גמינדר במסע לישראמן סמסונג 2012: שבוע אפור בהיר

האימונים לתחרות כבר נכנסים לישורת האחרונה, ולמרות שנותרו עוד כמעט חודשיים עד לעמידה על קו הזינוק (או על החוף באילת, אם אתם רוצים להיות קטנוניים), נגמרו השעשועים. סוף השבוע החולף היה דוגמה נהדרת לוויתורים שצריך לעשות, עם מגוון אירועים ובראשם מרוץ אייל ברמת השרון שממש כואב הלב להחמיץ אותו שנה אחרי שנה, רק כי הוא נופל במועד גרוע מבחינת ההכנות לישראמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האימונים לתחרות כבר נכנסים לישורת האחרונה, ולמרות שנותרו עוד כמעט חודשיים עד לעמידה על קו הזינוק (או על החוף באילת, אם אתם רוצים להיות קטנוניים), נגמרו השעשועים. סוף השבוע החולף היה דוגמה נהדרת לוויתורים שצריך לעשות, עם מגוון אירועים ובראשם מרוץ אייל ברמת השרון שממש כואב הלב להחמיץ אותו שנה אחרי שנה, רק כי הוא נופל במועד גרוע מבחינת ההכנות לישראמן

מאת:תומר גמינדר


בצד השני האימונים עצמם נכנסים למין זרימה שוטפת ובלתי מרגשת של הרבה שעות ולא מעט עבודה קשה, שמובילה מבוקר לערב, ומערב לבוקר שאחריו, וחוזר חלילה. אחרי שבשבוע שעבר תיארתי את כמה היבטים על המבנה הכללי של תוכנית האימונים, אני אנצל את ההזדמנות אולי לתאר מעט שבוע אימונים טיפוסי בתקופת הבנייה.

יום ראשון יום המנוחה השבועי בתוכנית. נתן הזדמנות להתאושש, מאימוני סוף השבוע הקרירים של השבוע שעבר ולהתכונן להמשך השבוע. ניצלתי מעט זמן פנוי בערב וקפצתי לבריכה לאימון קל של כשלושת רבעי שעה במקום השחייה שלא הסתדרה בסוף השבוע.
יום שני מתחיל את השבוע בבוקר עם שעה וחצי של אימון הרכיבה הקשה של השבוע, אימוני אינטרוואלים בסף אנאירובי על הטריינר – אינטרוואל אירובי אחד ולאחריו שני אינטרוואלים ארוכים של 17 דקות בתחום הספק כוח של zone4 שצורבים היטב. בערב קפיצה לבריכה לאימון של שעה.
יום שלישי זה היום הארוך של אמצע השבוע, שמתחיל בריצה אירובית של שעה ורבע בחושך ובקור של טרום הזריחה, ומסתיים ברכיבה של שעה ושלושת רבעי השעה על הטריינר בערב, כאשר בשני האימונים יש שילוב של עבודת טכניקה נכונה בריצה ורכיבה.


יום שלישי מתחיל בריצה אירובית של שעה ורבע


יום רביעי אימון הריצה הקשה של השבוע, שבדומה לאימון הרכיבה בשני גם הוא ממוקד בשיפור הסף האנאירובי. שעה וקצת של סיבובים על מסלול הריצה המדוד בפארק הרצלייה, אשר בליבם 3 סטים של 4 כפול 400 מטר ב-zone4, כאשר ההתאוששות בין חזרה לחזרה בתוך כל סט מיועדת פשוט לתת רגע להחזיר את הנשימה, אבל לא יותר מכך. בערב חזרה לבריכה לאימון שחייה ארוך יחסית של שעה וחצי.
יום חמישי  –  יום קל אחרי אימוני אמצע השבוע ולפני אימוני סוף השבוע, והשבוע הוא כלל שעה רכיבה קלה בבוקר, ושעה של שחייה בערב.
יום שישי –  פותח את האימונים הארוכים של סוף השבוע עם אימון הריצה הארוך של השבוע. מניח את הילדה בבית הספר, יוצא לריצה של שעה וחצי בשדות, ממשיך ישר לשעה של רכיבה אירובית על הטריינר, וחזרה החוצה לעוד 40 דקות ריצה בסופן אני מסיים במתיחות בשער בית הספר לפני שאני אוסף את הילדה.
יום שבת  מוקדש לאימון הרכיבה הארוך – בגלל מגבלות אחסון של האופניים בבריכה אני מוותר על השחייה המוקדמת, ומתחיל בכמעט חמש שעות של רכיבה, אותן אני מסיים בבית, מחליף במהירות לבגדי הריצה ומשלים עוד קרוב לשעה של ריצה בשביל לסגור את השבוע. אימון השחייה יחכה כבר למחר.

השבוע הבא יספק מעט הפוגה מרצף האימונים, כאשר אימון הריצה הארוך של השבוע יוחלף על ידי הניווט הראשון שלי השנה בתל גובל (איזור יער בית קשת בגליל). הזדמנות לחזור ולפגוש חברים אשר לא ראיתי מאז סיום העונה הקודמת, ופשוט לרוץ בשביל הכיף.


מסעו של גמינדר לישראמן סמסונג 2012 – פוסטים קודמים
שנה חדשה אתגרים חדשים ומטרות חדשות

המסע לישראמן -סמסונג 2012 – TI וריצת כפרות ,
אתגרים חדשים,
חברים טובים לאורך הדרך
,
ריצה בעלייה,
בחזרה לאפריקה

גירושים, השלמה וסובב חלילה

סתם יום של חורף


אתר התחרות –
ישראמן סמסונג 2012

מפת מסלול הרכיבה

תאור מסלולי התחרות


תומר גמינדר– המתרגם
נשוי + 3 בנות מדהימות, טכנולוג תקשורת מחשבים ואבטחה בימים, וטריאתלט, נווט וצלם בשעות הפנאי


המאמרים המתורגמים על ידי תומר גמינדר- מאמרי ספורט מתורגמים


קישורים: ריצה, טריאתלון, ישראמן,
, ישראמן סמסונג 2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג