בעקבות מזג האוויר: מרוץ סביון נדחה ל-15 במרץ

הגשמים הצפויים בימים הקרובים גרמו לדחיית המרוץ מיום שישי הקרוב לתאריך החלופי. ההרשמה למקצים השונים, התחרותיים והעממיים, תישאר פתוחה עד 13 במרץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ סביון | צילום: באדיבות מועצה מקומית סביון

מרוץ סביון ה-14 לזכרו של עומר (ניניו) חי, שהיה אמור להיערך ביום שישי הקרוב, נדחה בעקבות תחזית מזג האוויר, לפיה צפויים גשמים חזקים בימים הקרובים, כולל ביום המרוץ עצמו. בעקבות כך, המרוץ ייערך בתאריך החלופי שנקבע מראש, 15 במרץ, באותה מתכונת בדיוק.

לכתבות נוספות בנושא:
הלוחם שנפצע בעזה מגיע לרוץ לזכרו של חברו במרוץ סביון ה-14
טל כרמל מציג: 50 מרתונים בשנה לכבוד גיל 50
הנוף המרהיב ותרגול הירידות: על מקצה חצי המרתון בצ'אלנג' ישראמן

הרצות והרצים שנרשמו – הרשמתם כמובן עוברת אוטומטית לתאריך החדש, כאשר תינתן אפשרות לביטול, למי שלא יוכל להגיע, עד יום שישי, 16 בפברואר, בשעה 14:00. בזכות הדחייה, רצות ורצים נוספים שירצו להירשם יוכלו לעשות זאת, כאשר ההרשמה תהיה פתוחה עד 13 במרץ.

מרוץ סביון | צילום: באדיבות מועצה מקומית סביון

לנרשמים צפוי גם בתאריך החדש הפנינג של ספורט, בריאות וכושר, הכולל את אחד המסלולים המהירים והאיכותיים בישראל, עם תו תקן רשמי של איגוד האתלטיקה. ניתן לבחור מבין מקצים תחרותיים ל-10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ ומקצים עממיים ל-2 ק"מ, 400 מטר לאפרוחים ו-100 מטר לקטנטנים. יחכה לרצים גם אקספו יוקרתי ממנו יוכלו ליהנות לפני ואחרי הריצה. הזינוק יתבצע ממתחם החנייה ברחוב גן השקמים, שם גם יוצב קו הסיום.

המרוץ מוקדש לזכרו של עומר (ניניו) חי ז"ל, לוחם מגלן בן הישוב שנפל בחאן יונס בזמן פעילות מבצעית לאיתור מנהרות במבצע "צוק איתן". משפחתו של עומר מספרת כי הריצה היוותה עבורו אתגר ושמחה כאחד. כבר בילדותו השתתף בתחרויות ריצה מטעם בית הספר ובהמשך ייצג את היחידה בתחרויות צה"ל. בזמן שירותו, בבסיס או בסופי השבוע הקצרים בבית, אהב לצאת לריצה ונהג לצרף אליו את חבריו. ולכן מתוך האהבה, הגעגוע הכאב והזיכרון, הונצח עומר במרוץ סביון (החל ממרוץ סביון ה-7) שמביא אלפי רצים ונקרא "רצים וזוכרים"

לפרטים נוספים ולהרשמה למרוץ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג