ג'וזף דייל הבריטי ניצח עם שיא מסלול במרתון המדברי

כ-2,000 רצים השתתפו במקצים השונים במרתון המדברי וקרוב ל-500 במרחק המלא. דייל הבריטי קבע זמן של 2:57:55 שע' שעות וגם שני הפודיומיסטים הנוספים היו רצים מחו"ל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'וזף דייל רץ בריטי מנצח המרתון המדברי
ג'וזף דייל רץ בריטי מנצח המרתון המדברי

מזג אוויר מושלם קידם ביום שישי את פניהם של כ-2,000 רצים שהשתתפו במקצים השונים של המרתון המדברי באילת. זו היתה הפעם השלישית שבה התקיים גם מרתון מלא, ומי שניצח היה הבריטי ג'וזף דייל שסיים בזמן של 2:57:55 שעות ושיפר ביותר מארבע דקות את שיא המסלול הקודם.

ג'וזף דייל רץ בריטי מנצח המרתון המדברי

שיפור מרשים לשיא המסלול. ג'וזף דייל | צילום: אלי פרכטר

שלישיית הפודיומיסטים בגברים הורכבה מרצים מחו"ל כאשר במקום השני היה אלכסיי לבדב הרוסי עם זמן של 3:01:40 שעות. הישראלי הראשון שחצה את קו הסיום היה דרור אלקיים שעשה זאת בתוצאה של 3:11:46 שעות. המנצחת במרתון לנשים היתה איילת שרם שקבעה 3:40:54 שעות.

במקביל התקיימו גם מקצים אחרים כאשר בחצי המרתון התנהל קרב צמוד בין עמית פיין לבין מוטי מזרחי בסיומו ניצח האחרון בהפרש של דקה וקבע 1:17:47 שעה. אלונה אברין ניצחה בחצי המרתון לנשים בזמן של 1:43:06 שעה.

עופר פדן שהוא יזם האירוע מחברת "מרתון ישראל" סיכם: "האירוע השנה היה מוצלח בכל היבט אפשרי. נשבר בו שיא מסלול, שלושת המקומות הראשונים הם רצים מחו"ל, מה שמחזק את מעמדו של המרתון המדברי כאירוע בינלאומי וכעת אפשר לומר שהוא ניצב בשורה הראשונה עם טובי המרתונים בעולם כאירוע חזק, עוצמתי ואטרקטיבי לחובבי ריצה מכל קצוות תבל".

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג