הבחירה: לרוץ

מאות רצים התייצבו הבוקר בפארק הירקון לחנוך את מהדורת הבכורה של מרוץ "רצים לבחירות". "ארגנו לנו אחלה יום חופש, ומכיוון שאין באמת במי לבחור מכל הפוליטיקאים שלנו, עדיף לבחור לרוץ", הסבירה אחת המשתתפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאות רצים התייצבו הבוקר בפארק הירקון לחנוך את מהדורת הבכורה של מרוץ "רצים לבחירות". "ארגנו לנו אחלה יום חופש, ומכיוון שאין באמת במי לבחור מכל הפוליטיקאים שלנו, עדיף לבחור לרוץ", הסבירה אחת המשתתפות


מאת:מערכת שוונג


תמונות נבחרות ממרוץ "רצים לבחירות" בעמוד שוונג בפייסבוק

למעלה מ-500 רצים השכימו קום בבוקר יום הבחירות והשתתפו במרוץ "רצים לבחירות", שהתקיים בפארק הירקון. המרוץ, שנערך על ידי חברת שוונג בשיתוף עם חדר הכושר "קולנוע פאר", אמור להפוך למסורת בימי הבחירות ואם לשפוט על פי מהדורת הבכורה, כנראה שההערכת המארגנים היתה נכונה – חובבי הריצה עטים על כל הזדמנות שנקרית בדרכם לרוץ, במיוחד כשמדובר ביום חופש בחסות המדינה.

לפני תחילת המרוץ התכנסו המששתפים בפארק לחימום המוני, אותן ניצלו לא מעט אנשים להתייעצויות, תהיות ושכנועים אחרונים לפני ההליכה לקלפי. "איך עוד לא החלטת למי להצביע?", נזף אחד המשתתפים בחברו, בעודו עושה מתיחות. "אני פשוט לא בטוח. אבל יהיה בסדר, כשאני אגיע לקלפי פשוט לא תהיה לי ברירה אלא להחליט", ענה המתבלט.

בין המשתתפים בלטה חבורת נשים נמרצת שהתחממה באמצעות ריקוד. "אנחנו חלק מקבוצת Pure Run Arad וכן, הגענו כל הדרך מערד כדי להשתתף במרוץ", הן מסבירות, "בחרנו לרוץ, כמו שאנחנו תמיד בוחרות. אנחנו משיקעות בעצמנו, בקבוצה ובריצה". "ארגנו לנו אחלה יום חופש, ומכיוון שאין באמת במי לבחור מכל הפוליטיקאים שלנו, עדיף לבחור לרוץ", מוסיפה אחת מהן וחברתה ממשיכה: "זו הבחירה הבטוחה".



בנות קבוצת Pure Run Arad – "תמיד בוחרות לרוץ"


חבייר ומתיאו  אלבאום, אב ובנו, הגיעו למרוץ ממודיעין. "זה יופי של דבר לשיפור מצב הרוח, במיוחד היום, וזה בטוח יותר כיף מללכת לעבודה. בעיקרון התחלתי לרוץ לפני 6 חודשים ומאז כל פעם שיש אירוע אני הולך. אחרי שנסיים כאן אלך להצביע", אומר חבייר. "נחמד שיש חופש מבית הספר וזה המרוץ הראשון שלי אז אני בטוח שיהיה כיף", מסביר מתיאו. 

"זה נחמד שיש מרוץ שיתקיים כל 4 שנים, זה מיוחד", אומר רועי הוטא, שהגיע לרוץ עם חברים, "אני מאוד שמח שיש את המרוץ הזה ושיצא כזה מזג אוויר יפה, זאת הזדמנות מעולה לעשות ספורט עם כולם ביחד. יש אנשים שבוחרים לעשות דברים אחרים, והחבר'ה פה בחרו לבוא ולרוץ, זה מגניב."



המרוץ יוצא לדרך


לאחר מכן יצאו לדרך שני מקצי המרוץ, ל-10 ק"מ ו-5 ק"מ, אשר שניהם נערכו ברחבי הפארק. מרבית הרצים הגיעו כדי עבור ריצה חווייתית ולא יומרנית במיוחד, אבל היה גם מי שלקח את התחרות ברצינות. כלומר, מספיק ברצינות כדי להגיע לפודיום. המנצחים במקצה ל-5 ק"מ היו דניאל מולוטוש ונועה ברקמן, ואילו במקצה ל-10 ק"מ ניצחו אבישי גלילי ומיגל אטיאס (תוצאות מלאות של המנצחים בסיום). אחרי התרווחות ו"חגיגות סיום" שגרתיות, התפזרו הרצים, מי לקלפי ומי לבית הקפה הסמוך. בכל זאת, יום חופש.

דוכן מנצחים – 5 ק"מ
1. דניאל מולוטוש  – 16:18 דקות.
2. דודי פריינטי – 16:53.
3. מאיר עבו – 17:16.

דוכן מנצחות – 5 ק"מ
1. נועה ברקמן – 18:21.
2. אירית מרקוס – 22:04.
3. נועה חורש – 22:59.


מנצחי המקצה ל-5 ק"מ עם ניר ברק, מנכ"ל שוונג (מימין)


דוכן מנצחים – 10 ק"מ
1. אבישי גלילי – 37:06.
2. ירון יגר – 37:13.
3. אייל טרם – 37:21.

דוכן מנצחות – 10 ק"מ
1. מיגל אטיאס – 38:50.
2. תניר שלהב – 43:39.
3. מיכל להב – 46:40.



מנצחי המקצה ל-10 ק"מ



22.1.2013




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג