בלעדי לשוונג || ה"אלתרמנס" של רן ודן אלתרמן חוברים אל מרכז הפועל

מהלך אסטרטגי נרקם לו מאחורי הקלעים של עולם הטריאתלון הישראלי, כאשר היום (חמישי) נודע לשוונג כי קבוצת "אלתרמנס" אותה הקימו ומנהלים רן ודן אלתרמן, חוברים אל מרכז הפועל ויקראו מעתה "הפועל אלתרמנס"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מהלך מעניין נרקם לו מאחורי הקלעים של עולם הטריאתלון הישראלי, כאשר היום (חמישי) נודע לשוונג כי האלתרמנס אותו הקימו  ומנהלים רן ודן אלתרמן, חוברים אל מרכז הפועל ויקראו מעתה "הפועל אלתרמנס". התאומים רן ודן אלתרמן היו כידוע במשך שנים רבות אלופי ישראל וההחלוצים הבולטים של הענף האולימפי החדש יחסית, שנכנס למתכונת האולימפית החל מסידני 2000.

10427353_785219664884660_4682963264156713599_n

חוברים אל מרכז הפועל ויקראו מעתה הפועל אלתרמנס (רן ודן בחולצות השחורות) | צילום: ניר עמוס

"נוצר ריק ואין עומק"

"יש לנו נבחרת הישגית אותה אנחנו בונים בהדרגה ומכוונים הכי גבוה שאפשר", ציין רן אלתרמן. האגודה הוקמה כבר ב-2009, עוד כשהאחים סייעו לספורטאים צעירים ומבוגרים כאחד להיות אלופי ישראל בקטגוריות השונות, במקביל למרוץ שלהם אחר הכרטיס האולימפי. לאולימפיאדה עצמה עוד לא הגיע אף ישראלי עד היום (רון דרמון נמצא כיום בסימולציה לקראת ריו), אבל האלתרמנים היו קרובים ובכלל הובילו את הדרך לענף בישראל. "היינו הראשונים בארץ עם המחשבה והפעולה להשגת הקריטריון האולימפי, ושמנו לב שמתחתנו נוצר ריק ושאין עומק. הבנו שעתיד הטריאתלון בישראל לא טמון בעובדה אם נגיע או לא נגיע אל המשחקים האולימפיים אלא בכך שאם נעביר הלאה או לא נעביר את הידע שלנו כדי שאנשים לא יעשו טעויות. לכן, כשפרשנו, התחלנו להשקיע זמן בפיתוח האלתרמנס".

71041.1

"יש לנו נבחרת הישגית אותה אנחנו בונים בהדרגה ומכוונים הכי גבוה שאפשר". רן אלתרמן | צילום: אלעד כץ

מרכז הפועל פורש כעת חסותו על אגודה המקיימת מסגרת לילדים, נוער, בוגרים וסניורים, כחלק ממדיניות הפועל לעידוד הספורט בקרב כל הגילאים, ברמה ההישגית וברמה העממית. נראה כי הפועל בהחלט מתחברת לסיסמת האלתרמנס, כפי שמציג אותה רן: "אנחנו מאמנים נוער במסלול הישגי, וגם כאלה העושים צעדים ראשונים בטריאתלון, או בכלל בריצה", מספר אלתרמן, "מעבר לקטע ההישגי, שהוא מחולק לרמות שונות, חשובה גם המסגרת המשפחתית. יש אצלנו הורים וילדים ביחד, מתקיימים ארועים קבוצתיים לגיבוש, והאווירה נעימה".

האגודה של הפועל כוללת 10 קבוצות ריצה ו-5 מרכזי טריאתלון בכל רחבי ישראל ובאליפות ישראל בטריאתלון שהתקיימה לאחרונה, היו באמתחתה מדליות כסף וארד בנערות, מדליית כסף בקדטיות, מקומות 7-5 בנוער, מדליות זהב וכסף לגילאי 15-14 וכן מקומות 6-4 בקטגוריה האחרונה.

עוד כשהיו ספורטאים, האלתרמנס ייצגו את הפועל ירושלים ולכן מדובר בהמשך טבעי, "הפועל ירושלים הוא מועדון שהיה חשוב לנו מאוד כספורטאים. הוא זה שעזר לנו להתפתח. החיבור להפועל מגיע מאותם ערכים. יש לנו היכרות מרובת שנים עם מנכ"ל מרכז הפועל, יורם ארנשטיין, אדם שרוצה לקדם את הספורט בישראל", מסכם רן.

צילום עמוד הבית: אלעד כץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג