוצתי למרחק של כ-215 ק'מ, שנמשך כ-20 שעות. המרוץ יתקיים זו הפעם החמישית ברציפות. תחילתו באתר ה"אריה השואג" בתל-חי בזינוק מדורג שנערך בין השעות 7:00 ל-16:00 שנקבע על סמך הערכות קצב הריצה של הקבוצות. המשכו לאורך הנופים של עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה, עמק יזרעאל, וסיומו ביישוב הקהילתי 'תמרת' ביום שישי, בבוקר.

המרוץ מתחלק ל- 24 מקטעים של כ-5-14 ק"מ. המשתתפים מתחלפים במקטעים השונים במתכונת של מרוץ שליחים. במירוץ משתתפות קבוצות בנות, 6,4 או 8 רצים (גברים, נשים או מעורבות) שמתחלפים ביניהן. בקטגוריה התחרותית כל משתתף רץ בתורו קטע במסלול ונח עד שכל חברי הקבוצה רצים את הקטע שלהם על פי הסדר שנקבע מראש וחוזר חלילה. בסך הכל כל משתתף רץ  שלושה, ארבעה או שישה קטעים בתלות במספר הרצים בקבוצה. ניתן לרוץ במסגרת לא תחרותית שבה אין חשיבות לסדר הרצים. סדר ומספר הקטעים שכל רץ עובר נקבע ע"י הקבוצה. בנוסף לקטגוריות של הקבוצות קיימת קטגוריה של רצים בודדים (רצי אולטרה) שכל רץ בודד אחראי להצטייד במים ובמזון הדרוש לו או להיעזר בצוות תמיכה.

שלושה שבועות לפני מרוץ השליחים הר לעמק יתקיים מרוץ השליחים מי-ם לים. ההרשמה למרוץ פתוחה וכבר מאות רצים נרשמו. ההרשמה המוקדמת תסתיים בסוף חודש ינואר.
היכנסו לכאן לאתר מרוץ השליחים מי-ם לים
היכנסו לכאן להרשמה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג