גשאו איילה עם שיא ישראלי חדש ב-10,000 מ'

גשאו איילה סיים במקום הרביעי בתחרות בלונדון והוא הישראלי הראשון שיורד מ-28 דק' למרחק זה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גשאן איילה | צילום: maxim dupliy

גשאו איילה (מכבי תל אביב) קבע הערב שיא ישראלי חדש ב-10,000 מ' כשסיים במקום הרביעי בתחרות בלונדון עם תוצאה של 27:49.88 דק'. כזכור, רק לפני שלושה שבועות בוקאיו מלדה (הפועל עמק חפר) קבע שיא ישראלי חדש (28:00.76) ב-10,000 מ' אחרי שבע שנים והערב איילה שיפר שוב את השיא ב-11 שניות והוא למעשה הישראלי הראשון שיורד מ-28 דקות.

עוד יותר מוקדם הערב, אחיו של גשאו, יהודה דרבה איילה (אתלטי הסמטה) קבע הערב שיא ישראלי חדש ב-5000 מ' (U23) כשניצח בתחרות British Milers' Club בברמינגהם עם תוצאה של 13:46.57 דק'. באותו מקצה, אטקה דמסיה (אתלטי הסמטה) קבע את הקריטריון לאליפות העולם לנוער כשסיים במקום ה-13 עם תוצאה של 14:12.66 דק'.

שיא ישראלי חדש גם לאריאל אטיאס בקרב 10. אטיאס, סיים במקום הראשון בתחרות-Missouri valley conference championship עם תוצאה של 7343 נקודות וקבע שיא ישראלי חדש. זהו שיפור של 112 נקודות לשיאו הקודם שנקבע רק לפני פחות מחודש. אטיאס סיכם לאחר התחרות: "תחושת החמצה קלה, לשפר שיא אישי כולל בקרב רב בלי לשפר אף שיא אישי באף אחד מהמקצועות, זה מבאס, אבל אקח את השיא הישראלי בשתי ידיים ונתקדם קדימה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג