ביום שלישי מצביעים ברגליים

אירוע מרגש צפוי ביום שלישי הקרוב - לא, לא הבחירות - מרוץ "רצים לבחירות" הראשון. המרוץ, אותו מארגנות חברת שוונג ו"קולנוע פאר", יערך בפארק הירקון ובסיומו יתקיים במקום הפנינג. ואחרי הריצה, רצים להצביע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אירוע מרגש צפוי ביום שלישי הקרוב – לא, לא הבחירות – מרוץ "רצים לבחירות" הראשון. המרוץ, אותו מארגנות חברת שוונג ו"קולנוע פאר", יערך בפארק הירקון ובסיומו יתקיים במקום הפנינג. ואחרי הריצה, רצים להצביע

מאת:מערכת שוונג


יום שלישי הבא יהיה יום היסטורי ומרגש מאוד עבור תושבי ישראל. רבים יצאו מהבתים נלהבים, קצת מתוחים, חדורים בתחושת שליחות, שיש בהם את הכוח לעשות זאת – לא, לא לשנות המציאות הפוליטית בישראל – לרוץ. בחירות הרי נערכות פה כל שנתיים-שלוש, בכך אין שום תקדים, אולם אלה יהיו הבחירות הראשונות שבהן יערך מרוץ מיוחד – "רצים לבחירות".

המרוץ, אשר אמור להפוך למסורת ביום הבחירות, הוא יוזמה של חברת שוונג, ויערך בשיתוף עם חדר הכושר "קולנוע פאר". "מתוך היכרותינו עם עולם הרצים והבנתנו שהם מחפשים כל הזמן אפשרויות לרוץ, חשבנו שיום הבחירות הוא הזדמנות מצוינת לקיים אירוע ריצה. זה יום חופשי ופנוי עבור רוב האנשים, כך שאין בעיה להגיע וזו אטרקציה כיפית ליום הזה. חוץ מזה זה גם נחמד לשבור את שיגרת המרוצים שנערכים כמעט תמיד אך ורק בסופי שבוע", מסביר ניר ברק, מנכ"ל שוונג, מה הוליד את הרעיון.

"מה שמגניב במרוץ 'רצים בחירות' זה התיזמון: הזינוק לא מוקדם מדי בבוקר, אמצע ינואר – מזג האוויר צפוי להיות נעים, וכיוון שזה שבתון לא צריך לעבוד אחרי. אין כמו לפתוח את הבוקר בריצה טובה, קצת מתיחות, כוס קפה וללכת להצביע למפלגה שלך", אומר יואב קדמון, ממנהלי "קולנוע פאר".

המרוץ יערך בפארק הירקון ויכלול מקצים תחרותיים למרחק של 10 ק"מ ו-5 ק"מ. האירוע יצא לדרך בשעה 9:00 בבוקר ובסיומו יערכו טקס סיום והפנינג ספורט בפארק.

לפני הריצה יקבלו הרצים הזדמנות להצביע בקלפי הבחירות המיוחד של המרוץ ובסופו יווכחו לא רק מי הרץ המהיר ביותר, אלא גם איזו מפלגה חביבה ביותר על הרצים. המשתתפים מוזמנים כמובן לנצל את הריצה להעברת מסרים פוליטיים וניסיונות שכנוע אחרונים.

ההרשמה תימשך עד יום ראשון בצהריים. מעוניינים יכולים לעשות זאת באתר המרוץ.

ולסיום, מסר חשוב לקראת יום הבחירות הצפוי: לרוץ זו בחירה יומיומית, זו החלטה כבדת משקל שעלינו לבחור בה בכל פעם שצריך לקום מוקדם ולחמוק מן השמיכה החמה בבוקר או לדחות את הכניסה אליה בלילה, אבל ביום שלישי לבחור בריצה לא יכול להיות על חשבון הבחירה לכנסת. אז בואו לרוץ ואז רוצו לבחור. אי אפשר שרק כל "הלא-חטובים" ישפיעו על מה שקורה במדינה הזאת!

17.1.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג