גם בסופ"ש הקרוב: שלל יוזמות ריצה למען החטופים בעזה

מהיוזמות בתל אביב, דרך הרצליה וכפר סבא ועד לאילת, עין השופט ועוד. קהילת הריצה ממשיכה להירתם דרך הרגליים למען השבת החטופים, מקילומטרים ספורים ועד מרתון: "נמשיך לרוץ עד שכולם יחזרו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רצים למען החטופים בתל אביב | צילום: גיא דר

קהילת הרצים והרצות ממשיכה להתגייס בכל כוחה על מנת לסייע להעלאת המודעות להחזרת החטופים והחטופות בעזה. חלק מחברי הקהילה בוחרים לרוץ באופן עצמאי או בקבוצות קטנות, עם מספרי חזה ייעודיים ודגלי ישראל, ובסופם משתפים את התמונות ברשתות החברתיות עם ההאשטאג #BringThemHomeNow או דומיו, ובחלק מהמקרים ישנן התארגנויות גדולות יותר לריצות חברתיות משותפות. אספנו עבורכם כמה מתוך אותן יוזמות מבורכות:

תל אביב – שבת
המיזם שהתחיל לפני שבועיים עם ריצה של כ-100 איש יחד עם רץ האולטרה עומרי אלמוג, גדל בשבוע שעבר ואליו הגיעו כ-600 איש שרצו לאורך הטיילת. גם השבוע היוזמה נמשכת ולמשפחת אלמוג הצטרפו גם משפחות גונן, רותם וברודץ. הריצה תצא מרידינג בסמוך למגדלור בשבת בשעה 6:00 בבוקר. ניתן יהיה גם לתרום למטה המאבק במקום ולקבל חולצה בתמורה לתרומה, ויהיו גם מספרי חזה עם תמונות החטופים למי שירצה.

קבוצת "אתגרית עוטף עזה" עם עומרי אלמוג בריצה למען החטופים בתל אביב | צילום: גיא דר

עומרי אלמוג, שארבעה מבני משפחתו מכפר עזה נחטפו מביתם, סיפר לקראת הריצה: "אני חושב על חן אחותי, לפני קצת יותר משלושה שבועות הפכה לאלמנה, לאם שכולה והיא חטופה עם שלושה ילדים, לשבת באיזה מקום בתוך הרצועה הזו, אני מנסה לשדר לה כוחות אבל הסיפור הזה הוא מעבר לכל דמיון. אני לא יודע מה היא יודעת, אני יודע שהיא לביאה". לדף האירוע לחצו כאן.

תל אביב – שישי
בנוסף לריצה בשבת, התארגנה בשישי ריצה נוספת המתאימה גם לשומרי השבת ובמרכזה מרתון. ההתכנסות תהיה בגשר הירקון (בצמוד למגדלור ברידינג). משם יהיו הזינוקים השונים: מסלול מרתון מלא בשעה 04:30, מסלול חצי מרתון זינוק בשעה 06:00 ומסלול 10 קמ זינוק בשעה 07:00. פרטים נוספים בפוסט.

הרצליה
עוד בשבת, בשעה 7:15 בבוקר, מתארגנת "ריצה להשבתם" שתצא מהכניסה הראשית לפארק הרצליה. חברים ומשפחה (בתמיכת עיריית הרצליה) יצאו בריצה לתמיכה במאבק להשבתם של החטופים מיה ואיתי רגב, תושבי הרצליה, אשר יצאו לרקוד בפסטיבל נובה ונחטפו על ידי החמאס. המסלולים יהיו של 1.5 ק"מ, 3 ק"מ ו-4.5 ק"מ, כאשר טרם הריצה יחולקו מספרי חזה עם תמונותיהם של מיה ואיתי. מי שסייע למשפחה בהתארגנות היה גם הטריאתלט והמאמן ההרצלייני רן אלתרמן, שיגיע לרוץ עם קבוצתו.

מיה ואיתי רגב | צילום: באדיבות המשפחה

חברי המשפחה כתבו: "אין איך להקל על זעקת אם ואב שילדיהם נלקחו בשבי במסיבה רצחנית, כל מי שהורה ובן משפחה, נחרד לגודל האסון של הורים ומשפחות שיקיריהם שבויים בעזה. אז אם שאלתם במה אתם יכולים לעזור?ולמה לרוץ למען השבתם? כי הלב שלנו עם מיה ואיתי בעזה! Lets run for their life Beecause TIME IS RUNNING OUT. אנחנו מכירים את הכח שלנו ביחד, של עולם הרצים. זו אחווה שמושכת אותנו קדימה בהרבה משברים בחיים. אז תרוצו/ תצעדו/ תרכבו עם מספר החזה ותייגו #רציםלהשבתםשלמיהואיתי". לכרזת האירוע ולמספר החזה להדפסה לחצו כאן. לתמיכה במשפחה בהחזרתם תוכלו להדפיס את מספר החזה ולרוץ בכל זמן ומקום שתבחרו.

רעננה
ביום שישי ב-08:30 תצא ריצה חברתית יחד עם קבוצת רצי רעננה לטובת העלאת המודעות לנושא החטופים ובקריאה לשחרר את איתן יהלומי (12), אביו אוהד יהלומי (49), נעמה לוי (19) וכל יתר החטופים שמוחזקים בעזה. נקודת היציאה היא ברחבת גמלא ברח' אחוזה פינת ירושלים. סיום הריצה וטקס יהיה בפארק רעננה מול פינת החי. כולם מוזמנים לרוץ בקריאה לשחרור החטופים.

אילת
גם בעיר הדרומית, אליה פונו רבים מהניצולים בעוטף, מאורגנת זו השבוע השני ברציפות ריצה להשבתם של החטופים בטיילת בעיר. הריצה תיערך ביום שישי בשעה 7:30 בבוקר, כשנקודת המפגש היא בטיילת הרודס, ליד סוכה 3.טלפון לבירורים טל זקס 054-313210 לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר המרכז את הפעילויות באילת.

הרצים באילת למען החטופים | צילום: הדר בן דרור

כפר סבא
קבוצת הריצה NRspirit ארגנה את "מרוץ NRspirit באהבה לגיבורי העוטף", הפתוח ומזמין את כולם ביום שישי במתחם הספורטק בכפר סבא. ייערכו מקצים של 5 ק"מ (הזנקה ב-7:00), 10 ק"מ (הזנקה ב-6:30), חצי מרתון (הזנקה ב-5:45), 33 ק"מ (הזנקה ב-5:30) ומרתון מלא (הזנקה ב-5:00). במסלול יהיו תחנות הזנה, הכוונה ומתנדבים, כשהמדידה עצמאית כמובן.

המאמנת נעמי ויינשטוק והמאמן רוני פילבסקי, יוזמי הריצה, סיפרו: "מלבד המענה למתאמנים שנותרו ללא מרוצים כרגע, אנחנו יודעים שכל המשתתפים ימצאו בריצה המיוחדת הזאת הזדמנות להדגיש את השותפות והסולידריות עם כל אזרחי המדינה, ובמיוחד אלה שבאזורי העימות. דרך הריצה נזכור את הנופלים ונבטא תקווה גדולה להשבת החטופים".

עין השופט
התארגנות נוספת בשישי תהיה בעין השופט בשעה 6:30 בבוקר, "ריצת האחדות", אשרתצא מרחבת המרובע (רחבת בית הספר). המסלול הוא של 5 ק"מ, כשניתן לבצע שני סיבובים ולרוץ 10 ק"מ, כל אחד בקצב שלו, עם דגלי ישראל. לעמוד האירוע לחצו כאן.

אם ידוע לכם על מיזמים נוספים, מוזמנים להוסיף כאן בתגובות. בכל מקרה ובכל ריצה בימים אלו, לבד או בקבוצה, אנא הישמעו להנחיות פיקוד העורף ושמרו על עצמכם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • סאב 40 הגיב:

    אנחנו רוצים להמשיך לרוץ אבל לא נעים לנו, אז נעשה את זה למען החטופים – תמיד הייתם קהילת מפגרים

  • צהוב הגיב:

    מכיר רופא מתאים עבורך להשתלת מוח. תרשם בתור לזה-חבל על החמצן שאתה צורך ..

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג