בשל פציעה: שיאנית העולם יולימאר רוחאס תחמיץ את המשחקים האולימפיים

קופצת המשולשת המעוטרת והדומיננטית לא תוכל להגן על תוארה בשל פציעה בגיד אכילס. ברשתות שיתפה: "אלו היו שעות מורכבות מאוד. אני צריכה לעצור, להבין את זה, להתאושש ולחזור עם כוחות גדולים להמשיך"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יולימאר רוחאס | צילום: filip bossuyt, Wikimedia

קופצת המשולשת המעוטרת יולימאר רוחאס תחמיץ את המשחקים האולימפיים הקיץ בפריז בעקבות פציעה, כך הודיעה האתלטית בסוף השבוע. רוחאס היא בלי ספק אחת האתלטיות הגדולות בעולם כיום, שיאנית העולם, האלופה האולימפית המכהנת וארבע פעמים אלופת העולם.

לכתבות נוספות בנושא:
גירמה אמרה והדר אופיר פורר הוכתרו כאלופי ישראל ב-15 ק"מ
"ניצל בנס": אלוף העולם והמדליסט האולימפי נפצע בתאונת דרכים
לונה צ'מטאי סלפטר נפצעה וצפויה להיעדר מאליפות אירופה

רוחאס הוונצואלנית נפצעה בגיד אכילס במהלך אימון, ונאלצה לעבור ניתוח אשר ישבית אותה לתקופה ממושכת. בגיל 28 היא אמורה להיות בשיא היכולת שלה והתחרות שלה בפריז הייתה מהמצופות והמעניינות ביותר. כל שנותר הוא לקוות שתצליח להתאושש ולהמשיך לספק רגעי קסם גם בעתיד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yulimar Rojas🌈 (@yulimarrojas45)

רוחאס העלתה לחשבונה באינסטגרם תמונה מבית החולים וכתבה: "לוונצואלה שלי, למשפחת התנועה האולימפית והספורטיבית, במיוחד לעוקבי; אני רוצה להודיע ​​לכם שלא אוכל להשתתף במשחקים האולימפיים בפריז 2024. עם הרבה כאב ועצב אני רוצה לספר שבזמן שהתאמנתי כשנפלתי בירידה מקפיצה היו לי כאבים עזים, שאובחנו כפציעה בגיד אכילס שמאל. הלב שלי שבור ואני כל כך עצובה, שאני רוצה להתנצל על כך שלא אוכל לייצג אתכם בפריז 2024".

עוד שיתפה: "אלו היו שעות מורכבות מאוד, בהן שאלתי את עצמי וניתחתי מדוע זה קרה, אולם אני מבינה שבתכנון של אלוהים, אנחנו רק כלי לרצונו. היום אני מרגישה מאוד מושפעת רגשית מכך שאני לא אוכל להתחרות, הרצון להגן על התואר האולימפי שלי ריגש אותי מאוד, אבל היום אני צריכה לעצור, להבין את זה, להתאושש ולחזור עם כוחות גדולים להמשיך. נתראה בקרוב, עם אותם חלומות ורצון".

הדומיננטיות של רוחאס בענף מובהקת ומאז 2017 היא למעשה לא הפסידה באף תחרות גדולה בה השתתפה (אליפות יבשתית, אליפות עולם באולם או באצטדיון, ומשחקים אולימפיים). היא שברה פעמיים את שיא העולם בתחרויות אלו, כאשר במשחקים בטוקיו קבעה 15.67 מ' ושנה לאחר מכן באליפות העולם באולם שיפרה את השיא ל-15.74 מטר.

למעשה, מתוך עשר התוצאות הטובות בהיסטוריה, שמונה שייכות לרוחאס, וכעת, נראה שהמאבק על הזהב האולימפי ייפתח מחדש. במשחקים האולימפיים האחרונים מי שייצגה את ישראל בקפצה המשולשת היא חנה קנייזבה-מיננקו, שחזרה לאחרונה מפציעה משלה ותקווה להצליח לחזור לכושר בחודשים שנותרו עד המשחקים ולקבוע את הקריטריון אשר ייתן לה הופעה רביעית ברציפות במשחקים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג