גמינדר במסע לישראמן סמסונג 2012: לחיי 2012

התכניות שלי לחודשים הקרובים סגורות, אבל הן מלוות בתחושה שאחרי שלוש שנים בהן בניתי את העונה סביב תחרות איש הברזל – הגיע הזמן לשנות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התכניות שלי לחודשים הקרובים סגורות, אבל הן מלוות בתחושה שאחרי שלוש שנים בהן בניתי את העונה סביב תחרות איש הברזל – הגיע הזמן לשנות

מאת:תומר גמינדר


ופתאום הגיעה לה השנה החדשה, ושנייה אחריה גם הטייפר לקראת התחרות. השבוע האחרון עבר בסימן האימון הארוך האחרון בכל המקצועות – רכיבה ארוכה אחרונה, ריצה ארוכה אחרונה, שחייה ארוכה אחרונה.

למרות שהתחרות כבר מעבר לפינה, עוד שבועיים בלבד, השבוע הקודם עדיין היה שבוע אימונים מלא: אימון סף אנאירובי ברכיבה ואימון שחייה ביום שני, אימוני הרכיבה והריצה החצי ארוכים של השבוע ביום שלישי, אימון הסף האנאירובי בריצה ובשחייה ברביעי, עוד שחייה בחמישי, ובסוף השבוע הריצה הארוכה בשישי (ולאחריה עוד קצת רכיבה), והרכיבה הארוכה של השבוע (ולאחריה קצת ריצה).  בזה תמו האימונים הארוכים. השבוע יהיו עוד אימונים קשים, אם כי משך האימונים, במיוחד באימוני הריצה, כבר יורד. בסוף השבוע האימונים כבר יהיו קצרים משמעותית לעומת השבועות הקודמים.

השבוע הוקדש גם להכנות אחרונות לתחרות: המפגש עם ד"ר יוני ירום לרגל בדיקת הארגומטריה השנתית, עם העיגולים המגרדים האיומים שנותרים על החזה כזיכרון לבדיקה, חידוש החברות באיגוד הטריאתלון, חידוש הביטוח.  וכמובן תכנון הלבוש לתחרות. כמו בשנים הקודמות, אי-הוודאות לגבי מזג האוויר מחייבת להגיע מוכנים לכל. נראה לי שגם השנה אכין לי באזורי ההחלפה בגדים ארוכים וקצרים, ואאלתר ברגע האחרון בהתאם לתנאים. כמתחרה איטי שהזמן לא רלוונטי עבורו, אני מעדיף להחליף את כל הבגדים בכל נקודת החלפה. את הרכיבה כנראה אעשה בקצר, עם אופציה לשרוולי ידיים וטייץ ארוך. את הריצה אעשה כנראה בטייץ ארוך וחולצה עם שרוולים.

לפחות השנה המארגנים עשו לי חיים קלים בנושא התזונה. בשנתיים הקודמות השתמשתי במוצרים של חברות שונות שחולקו בתחרות, מה שחייב אותי לסחוב ג'לים ותרכיז של המשקה האיזוטוני על האופניים, וג'לים בריצה. השנה המארגנים עברו למוצרי PowerBar, שמשמשים אותי גם באימונים, מה שיאפשר לי להשתמש בצורה חופשית יותר בתחנות העזרה (במיוחד בריצה) ויבטל את הצורך לסחוב הכול עליי.


השנה החדשה גם מביאה תמיד את השאלה "ומה הלאה?". ולמרות שהתכניות שלי לחודשים הקרובים סגורות, הן מלוות בתחושה שאחרי שלוש שנים שבהן בניתי את העונה סביב תחרות איש הברזל, הגיע הזמן לשנות. המאבק האינסופי לשלב את מסגרות האימונים הבלתי נגמרים לתוך חיים עמוסים גם כך, הרצון לפנות מעט זמן לדברים אחרים, לרוץ ולרכוב יותר עם אנשים נוספים, לחזור לנווט כמו שצריך, לטייל יותר עם המשפחה, להקדיש מעט יותר זמן לצילום – מכתיבים שינוי.

ולכן בשנה הקרובה אני מאחל לעצמי הרבה יותר מזה

נותרו כמובן עוד מטרות שקבעתי לעצמי לעונת 2012: מרתון ירושלים והרוגיין (מרתון הרים), ובדרך חצי מרתון עין גדי ואולי עוד משהו, אבל אחריהן כנראה שהיעד הבא יהיה דווקא לחזור למרחקים הקצרים והמהירים יותר. טריאתלונים אולימפיים וריצות 10 ק"מ, אולי כמה חצאי מרתון רק בשביל הכיף. אבל ללא אולטרה טריאתלונים ואולטרה מרתונים. הרבה נכתב על בדידותו של הרץ למרחקים ארוכים, אבל לפעמים זה פשוט נמתח יותר מדי.

9.1.2012

תומר גמינדרתומר גמינדר – המתרגם
נשוי + 3 בנות מדהימות, טכנולוג תקשורת מחשבים ואבטחה בימים, וטריאתלט, נווט וצלם בשעות הפנאי.

מסעו של גמינדר לישראמן סמסונג 2012 – פוסטים קודמים
שנה חדשה אתגרים חדשים ומטרות חדשות

המסע לישראמן -סמסונג 2012 – TI וריצת כפרות ,
אתגרים חדשים,
חברים טובים לאורך הדרך
,
ריצה בעלייה,
בחזרה לאפריקה

גירושים, השלמה וסובב חלילה

סתם יום של חורף
שבוע אפור בהיר
כרוניקה של סיפור ידוע מראש

כרוניקה של סיפור ידוע מראש
ללא מילים ומאמר של פריל

מחשבות מאפריקה
החזרה


כל הפרטים על ישראמן סמסונג 2012 – כאן

רשימת משתתפים – כאן


אתר התחרות –
ישראמן סמסונג 2012

מפת מסלול הרכיבה

תאור מסלולי התחרות
 

התדריך

עמוד ישראמן סמסונג בשוונג –כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג